RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 406

Růst člověka

Pracovní list je aktivitou směřující k porovnání růstu člověka v různých věkových intervalech.

Petr Tišl, publikováno 10.2.2015 8:51, zhlédnuto 2111×, hodnocení: Hodnocení: 4

Mozek a smysly

Celá hodina probíhá metodou kritického myšlení. Žáci si zopakují a pochopí činnost a funkci mozku na příkladu srovnání s osobním počítačem (PC) a jeho periferiemi. Vědomosti si ověří a upevní úlohami v pracovním listě.

Milan Libertín, publikováno 22.1.2015 8:33, zhlédnuto 7472×

Vznik a stavba Země

Výukový list zabývající se vznikem planety Země, její vnitřní stavbou a také možnostmi výzkumu zemského tělesa.

Milan Libertín, publikováno 21.1.2015 9:20, zhlédnuto 8940×, 1 komentář

Buňka - základní stavební jednotka organizmů, její složení a funkce

Buňka je základní stavební jednotkou organizmů. Cílem této výukové lekce je dozvědět se co nejvíce informací o stavbě a funkci bakteriální, rostlinné i živočišné buňky.

Milan Libertín, publikováno 7.1.2015 9:55, zhlédnuto 8470×

Nerosty v praxi III

Žáci si v rámci aktivity zpracují materiály, které získali v předchozích hodinách. Výstupem této aktivity je prezentace nebo krátké video. Každá skupina vypracuje pracovní list, který odevzdá v elektronické podobě.…

Klára Kimáková, publikováno 15.12.2014 10:02, zhlédnuto 5102×

Nerosty v praxi II

Žáci se během této aktivity seznámí s praktickým využitím nerostů, s jejich zpracováním a výskytem kolem nás. Za pomocí tabletu pořídí fotografie nebo krátké videozáznamy, které budou zpracovávat v dalších…

Klára Kimáková, publikováno 11.12.2014 10:25, zhlédnuto 5497×

Nerosty v praxi I

Článek popisuje úvod k tématu nerosty v praxi. Aktivita je zaměřena na poznávání nerostů, jejich fyzikální a chemické vlastnosti a možné praktické využití nerostů.

Klára Kimáková, publikováno 10.12.2014 9:43, zhlédnuto 5599×

Jaro v CHKO České středohoří – Bílé stráně

Materiál je určen k prezentaci národní přírodní památky ve VO Člověk a jeho svět nebo v přírodopisu.

Mgr. Jana Beránková, publikováno 9.10.2014 8:48, zhlédnuto 1545×, hodnocení: Hodnocení: 4

Jsou všechny vápence stejné?

Žáci se v rámci aktivity přesvědčí, že vápenec pocházející z různých lokalit se může lišit podle obsahu nejrůznějších příměsí. Žáci si během aktivity mohou vyzkoušet hned několik postupů laboratorní práce.

Jakub Holec, publikováno 24.9.2014 14:35, zhlédnuto 6376×

Vznik jeskynních útvarů

Aktivita se zaměřuje na působení vody jako činitele chemického zvětrávání hornin. Žáci se formou jednoduchého pokusu přesvědčí o tom, v jakém typu hornin často vznikají jeskynní útvary a na závěr aktivity budou též…

Jakub Holec, publikováno 11.9.2014 10:54, zhlédnuto 5955×

71 — 80 z celkem 406


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 10:08

Děkujeme za upozornění, poznámka byla podlněna do zadání dotyčného úkolu. Tým…

15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV