RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 324

Pozvánka

Materiál k vyvození vhodné kompozice a pro zpracování vlastní pozvánky pomocí elektronických aplikací.

Mgr. Alena Ščuková, publikováno 21.5.2015 8:55, zhlédnuto 2033×, hodnocení: Hodnocení: 4

Vizitka

Prezentace k vlastnímu vyvození podstaty a využití vizitky. Včetně zadání k tvorbě vlastní vizitky.

Mgr. Alena Ščuková, publikováno 18.5.2015 8:34, zhlédnuto 1493×, hodnocení: Hodnocení: 3

Koláž a fotomontáž

Prezentace na téma koláž a fotomontáž obsahuje ukázky z historie výtvarného umění a zadání k praktickému úkolu.

Mgr. Alena Ščuková, publikováno 14.5.2015 9:10, zhlédnuto 2458×, hodnocení: Hodnocení: 4

Slavné dny pro ZŠ: Brouci - ikona popkultury

Žáci se prostřednictvím aktivity seznamují s problematikou slávy, uvědomují si její negativa, debatují o změně medii prezentovaných hodnot, kdy většinu populace zajímají spíše skandály známých osobností nežli jejich…

Tereza Vodičková, publikováno 2.2.2015 10:46, zhlédnuto 6580×

Oděv a jeho proměny

Oděv a zdobení těla jsou viditelným a výmluvným vyjádřením osobnosti člověka, jsou způsobem jeho komunikace s okolním světem, projevem příslušnosti k určité sociální skupině, obrazem společnosti dané doby. Cílem…

Mgr. J. Randáková, PaedDr. M. Pastorová, publikováno 28.1.2015 9:04, zhlédnuto 8190×

Variace na jméno

Článek nabízí dvě lekce ze seriálu Subjektivita a komunikace – propojování tematických okruhů: Moje jméno a moje abeceda.

PaedDr. Markéta Pastorová, Mgr. Simona Svatošová, publikováno 27.1.2015 9:32, zhlédnuto 8472×, 1 komentář

Subjektivita a komunikace – propojování tematických okruhů

Cyklus na sebe volně navazujících lekcí, se zaměřuje na to, jak tematicky a „uchopením“ tvůrčích činností, lze propojovat dva tematické okruhy výtvarné výchovy, a to uplatňování subjektivity a ověřování…

PaedDr. Markéta Pastorová, publikováno 26.1.2015 10:30, zhlédnuto 3384×

Škola v rytmu klasiky

Projekt „Škola v rytmu klasiky“, financovaný z prostředků MŠMT ČR v rámci propagace Roku české hudby, podporuje všestranný rozvoj žáků 2. stupně základních škol v rámci naplňování kompetenčních i specifických…

Martina Rozsypalová, publikováno 19.12.2014 9:21, zhlédnuto 4700×

Jan Angelo Zeyer

Dílo a tvorba J. A. Zeyera v kontextu historie 1. světové války a československých legií - metodika pro učitele s přílohami.

Lucie Boucher, publikováno 14.7.2014 10:23, zhlédnuto 5858×

František Mička

Metodika pro učitele s přílohami. Tématem je dílo a tvorba Františka Mičky.

Lucie Boucher, publikováno 24.6.2014 8:54, zhlédnuto 4512×

41 — 50 z celkem 324
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.1.2020 14:25
Děkuji, kolegové, můžete "odpovídat"; ale můžete také upozornit na něco, co shledáte…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
25.1.2020 19:11
Článek toho moc neřekne - anotace je skoro tak dlouhá (krátká) jako článek. 2 odkazy na…
28.1.2020 15:35
Skupina Výchova k občanství/Občanský a společenskovědní základ
Digifolio sdružuje informace o Výchově k občanství, Občanském a společenskovědní m…
27.1.2020 20:08
Dominik Raška
Milí lídři, toto fórum je určené pro sdílení Vašich zkušeností s využíváním…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
28.1.2020 15:35
Skupina Výchova k občanství/Občanský a společenskovědní základ
INFORMACE O NOVĚ VZNIKLÉ ASOCIACI UČITELŮ OBČANSKÉ VÝCHOVY A SPOLEČENSKÝCH VĚD.  TO, O…
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
28.1.2020 13:53
Skupina Finanční gramotnost
Cílem pohledu je podat základní informace o dostupném neformálním vzdělávání ve…