- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Východiska pro mezioborovou integraci vzdělávacích oborů Výchova ke zdraví a Přírodopis, Výchova ke zdraví a Výchova k občanství
Článek přináší návod na koncepci mezioborové integrace výše zmíněných vzdělávacích oborů a oblastí.
Projekt Den duševního zdraví
Celoškolní projekt konaný v říjnu k Mezinárodnímu dni duševního zdraví (netradiční výuka, besedy o duševním zdraví, celoškolní anketa a výtvarná soutěž).
Rozvíjení klíčových kompetencí ve vzdělávacím oboru Výchova ke zdraví
Klíčové kompetence je nutno propjit s očekávaný výstupy, učivem a výchovnými a vzdělávacími strategiemi. Tento článek podává stručný návod, jak toho dosáhnout.
Čaroděj zeměmoří
Čaroděj zeměmoří volně navazuje na aktivitu Johanna - z pekla do ráje. Může být použita zcela samostatně a nemusí být spojována s projekcí filmu. Prostřednictvím interaktivní hry si žáci mohou více uvědomit hloubku…
Fáze lidského života
Život je příběh od narození až po stáří. Jak s ním naložíme, je v našich rukou.
Výchova ke zdraví v našem školním vzdělávacím programu
Jak je možné zařadit Výchovu ke zdraví do školního vzdělávacího programu, integrovat ji se vzdělávacím oborem Přírodopis a průřezovým tématem Osobnostní a sociální výchova a propojit ji se školním preventivním programem.
Novodobé otroctví
Druhy moderního otroctví a možnosti, jak tomuto jevu čelit. Uvedeny jsou i konkrétní příklady zneužitých lidí a žáci sami se mohou pokusit navrhnout řešení jejich situace.
Rozpracování vzdělávacího oboru Výchova ke zdraví do ŠVP
Článek nabízí praktické náměty na rozpracování vzdělávacího oboru Výchova ke zdraví do ŠVP.
Výchovné a vzdělávací strategie na úrovni vyučovacího předmětu Výchova ke zdraví
Podnětné informace k vytvoření výchovných a vzdělávacích strategií ke vzdělávacímu oboru Výchova ke zdraví.
Vzdělávací obsah oboru Výchova ke zdraví
Koncepce výše zmíněného oboru včetně vymezení obsahu jednotlivých tematických okruhů, jejich vzájemných vazeb i vazeb na okruhy z jiných oborů.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
|
8.3.2021 12:22
v blogu Občasné nápady
Popudem k napsání tohoto článku byl asi spíše nechtěně tento pěkný příspěvek…
|
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
|
8.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Jste učitelka mateřské školy? Zajímá vás, jak rozvíjet digitální gramotnost u dětí…
|
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 19:55
bradacovaj
fórum Online setkávání
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
|
7.3.2021 9:37
v blogu Vzdělavatel
Text se zaměřuje na škrt jednoho očekávaného výstupu v RVP ZV v rámci „malé“ revize.…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|