Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 557

Globální problémy současného světa

Příspěvek s názvem Globální problémy současného světa se zaměřuje na rozvoj čtenářské a digitální gramotnosti v rámci vzdělávací oblasti Člověk a společnost, vzdělávacího oboru Výchova k občanství. Celý…

Zuzana Cieslarová, publikováno 14.9.2020 11:15, zhlédnuto 2041×, hodnocení: Hodnocení: 4

Atmosféra – počasí

Elektronický pracovní list pro vyplnění na PC nebo mobilním zařízení v programu Adobe Acrobat Reader DC, bez nutnosti tisknout na papír. Bezplatný software je ke stažení na https://get.adobe.com/cz/reader/. Pro využití…

Mgr. Jan Zicha, publikováno 3.8.2020 10:31, zhlédnuto 944×, hodnocení: Hodnocení: 5

Vypátrej slavnou osobnost Jižní Ameriky

Žáci se pomocí QR kódů pokusí odhalit 12místnou tajenku.

Mgr. Markéta Pravdová, publikováno 15.5.2020 15:23, zhlédnuto 986×, hodnocení: Hodnocení: 3

Afrika: šířková pásmovitost jako zrcadlová/osová souměrnost podle rovníku/osy s dopady na hydrologii řek Nil a Kongo

Afrika je ilustrativním/příkladným geografickým obrazem, který reprezentuje základní princip geografického uspořádání klimatu – šířkovou pásmovitost zrcadlově/osově uspořádanou podle rovníku. Pokud vyjdeme z…

Jaroslav Vávra, publikováno 22.4.2020 10:01, zhlédnuto 2911×, hodnocení: Hodnocení: 4

Práce s klimadiagramy

Pracovní list, který kombinuje dovednost číst v klimadiagramech a doplňkově orientaci v síti zeměpisných souřadnic. Je určený jako skupinová práce, která završuje výuku tématu počasí a klima. Předpokládá, že základní…

Petr Tišl, publikováno 20.1.2020 10:39, zhlédnuto 1246×, hodnocení: Hodnocení: 4

Určení epicentra zemětřesení

Aktivita nabízí jednoduché cvičení na určení epicentra zemětřesení na základě informací ze tří seismologických stanic. Žáci tak mohou získat konkrétní představu o tom, jak se místa vzniku zemětřesení určují.…

Jakub Holec, publikováno 6.1.2020 15:31, zhlédnuto 1729×

GIS – praktické úkoly

Materiál je koncipován jako vyvrcholení výuky tématu mapy. Předpokládá, že žáci znají pojem mapa a umí základy práce s topografickou mapou, ovládají základy jazyka mapy a orientují se v měřítku mapy. Cílem je seznámit…

Petr Tišl, publikováno 6.1.2020 9:24, zhlédnuto 1724×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

Úvod do geologie, geomorfologie a hydrologie Austrálie (zejména; žáci si osvojí s porozuměním i jiné navazující geografické znalosti)

Tento se článek zaměřuje na metodu směřující k rozvíjení schopnosti kritického posouzení odborných zdrojů. Tato metoda přispívá k upevňování sociálních, komunikativních i emocionálních dovedností, respektu a dělbě…

Kamil Bujárek, publikováno 19.12.2019 11:00, zhlédnuto 2068×, hodnocení: Hodnocení: 4

Jezera východoafrické propadliny

Pracovní list se zabývá problematikou vzniku a významu jezer v oblasti východoafrické prolákliny. Může být využit jednak ve výuce přírodních podmínek afrického kontinentu, tak při výuce regionální geografie východní…

Petr Tišl, publikováno 10.12.2019 9:55, zhlédnuto 1220×, hodnocení: Hodnocení: 4

Buňka jako město

Námět na činnost žáků se zaměřuje na téma buňky a buněčných organel. V rámci aktivity žáci přirovnávají konkrétní buněčné organely podle jejich funkcí ke konkrétním částem města, které plní obdobnou funkci jako…

Jakub Holec, publikováno 12.11.2019 13:04, zhlédnuto 2796×, 3 komentáře

1 — 10 z celkem 557
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
2.12.2020 19:09
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 2. 12. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
2.12.2020 18:58
Skupina PPUČ
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
2.12.2020 12:33
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 1. 12. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…