RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 322

Koláž a fotomontáž

Prezentace na téma koláž a fotomontáž obsahuje ukázky z historie výtvarného umění a zadání k praktickému úkolu.

Mgr. Alena Ščuková, publikováno 14.5.2015 9:10, zhlédnuto 2273×, hodnocení: Hodnocení: 4

Slavné dny pro ZŠ: Brouci - ikona popkultury

Žáci se prostřednictvím aktivity seznamují s problematikou slávy, uvědomují si její negativa, debatují o změně medii prezentovaných hodnot, kdy většinu populace zajímají spíše skandály známých osobností nežli jejich…

Tereza Vodičková, publikováno 2.2.2015 10:46, zhlédnuto 6220×

Oděv a jeho proměny

Oděv a zdobení těla jsou viditelným a výmluvným vyjádřením osobnosti člověka, jsou způsobem jeho komunikace s okolním světem, projevem příslušnosti k určité sociální skupině, obrazem společnosti dané doby. Cílem…

Mgr. J. Randáková, PaedDr. M. Pastorová, publikováno 28.1.2015 9:04, zhlédnuto 7765×

Variace na jméno

Článek nabízí dvě lekce ze seriálu Subjektivita a komunikace – propojování tematických okruhů: Moje jméno a moje abeceda.

PaedDr. Markéta Pastorová, Mgr. Simona Svatošová, publikováno 27.1.2015 9:32, zhlédnuto 7912×, 1 komentář

Subjektivita a komunikace – propojování tematických okruhů

Cyklus na sebe volně navazujících lekcí, se zaměřuje na to, jak tematicky a „uchopením“ tvůrčích činností, lze propojovat dva tematické okruhy výtvarné výchovy, a to uplatňování subjektivity a ověřování…

PaedDr. Markéta Pastorová, publikováno 26.1.2015 10:30, zhlédnuto 3230×

Škola v rytmu klasiky

Projekt „Škola v rytmu klasiky“, financovaný z prostředků MŠMT ČR v rámci propagace Roku české hudby, podporuje všestranný rozvoj žáků 2. stupně základních škol v rámci naplňování kompetenčních i specifických…

Martina Rozsypalová, publikováno 19.12.2014 9:21, zhlédnuto 4513×

Jan Angelo Zeyer

Dílo a tvorba J. A. Zeyera v kontextu historie 1. světové války a československých legií - metodika pro učitele s přílohami.

Lucie Boucher, publikováno 14.7.2014 10:23, zhlédnuto 5439×

František Mička

Metodika pro učitele s přílohami. Tématem je dílo a tvorba Františka Mičky.

Lucie Boucher, publikováno 24.6.2014 8:54, zhlédnuto 4271×

Jak pracovat s výtvarnými listy projektu Výtvarníci v československých legiích

Výtvarné listy se skládají ze dvou částí. Část pro žáky představují materiály (obrázky), které učitel vytiskne dopředu pro potřebu žáků. Část pro učitele tvoří metodické listy, jejichž součástí je krok za…

Lucie Boucher, publikováno 23.6.2014 9:44, zhlédnuto 2027×

CLIL: Teplé a studené barvy

Výukový plán na téma Teplé a studené barvy podporuje činnostní učení a kreativitu při samostatné práci i práci ve skupině. Přináší integraci předmětů výtvarné výchovy s německým jazykem prostřednictvím metodologie…

Mgr. Ivana Frýbová, publikováno 7.4.2014 10:40, zhlédnuto 11224×

41 — 50 z celkem 322
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
18.8.2019 22:09
Dobrý den, má vedoucí vychovatelka nárok na 21 hod plného úvazku při šesti odd. družiny…
17.8.2019 14:27
v blogu peutel
           Že by Domažlice ležely v mělkém dolíku? Nabyla jsem toho dojmu, během…
7.8.2019 10:55
K dalšímu studiu: China has started a grand experiment in AI education. It could reshape how…
7.8.2019 15:38
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
11.8.2019 19:33
Dobrý den, mám tříletou zkušenost se studentskou firmou v rámci JACzech arch. moc mě…
14.8.2019 11:35
Učíte na 1. stupni? Motivujete své žáky prostřednictvím knih nejen ke čtení, ale i k…
6.8.2019 11:01
K dalšímu studiu: China’s top two education players unleashing the full potential of…
7.8.2019 15:17
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
26.7.2019 10:35
Monika
Dobrý den, dívala jsem se na web školy a myslím, že tímto studiem kvalifikaci učitelky MŠ…
7.8.2019 11:52
To je věta, která odstartovala začátek párového vyučování na našem druhém stupni.…
6.8.2019 10:44
Zajímavá odborná diskuze na téma Čínského soc. kreditního systému snažící se o…
7.8.2019 15:14
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV