RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 89

Jak moc se v průběhu dne pohybuješ?

Vlastní sledování pohybového režimu v průběhu týdne s následným vyhodnocením a intervencí do vlastního pohybového režimu.

Jan Tupý, publikováno 29.8.2007 0:00, zhlédnuto 8822×

Národní standardy tělesné výchovy v USA

Článek přináší informace o vzniku a současné podobě standardů tělesné výchovy v USA. Inspiruje k otázkám podílu učitelů na přípravě standardů daného typu a vede k zamyšlení nad přípravou výstupů tělesné výchovy…

Lubomír Dobrý, publikováno 29.8.2007 0:00, zhlédnuto 7946×

Nové argumenty pro obhajobu denní kvalitní tělesné výchovy

Článek je zasvěcenou obhajobou pohybu (cílené pohybové aktivity). Přináší výzkumné argumenty pro příznivý vliv pohybu na rozvoj mozku a na procesy učení. Příspěvek vede k zamyšlení nad tím, proč u dětí a mládeže…

Jean Blades, publikováno 23.7.2007 0:00, zhlédnuto 7432×

Průvodce tvorbou učebních osnov Tělesné výchovy ve ŠVP(5. část)

Jak rozpracovat očekávané výstupy vzdělávacího oboru do učebních osnov?

Jan Tupý, publikováno 27.4.2007 0:00, zhlédnuto 8176×

Průvodce tvorbou učebních osnov Tělesné výchovy ve ŠVP(4. část)

Jak rozpracovat vzdělávací obsah vyučovacího předmětu v učebních osnovách?

Jan Tupý, publikováno 26.4.2007 0:00, zhlédnuto 8465×

Průvodce tvorbou učebních osnov Tělesné výchovy ve ŠVP(3. část)

Jak vymezit výchovné a vzdělávací strategie v charakteristice vyučovacího předmětu?

Jan Tupý, publikováno 24.4.2007 0:00, zhlédnuto 6976×

Průvodce tvorbou učebních osnov Tělesné výchovy ve ŠVP(2. část)

Jak pojmenovat vyučovací předmět, který vzniká na úrovni ŠVP ze vzdělávacího oboru Tělesná výchova? Obsahové, časové a organizační vymezení vyučovacího předmětu aneb Co všechno patří do charakteristiky vyučovacího…

Jan Tupý, publikováno 20.4.2007 0:00, zhlédnuto 9588×

Průvodce tvorbou učebních osnov Tělesné výchovy ve ŠVP(1. část)

Co bychom měli mít na paměti, než začneme tvořit učební osnovy Tělesné výchovy a čím bychom měli začít?

Jan Tupý, publikováno 17.4.2007 0:00, zhlédnuto 8671×

Doplujeme, i když je cesta daleká

Jednodenní výukový projekt pro žáky od 1. do 5. ročníku zaměřený především na rozvoj spolupráce dětí prostřednictvím společných zážitků, poznávání vlastních možností, posilování důvěry a sebedůvěry,…

Eva Horká, publikováno 11.11.2005 0:00, zhlédnuto 16244×

81 — 89 z celkem 89
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2019 10:08
charion
Program Bakaláři používáme pár let. Výhody: - Informace jsou na jednom místě v…
26.6.2019 11:09
EduFórum, pravidelné setkávání lidí, kteří přemýšlejí o vzdělávání kreativně a…
26.6.2019 20:29

V zadání úkolu máte uvedeno nepřesně, že děti z Lidic byly dány na převýchovu do…

26.6.2019 19:07
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…
17.6.2019 9:41
Děkujeme za dotaz, paní Šárko. Uvidíme, jestli některý z kolegů pomůže svou…
17.6.2019 11:17
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
22.6.2019 8:55
V USA se formuje na podoru řešení interoperability ve školách koalice mnoha důležitých…
25.6.2019 12:03
Skupina Demokracie zážitkem
16.6.2019 19:56
Dobrý den, co mi radíte ohledně prosazení dodržování školního řádu ve třídě? Mám…
14.6.2019 9:18
Nepotřebujete oprášit své znalosti z psychologie a neurologie? Mgr. Petra Dočkalová vás…
19.6.2019 9:40
Narazil jsem na docela obsažný příspěvek Stefanie o tom, co dělá, v blogu MIT:Kids teach…
25.6.2019 10:04
Skupina Gender