- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Co chci, aby moji rodiče věděli o drogách
Soutěž "Co chci, aby moji rodiče věděli o drogách" zapojuje rodiče nenásilnou formou do školních preventivních programů a zároveň podporuje schopnosti, dovednosti a vědomosti dětí na úrovni prevence sociálně patologických jevů.
Oživená krajina
Program Oživená krajina je součástí nabídky celé řady aktivit, které pro školy pořádá Muzeum moderního umění v Olomouci. Význam a nezastupitelnost těchto animačních programů je především v tom, že umožňuje…
Předměty plné zvuků
Metodicky rozpracovaný galerijní program pro 2. stupeň ZŠ, který konfrontuje předměty běžného života s objekty výtvarného umění. Klíčové momenty tvůrčích činností jsou doplněny o obrazovou dokumentaci a doporučené…
Jak rozumět očekávanému výstupu žák zpívá intonačně čistě a rytmicky přesně
Příspěvek se věnuje rozvoji zpěvního hlasu, rytmického cítění a hudebního sluchu dětí 1. - 3. třídy v základní škole. Ukazuje, že systematickým a přitom časově nenáročným výcvikem lze bez problémů rozvinout hlas…
Instrumentální složka HV
Využití hudebních nástrojů v hudební výchově na 1. stupni.
Příběh čáry
Metodicky rozpracovaný galerijní program pro 1. stupeň ZŠ, který reflektuje linii jako základní prvek vizuálně obrazného vyjádření ve vztahu ke konkrétním uměleckým dílům. Klíčové momenty tvůrčích činností jsou…
Nekonečné životy materiálů
Metodicky rozpracovaný galerijní program pro 2. stupeň ZŠ, který představuje grafiku jako tvůrčí princip materiálových experimentů. Klíčové momenty jednotlivých činností jsou doplněné o obrazovou dokumentaci a doporučené…
Světem tvarů
Metodicky rozpracovaný galerijní program pro 1. stupeň ZŠ, který reflektuje tvar ve vztahu ke konkrétním uměleckým dílům. Klíčové momenty tvůrčích činností jsou doplněny o obrazovou dokumentaci a doporučené návazné aktivity.
"Výtvarka" není běžné vyučování
Na praktických příkladech autor demonstruje možnosti moderního pojetí výtvarné výchovy.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|