- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Hudební pedagog v postmoderní společnosti
Otázka autority a postavení hudebního pedagoga v naší rychle se měnící postmoderní společnosti, která se vyznačuje relativizací tradičních hodnot. Pro názorné přiblížení tří typů autoritativních vztahů mezi učitelem…
Co všechno může být koncert?
Pracovní list seznamuje žáky s významovými odstíny slova (pojmu) koncert. Akcentuje především rozdíly v oblasti artificiální a nonartificiální hudby, poukazuje však i na další možné interpretace pojmu.
English Time - Písnička - The Hokey Cokey
Děti formou zábavně zpracované písničky aktivně užívají anglický jazyk a zpívání doplňují formami neverbální komunikace. Originální text písničky umožňuje procvičit slovní zásobu – části těla a slovesa pohybu.…
Baroko
Pracovní list obsahuje základní údaje o barokní hudbě a skladatelích a předpokládá aktivní zapojení žáků (poslech, zpracování informací - žáci zaujímají postoje, vyjadřují názor).
Techniques for using songs in foreign language classroom III. part
Techniky použití písně ve výuce anglického jazyka se mohou adaptovat i na další cizí jazyky nebo do hudební výchovy. Příspěvek rozděluje písně dle různých přístupů práce s texty: 1. dle jazykových prostředků, 2. dle…
Krajina jako inspirace zvukových experimentů
Příspěvek přibližuje několik možných forem hudebně tvořivé činnosti v rámci hudební výchovy, jejichž společným jmenovatelem je krajina a její geografické poznávání.
English Time - Písnička - I'm a Little Teapot
Žáci formou zábavně zpracované písničky aktivně užívají anglický jazyk a zpívání doplňují formami neverbální komunikace. Originální text písničky umožňuje procvičit slovní zásobu - slovesa pohybu, jídlo a pití.…
English Time - Písnička - Incy Wincy Spider
Žáci formou zábavně zpracované písničky aktivně užívají anglický jazyk a zpívání doplňují formami neverbální komunikace. Originální text písničky umožňuje procvičit slovní zásobu k tématu počasí. Tento…
English Time - Písnička - Five Little Monkeys
Žáci formou zábavně zpracované písničky aktivně užívají anglický jazyk a zpívání doplňují formami neverbální komunikace. Originální text písničky umožňuje procvičit slovní zásobu k tématu matematika a zvířata.…
Historie českých divadel s Wikipedií
Pracovní list umožňuje propojit znalosti hudební výchovy a kulturních dějin obecně s dovednostmi žáků ve vyhledávání informací na internetu. Cílem je získat informace o českých divadlech a doplnit je do příslušných…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
4.3.2021 10:41
Legislativa na nic takového nhttps://19216811. ca m/ https://1921681001.i d/ aštěstí nepamatuje…
|
4.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu - rozdělení na jednotlivé…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
3.3.2021 16:25
Vážený pane Mašku, proti vašemu článku ani jeho obsahu nic nemám. Pod jeho obsah bych se…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 19:55
bradacovaj
fórum Online setkávání
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
|
1.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
|
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|