RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 419

Půda

Žáci se seznamují se vznikem a složením půdy, s půdními druhy, půdními typy, s půdotvornými činiteli a s jejich působením.

Mgr. Věra Vlková, publikováno 27.9.2016 8:35, zhlédnuto 3307×, hodnocení: Hodnocení: 2

Savci – hlodavci, zajíci, šelmy

Žáci se seznamují se savci, konkrétně s hlodavci, zajíci, šelmami a s jejich zástupci.

Mgr. Věra Vlková, publikováno 20.9.2016 8:19, zhlédnuto 6175×, hodnocení: Hodnocení: 2

Nervová soustava a smyslové orgány

Žáci se seznamují s nervovou soustavou a smyslovými orgány, s jejich stavbou a funkcemi.

Mgr. Věra Vlková, publikováno 12.9.2016 8:07, zhlédnuto 1862×, hodnocení: Hodnocení: 2

Podmínky života na Zemi

Žáci se seznamují se základními podmínkami, bez nichž by nebyl na planetě Zemi možný život.

Mgr. Věra Vlková, publikováno 30.8.2016 8:25, zhlédnuto 6199×, hodnocení: Hodnocení: 2

Rádi bychom věděli, co přináší štěstí – ZVÍŘATA

Vydáváme se na cestu do živočišné říše. Pracujeme s textem o čápovi bílém, počítáme se zvířátky, hledáme ve větách ukryté živočichy a tvoříme přirovnání.

Hana Kleisová, publikováno 10.8.2016 7:41, zhlédnuto 5596×, hodnocení: Hodnocení: 3

Oběhová a mízní soustava

Žáci se seznamují s oběhovou a mízní soustavou, s jejich stavbou a funkcemi.

Mgr. Věra Vlková, publikováno 2.8.2016 9:46, zhlédnuto 2876×, hodnocení: Hodnocení: 3

Původ a vývin člověka, lidská plemena

Žáci se seznamují s původem a vývinem člověka, s jednotlivými fázemi vývoje. Také se dozvídají o lidských plemenech a antropologických typech člověka.

Mgr. Věra Vlková, publikováno 14.6.2016 9:02, zhlédnuto 2172×, hodnocení: Hodnocení: 2

Horniny – vyvřelé, usazené, přeměněné

Žáci se seznamují s vyvřelými, usazenými a přeměněnými horninami, s jejich vznikem, získáváním, využitím a s jejich zástupci.

Mgr. Věra Vlková, publikováno 8.6.2016 8:52, zhlédnuto 3724×, hodnocení: Hodnocení: 3

Dýchací a trávicí soustava

Žáci se seznamují s dýchací a trávicí soustavou – jejich stavbou a funkcemi.

Mgr. Věra Vlková, publikováno 6.6.2016 9:13, zhlédnuto 1756×, hodnocení: Hodnocení: 3

Právní rámec ochrany zvířat v pedagogické praxi

Živá zvířata jsou výborným motivačním prvkem pro většinu dětí. Možná právě proto jsou často vyžívána ve výuce. Někde se dokonce přímo „zabydlují“ ve třídách, nebo ve školách vznikají větší školní zookoutky.

Lenka Skoupá, publikováno 2.6.2016 9:50, zhlédnuto 3447×, hodnocení: Hodnocení: 5

61 — 70 z celkem 419
«« « 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.9.2020 20:53
Snad Budoucí Učitel
Zdravím, chtěl bych se zeptat na několik důležitých věcí. Chtěl bych, až vystuduji…
28.9.2020 9:00
Článek představuje inspiraci, jak zapojit téma osobností do výuky o sociálně…
27.9.2020 7:09
Nejnovější vývoj popisuje osobně Musk: Neuralink Progress Update, Summer 2020. Přesto, že…
25.9.2020 10:42
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 22. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.9.2020 10:05
Olga Svátavská
Dobrý den, obracím se na vás jelikož už jsem zoufalá a nevím si rady. Na internetu ani…
28.9.2020 8:00
Článek přináší ohlédnutí za sedmou minikonferencí odborného panelu pro matematickou…
24.9.2020 15:26
Hybridní vzdělávání je technicky v našich možnostech. Vyžadovalo by to ale úplné…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
25.9.2020 22:30
Jan Maršák
Zde je vysvětlení od pana docenta Josefa Hubeňáka z University Hradec Králové: Paralyzér…
27.9.2020 9:00
Rádi bychom pozvali odbornou veřejnost na online konferenci s názvem Vzdělávání…
24.9.2020 8:54
Za normálních časů budeme učit hybridně a plně přitom využívat všech výhod osobního…
14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…