RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 557

Orientace na mapě ČR ve 4. ročníku

Praktický příspěvek je zaměřen na práci s mapou a na rozlišování státních symbolů a orgánů státní moci ČR. Žáci si osvojí pojmy globus, mapa, plán, poledníky, rovnoběžky atd.

Lenka Šnapková, publikováno 10.8.2005 0:00, zhlédnuto 34208×

Děti na Zemi

Praktický příspěvek je zaměřen na popis aktivit, při kterých si žáci uvědomují, že ne všechny děti na Zemi mají rovnocenné podmínky. V některých regionech jsou děti ohrožovány válkami, nemocemi, nedostatkem potravin a…

Alena Matušková, publikováno 8.8.2005 0:00, zhlédnuto 13008×

Vzdělávací obsah oboru Zeměpis (Geografie) RVP ZV a jeho transfer do ŠVP

Článek obsahuje doporučení pro realizaci oboru v ŠVP.

Josef Herink, publikováno 22.7.2005 0:00, zhlédnuto 12110×

Integrační úloha geografie

V příspěvku jsou nastíněny možnosti geografie jako předmětu, který má ze své podstaty integrační charakter. V současné škole může v souladu s RVP ZV spojovat poznatky různých vědních disciplín a přispívat tak k…

Alena Matušková, publikováno 14.3.2005 0:00, zhlédnuto 8914×

Globální oteplování a klimatické změny v minulosti

Autor uvádí, že hypotéza o vlivu emisí CO2 na vzrůst globální teploty nebyla zatím prověřena. Ke změně klimatu docházelo a nadále bude docházet, ať již člověk při většině klimatických změn nebyl přítomen nebo se…

Miroslav Kutílek, publikováno 8.12.2004 0:00, zhlédnuto 27772×, 1 komentář

Využíváni statistického materiálu, číselných a grafických dat ve výuce zeměpisu (geografie)

Při cestě ke geografické gramotnosti žáka je třeba se statistickými daty ve vyučování zeměpisu pracovat citlivě. Možností je více.

Josef Herink, publikováno 7.12.2004 0:00, zhlédnuto 9197×, hodnocení: Hodnocení: 3

Ke koncepci vzdělávacího oboru Zeměpis (Geografie) v RVP ZV

Článek obsahuje přiblížení koncepce oboru v RVP ZV.

Josef Herink, publikováno 1.9.2004 0:00, zhlédnuto 11481×

551 — 557 z celkem 557


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
26.11.2020 11:49
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje souhrnný soubor vzdělávacího programu projektu Cesta k…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
26.11.2020 10:06
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
23.11.2020 10:14
EMA je především skvělý KATALOG, shromažďující informace o otevřených materiálech,…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
25.11.2020 11:00
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 25. 11. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…