RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 422

Pojetí vzdělávacího obsahu oboru Přírodopis - aktualizovaná verze

Teoretický příspěvek vysvětluje pojetí vzdělávacího oboru Přírodopis v RVP ZV - jak nakládat se vzdělávacím obsahem oboru, jak pracovat s očekávanými výstupy, jak naplňovat průřezová témata.

Olga Doležalová, publikováno 29.1.2008 0:00, zhlédnuto 3776×

Jak učit kroužkovce zábavnou formou

Příspěvek je námětem na praktické cvičení z biologie živočichů. V článku je popsáno, jaké znalosti a dovednosti si žáci mohou osvojit během pozorování žížaly obecné a jak efektivně tuto vyučovací hodinu připravit.

Dana Sládková, publikováno 18.12.2007 0:00, zhlédnuto 24513×, 2 komentáře

Přírodovědné portfolio

Příspěvek se týká využití portfolia v přírodopisu. Ukazuje netradiční způsob výuky se zařazením modelové hodiny přírodopisu pro rodiče žáků.

Bohuslava Jochová, publikováno 19.7.2007 0:00, zhlédnuto 6132×

Pilná jako včelička

Příspěvek je námětem na zábavné a aktivní pojetí tématu včel a jejich života. Z žáků se stanou včeličky, které si zahrají hru, vyplní pracovní list, ve skupině pracovní list zkontrolují a seznámí se s praktickými…

Ludmila Bílková, publikováno 9.4.2007 0:00, zhlédnuto 8658×

Sbíráme starý papír

Sběrová soutěž zorganizovaná jako školní projekt na celý rok. Čím vším je možno vybavit naše žáky při takto připraveném projektu? Mohou se do tohoto projektu zapojit i rodiče? Jakým způsobem? A co třídní učitel a…

Jan Hoštička, publikováno 4.9.2006 0:00, zhlédnuto 13512×

Rychlení rostlin - pokus

Příspěvek popisuje dlouhodobý pokus, na kterém je žákům demonstrován vliv vnějších podmínek na rychlost růstu rostlin.

Ivana Maixnerová, publikováno 6.9.2005 0:00, zhlédnuto 12957×

Výstava hub ve škole

Podrobný návod, jak mají učitelé i žáci postupovat při přípravě a samotné výstavce hub ve škole.

Svatopluk Holec, publikováno 29.8.2005 0:00, zhlédnuto 7686×

Pojetí vzdělávacího obsahu oboru Přírodopis

Teoretický příspěvek vysvětluje pojetí vzdělávacího oboru Přírodopis v RVP ZV - jak nakládat se vzdělávacím obsahem oboru, jak pracovat s očekávanými výstupy, jak naplňovat průřezová témata.

Olga Doležalová, publikováno 29.8.2005 0:00, zhlédnuto 5963×

Jak určovat neznámou houbu

Podrobný návod, jak mají žáci postupovat, naleznou-li v přírodě neznámou houbu. V závěru příspěvku je uveden seznam pracovišť, kam je možné posílat houby k určení.

Svatopluk Holec, publikováno 29.8.2005 0:00, zhlédnuto 15695×

Mykologická školní exkurze

Návod pro učitele, jak organizovat mykologickou exkurzi.

Svatopluk Holec, publikováno 29.8.2005 0:00, zhlédnuto 10284×

411 — 420 z celkem 422


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2020 21:24
romne
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
1.7.2020 13:16
Krátké video se věnuje tematice médií a jejich zapojení do vzdělávání ve škole či…
1.7.2020 20:23
MŠMT aktuálně zveřejnilo nový Standard studia ICT metodiků včetně samostatného…
30.6.2020 16:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 30. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.6.2020 21:29
Barbora
Dobrý den, stojím před volbou (pro mě celkem těžkou) výběru specializace. Chtěla bych si…
25.6.2020 10:38
Materiál nabízí úvodní příběh o robůtkovi TIOovi a jeho kamarádovi programátorovi…
29.6.2020 22:32
Článek obsahuje podnětné aktivity na základě zajímavého a atraktivného tématu.…
24.6.2020 9:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Rada Evropy zveřejnila dotazník k digitálnímu vzdělávání, který je určen pro rodiče…
17.6.2020 23:59
Stralitzia
Odesla bych tam, kde reditel(ka) cti ucitele-kolegy a je objektivni. Drzim palce! Karolina
25.6.2020 10:08
Webinář představí zájemcům všechny klíčové aspekty vztahující se k problematice…
27.6.2020 8:52
Ještě si v této souvislosti dovolím připomenout, že jsme o tom, jak dopadlo ověřování…
17.6.2020 16:17
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 17. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…