RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 325

Esteticky založený výzkum

Příspěvek je zamyšlením nad estetikou jako uměleckou zkušeností a informuje o výzkumných cílech empatického porozumění.

Liora Bresler, publikováno 23.2.2009 11:15, zhlédnuto 8953×

Výtvarní pedagogové a akční výzkum

Příspěvek se zabývá možnostmi a formami akčního výzkumu v pedagogické praxi s konkrétním zaměřením na učitele výtvarné výchova.

Rachel Mason, publikováno 21.2.2009 7:53, zhlédnuto 14436×

Výtvarná výchova ve škole: truchlení nad minulostí a začátek budoucnosti

Překlad práce Dennise Atkinsona, zabývající se způsobem výuky výtvarné výchovy na současných školách v Anglii.

Dennis Atkinson, publikováno 17.2.2009 13:49, zhlédnuto 7033×

Zavádění a rozšiřování CLIL na základních uměleckých školách (ZUŠ) v období 2009-2011. Studie proveditelnosti

Příspěvek shrnuje dosavadní poznatky získané s konceptem CLIL na ZUŠ. Představuje pohled učitele základní umělecké školy z praxe a má sloužit učitelům základních uměleckých škol k úvaze nad možnostmi zavedení či…

Zdeněk Vašíček, publikováno 4.2.2009 19:41, zhlédnuto 16263×

Hudba pro činely

Text Sound and Silence J. Payntera a P. Astona rekapituluje možnosti kreativních hudebně výchovných iniciativ podnikaných s žáky a studenty všech věkových kategorií. Zde zahrnutá Hudba pro činely je pak jednou z mnoha eventualit…

Petr Drkula, publikováno 19.1.2009 11:21, zhlédnuto 5114×

Pronikavost umělecké tvorby jako základní orientace hudební výchovy

Tvořivost by měla představovat jeden z pilířů hudební výchovy, která je podle B. Reimera ve svém jádru také zvláštní formou společenského projevu a komunikace. O tom vypovídají také tvrzení R. M. Schafer a I. Lawrence,…

Petr Drkula, publikováno 16.1.2009 13:27, zhlédnuto 5642×

Animovaný film a minimalistické sklony

Program Animovaný film a minimalistické sklony probíhá v expozicích Národní galerie v Praze. Jeho cílem je seznámit žáky s animací, jako typem vizuálně obrazného vyjádření uplatňovaným v současném umění, a také jako…

Lucie Štůlová Vobořilová, publikováno 19.12.2008 11:39, zhlédnuto 10094×

Různé přístupy k tvaru a prostoru

Nabídka tří lekcí výtvarné výchovy zabývajících se grafikou.

David Hřivňacký, publikováno 23.11.2008 23:24, zhlédnuto 5637×

Chytání vzpomínek – virtuální pátrání po současném umění s umělkyní Pavlou Scerankovou

Příspěvek představuje zajímavý e-learnigový kurz připravený Národní galerií v Praze, kterým lze obohatit výuku výtvarné výchovy.

Lucie Štůlová Vobořilová, publikováno 11.11.2008 10:00, zhlédnuto 5154×

Učíme se s pohádkou – Zlatovláska

Příspěvek nabízí možnost, jak prožít „pohádkový den“ v první třídě.

Bohumila Hnízdilová, publikováno 5.11.2008 10:51, zhlédnuto 17157×

261 — 270 z celkem 325


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.7.2020 16:09
fórum KLUB
Vyplnene.
4.8.2020 12:09
Příběh nabízí možnost otevřít s dětmi téma využívání i zneužívání moderních…
13.7.2020 10:21
Dobrý den, trvalý odkaz by neměl být problém např. u služby jdem.cz …
17.7.2020 14:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 11. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
27.7.2020 17:29
JulieC
Dobrý den. Chtěla bych dceři koupit klávesy nebo klavír…
28.7.2020 15:26
Pomocí příběhu nahlédnete společně s robůtkem TIO a Michalem do historie. Dozvíte se,…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
17.7.2020 14:26
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.6.2020 21:24
romne
fórum KLUB
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
17.7.2020 15:54
 V současné době není úplně jasný pohled na to, jak a kdy odměňovat děti. Některé…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…