RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 160

Pozvánka

Materiál k vyvození vhodné kompozice a pro zpracování vlastní pozvánky pomocí elektronických aplikací.

Mgr. Alena Ščuková, publikováno 21.5.2015 8:55, zhlédnuto 2033×, hodnocení: Hodnocení: 4

Vizitka

Prezentace k vlastnímu vyvození podstaty a využití vizitky. Včetně zadání k tvorbě vlastní vizitky.

Mgr. Alena Ščuková, publikováno 18.5.2015 8:34, zhlédnuto 1493×, hodnocení: Hodnocení: 3

Koláž a fotomontáž

Prezentace na téma koláž a fotomontáž obsahuje ukázky z historie výtvarného umění a zadání k praktickému úkolu.

Mgr. Alena Ščuková, publikováno 14.5.2015 9:10, zhlédnuto 2458×, hodnocení: Hodnocení: 4

Oděv a jeho proměny

Oděv a zdobení těla jsou viditelným a výmluvným vyjádřením osobnosti člověka, jsou způsobem jeho komunikace s okolním světem, projevem příslušnosti k určité sociální skupině, obrazem společnosti dané doby. Cílem…

Mgr. J. Randáková, PaedDr. M. Pastorová, publikováno 28.1.2015 9:04, zhlédnuto 8190×

Variace na jméno

Článek nabízí dvě lekce ze seriálu Subjektivita a komunikace – propojování tematických okruhů: Moje jméno a moje abeceda.

PaedDr. Markéta Pastorová, Mgr. Simona Svatošová, publikováno 27.1.2015 9:32, zhlédnuto 8472×, 1 komentář

Subjektivita a komunikace – propojování tematických okruhů

Cyklus na sebe volně navazujících lekcí, se zaměřuje na to, jak tematicky a „uchopením“ tvůrčích činností, lze propojovat dva tematické okruhy výtvarné výchovy, a to uplatňování subjektivity a ověřování…

PaedDr. Markéta Pastorová, publikováno 26.1.2015 10:30, zhlédnuto 3384×

Jan Angelo Zeyer

Dílo a tvorba J. A. Zeyera v kontextu historie 1. světové války a československých legií - metodika pro učitele s přílohami.

Lucie Boucher, publikováno 14.7.2014 10:23, zhlédnuto 5858×

František Mička

Metodika pro učitele s přílohami. Tématem je dílo a tvorba Františka Mičky.

Lucie Boucher, publikováno 24.6.2014 8:54, zhlédnuto 4512×

Jak pracovat s výtvarnými listy projektu Výtvarníci v československých legiích

Výtvarné listy se skládají ze dvou částí. Část pro žáky představují materiály (obrázky), které učitel vytiskne dopředu pro potřebu žáků. Část pro učitele tvoří metodické listy, jejichž součástí je krok za…

Lucie Boucher, publikováno 23.6.2014 9:44, zhlédnuto 2107×

CLIL: Teplé a studené barvy

Výukový plán na téma Teplé a studené barvy podporuje činnostní učení a kreativitu při samostatné práci i práci ve skupině. Přináší integraci předmětů výtvarné výchovy s německým jazykem prostřednictvím metodologie…

Mgr. Ivana Frýbová, publikováno 7.4.2014 10:40, zhlédnuto 11799×

21 — 30 z celkem 160
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.1.2020 14:25
Děkuji, kolegové, můžete "odpovídat"; ale můžete také upozornit na něco, co shledáte…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
25.1.2020 19:11
Článek toho moc neřekne - anotace je skoro tak dlouhá (krátká) jako článek. 2 odkazy na…
28.1.2020 15:35
Skupina Výchova k občanství/Občanský a společenskovědní základ
Digifolio sdružuje informace o Výchově k občanství, Občanském a společenskovědní m…
27.1.2020 20:08
Dominik Raška
Milí lídři, toto fórum je určené pro sdílení Vašich zkušeností s využíváním…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
28.1.2020 15:35
Skupina Výchova k občanství/Občanský a společenskovědní základ
INFORMACE O NOVĚ VZNIKLÉ ASOCIACI UČITELŮ OBČANSKÉ VÝCHOVY A SPOLEČENSKÝCH VĚD.  TO, O…
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
28.1.2020 13:53
Skupina Finanční gramotnost
Cílem pohledu je podat základní informace o dostupném neformálním vzdělávání ve…