RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 160

Pozvánka

Materiál k vyvození vhodné kompozice a pro zpracování vlastní pozvánky pomocí elektronických aplikací.

Mgr. Alena Ščuková, publikováno 21.5.2015 8:55, zhlédnuto 2085×, hodnocení: Hodnocení: 4

Vizitka

Prezentace k vlastnímu vyvození podstaty a využití vizitky. Včetně zadání k tvorbě vlastní vizitky.

Mgr. Alena Ščuková, publikováno 18.5.2015 8:34, zhlédnuto 1534×, hodnocení: Hodnocení: 3

Koláž a fotomontáž

Prezentace na téma koláž a fotomontáž obsahuje ukázky z historie výtvarného umění a zadání k praktickému úkolu.

Mgr. Alena Ščuková, publikováno 14.5.2015 9:10, zhlédnuto 2619×, hodnocení: Hodnocení: 4

Oděv a jeho proměny

Oděv a zdobení těla jsou viditelným a výmluvným vyjádřením osobnosti člověka, jsou způsobem jeho komunikace s okolním světem, projevem příslušnosti k určité sociální skupině, obrazem společnosti dané doby. Cílem…

Mgr. J. Randáková, PaedDr. M. Pastorová, publikováno 28.1.2015 9:04, zhlédnuto 8362×

Variace na jméno

Článek nabízí dvě lekce ze seriálu Subjektivita a komunikace – propojování tematických okruhů: Moje jméno a moje abeceda.

PaedDr. Markéta Pastorová, Mgr. Simona Svatošová, publikováno 27.1.2015 9:32, zhlédnuto 8685×, 1 komentář

Subjektivita a komunikace – propojování tematických okruhů

Cyklus na sebe volně navazujících lekcí, se zaměřuje na to, jak tematicky a „uchopením“ tvůrčích činností, lze propojovat dva tematické okruhy výtvarné výchovy, a to uplatňování subjektivity a ověřování…

PaedDr. Markéta Pastorová, publikováno 26.1.2015 10:30, zhlédnuto 3426×

Jan Angelo Zeyer

Dílo a tvorba J. A. Zeyera v kontextu historie 1. světové války a československých legií - metodika pro učitele s přílohami.

Lucie Boucher, publikováno 14.7.2014 10:23, zhlédnuto 5979×

František Mička

Metodika pro učitele s přílohami. Tématem je dílo a tvorba Františka Mičky.

Lucie Boucher, publikováno 24.6.2014 8:54, zhlédnuto 4575×

Jak pracovat s výtvarnými listy projektu Výtvarníci v československých legiích

Výtvarné listy se skládají ze dvou částí. Část pro žáky představují materiály (obrázky), které učitel vytiskne dopředu pro potřebu žáků. Část pro učitele tvoří metodické listy, jejichž součástí je krok za…

Lucie Boucher, publikováno 23.6.2014 9:44, zhlédnuto 2124×

CLIL: Teplé a studené barvy

Výukový plán na téma Teplé a studené barvy podporuje činnostní učení a kreativitu při samostatné práci i práci ve skupině. Přináší integraci předmětů výtvarné výchovy s německým jazykem prostřednictvím metodologie…

Mgr. Ivana Frýbová, publikováno 7.4.2014 10:40, zhlédnuto 12059×

21 — 30 z celkem 160
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
1.4.2020 20:22
fórum Aktuality
- online setkání - středa 8. 4. 2019, 20:00 Webinář prezentuje nejrůznější hry a…
2.4.2020 11:51
Mgr., Bc. Michael Novotný nám nabídne nejrůznější hry a činnosti, které lze aplikovat v…
2.4.2020 8:21
Mám takový dojem, že ve skutečnosti zde nejsou žádné rozpory. Je zřejmé, že ne všechny…
1.4.2020 19:32
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 1. 4. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
1.4.2020 20:19
Středa 8. 4. 2019, 20:00 Pohybové hry a aktivity v přírodě pro děti předškolního věku…
2.4.2020 11:37
V rámci semináře si spolu s Mgr. Janou Mrázkovou ujasníme, jakým způsobem škola…
2.4.2020 8:14
I studenti pana Maška možná umějí něco lépe, než vy, pane Kocourku. Pokud byste jim dal…
31.3.2020 12:53
Skupina Společné vzdělávání
1.4.2020 11:45
Dolaďuji webinář, který přinesl podobné tipy od tří kolegů. Až bude finalizován i s…
30.3.2020 12:08
Jaké to asi je pracovat pro organickou společnost? Společnost, ve které každý nese…
1.4.2020 22:08
Pane Marku, děkuji za Vaše připomínky. Pokud chce autor odkazy takto zdůraznit, nevidím to…
30.3.2020 23:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…