RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 161

Plakát

Prezentace k vyvození podstaty plakátové tvorby. Seznamuje ve stručnosti s historií plakátu a vede k vlastní tvorbě s možnosti užití IT nástrojů.

Mgr. Alena Ščuková, publikováno 26.5.2015 9:15, zhlédnuto 2520×, hodnocení: Hodnocení: 3

Pozvánka

Materiál k vyvození vhodné kompozice a pro zpracování vlastní pozvánky pomocí elektronických aplikací.

Mgr. Alena Ščuková, publikováno 21.5.2015 8:55, zhlédnuto 2160×, hodnocení: Hodnocení: 4

Vizitka

Prezentace k vlastnímu vyvození podstaty a využití vizitky. Včetně zadání k tvorbě vlastní vizitky.

Mgr. Alena Ščuková, publikováno 18.5.2015 8:34, zhlédnuto 1635×, hodnocení: Hodnocení: 3

Koláž a fotomontáž

Prezentace na téma koláž a fotomontáž obsahuje ukázky z historie výtvarného umění a zadání k praktickému úkolu.

Mgr. Alena Ščuková, publikováno 14.5.2015 9:10, zhlédnuto 2770×, hodnocení: Hodnocení: 4

Oděv a jeho proměny

Oděv a zdobení těla jsou viditelným a výmluvným vyjádřením osobnosti člověka, jsou způsobem jeho komunikace s okolním světem, projevem příslušnosti k určité sociální skupině, obrazem společnosti dané doby. Cílem…

Mgr. J. Randáková, PaedDr. M. Pastorová, publikováno 28.1.2015 9:04, zhlédnuto 8673×

Variace na jméno

Článek nabízí dvě lekce ze seriálu Subjektivita a komunikace – propojování tematických okruhů: Moje jméno a moje abeceda.

PaedDr. Markéta Pastorová, Mgr. Simona Svatošová, publikováno 27.1.2015 9:32, zhlédnuto 9059×, 1 komentář

Subjektivita a komunikace – propojování tematických okruhů

Cyklus na sebe volně navazujících lekcí, se zaměřuje na to, jak tematicky a „uchopením“ tvůrčích činností, lze propojovat dva tematické okruhy výtvarné výchovy, a to uplatňování subjektivity a ověřování…

PaedDr. Markéta Pastorová, publikováno 26.1.2015 10:30, zhlédnuto 3571×

Jan Angelo Zeyer

Dílo a tvorba J. A. Zeyera v kontextu historie 1. světové války a československých legií - metodika pro učitele s přílohami.

Lucie Boucher, publikováno 14.7.2014 10:23, zhlédnuto 6288×

František Mička

Metodika pro učitele s přílohami. Tématem je dílo a tvorba Františka Mičky.

Lucie Boucher, publikováno 24.6.2014 8:54, zhlédnuto 4810×

Jak pracovat s výtvarnými listy projektu Výtvarníci v československých legiích

Výtvarné listy se skládají ze dvou částí. Část pro žáky představují materiály (obrázky), které učitel vytiskne dopředu pro potřebu žáků. Část pro učitele tvoří metodické listy, jejichž součástí je krok za…

Lucie Boucher, publikováno 23.6.2014 9:44, zhlédnuto 2197×

21 — 30 z celkem 161
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.7.2020 16:09
fórum KLUB
Vyplnene.
4.8.2020 12:09
Příběh nabízí možnost otevřít s dětmi téma využívání i zneužívání moderních…
13.7.2020 10:21
Dobrý den, trvalý odkaz by neměl být problém např. u služby jdem.cz …
17.7.2020 14:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 11. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
27.7.2020 17:29
JulieC
Dobrý den. Chtěla bych dceři koupit klávesy nebo klavír…
28.7.2020 15:26
Pomocí příběhu nahlédnete společně s robůtkem TIO a Michalem do historie. Dozvíte se,…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
17.7.2020 14:26
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.6.2020 21:24
romne
fórum KLUB
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
17.7.2020 15:54
 V současné době není úplně jasný pohled na to, jak a kdy odměňovat děti. Některé…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…