- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Pohybově rekreační přestávky na 1. stupni základních škol
Příspěvek se zabývá pohybově rekreačními přestávkami, včetně návrhů již v praxi realizovaných pohybových činností, které jsou pro názornost doplněny fotografiemi.
Rychlost a vytrvalost, soutěž a spolupráce
Příspěvek obsahuje námět na integrační aktivitu ve vyučovací hodině tělesné výchovy. Žáci se účastní štafetového závodu s tím, že zohledňují pohybové možnosti svého zdravotně postiženého spolužáka.
Průvodce tvorbou učebních osnov Tělesné výchovy ve ŠVP(2. část) - aktualizovaná verze
Jak pojmenovat vyučovací předmět, který vzniká na úrovni ŠVP ze vzdělávacího oboru Tělesná výchova? Obsahové, časové a organizační vymezení vyučovacího předmětu aneb Co všechno patří do charakteristiky vyučovacího…
WebQuest.cz
Příspěvek popisuje učitelem připravenou aktivitu nebo lekci, která komplexně podporuje samostatnou práci žáků a ve všech fázích plně využívá technické prostředky, zvláště internet.
Národní standardy tělesné výchovy v USA
Článek přináší informace o vzniku a současné podobě standardů tělesné výchovy v USA. Inspiruje k otázkám podílu učitelů na přípravě standardů daného typu a vede k zamyšlení nad přípravou výstupů tělesné výchovy…
Jak moc se v průběhu dne pohybuješ?
Vlastní sledování pohybového režimu v průběhu týdne s následným vyhodnocením a intervencí do vlastního pohybového režimu.
Nové argumenty pro obhajobu denní kvalitní tělesné výchovy
Článek je zasvěcenou obhajobou pohybu (cílené pohybové aktivity). Přináší výzkumné argumenty pro příznivý vliv pohybu na rozvoj mozku a na procesy učení. Příspěvek vede k zamyšlení nad tím, proč u dětí a mládeže…
Průvodce tvorbou učebních osnov Tělesné výchovy ve ŠVP(5. část)
Jak rozpracovat očekávané výstupy vzdělávacího oboru do učebních osnov?
Průvodce tvorbou učebních osnov Tělesné výchovy ve ŠVP(4. část)
Jak rozpracovat vzdělávací obsah vyučovacího předmětu v učebních osnovách?
Průvodce tvorbou učebních osnov Tělesné výchovy ve ŠVP(3. část)
Jak vymezit výchovné a vzdělávací strategie v charakteristice vyučovacího předmětu?
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
21.4.2021 11:21
Dobrý den, v pravidlech pro DUM na rvp jsem se dočetla, že není možno vkládat formát pptx.…
|
22.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Rozpohybovat potřebuje situace i žáci. Pohled na „tělák“ našeho stálého autora Adama…
|
23.4.2021 9:31
Re: Ivana Navrátilová Není zač, dlouho jsem měl tyto materiály neuspořádaně a v roce…
|
13.4.2021 9:18
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenstvím praxe Český jazyk a literatura, které proběhlo online 7. 4.…
|
|
21.4.2021 11:20
Ahoj příteli! Chystám se spustit online kurz, ale jen těžko hledám ty nejlepší…
|
19.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Podzimní běh Společenství praxe přinesl i setkání nad tématem Českého jazyka a…
|
22.4.2021 22:38
Díky za článek :) Asi jsem ještě nenašla žádný, který by byl tak kvalitně zpracovaný.…
|
8.4.2021 9:41
Skupina PPUČ
Společenství praxe i nadále rozšiřují svojí popularitu jak dokazuje setkání…
|
|
21.4.2021 9:03
Zdravíme, co se týče modulu DUM, formát pptx samozřejmě vkládat lze, s odůvodněným…
|
15.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak pracovat s podcasty jako s novým médiem ve výuce vám ukáže Vanda Vaníčková. Její…
|
22.4.2021 10:34
Je hezké, že popisujete vhodné aplikace. Chtělo by to ale spíše mluvit o metodice. Ta je…
|
7.4.2021 13:08
Skupina PPUČ
Setkání ve společenství praxe pro učitelky a učitele českého jazyka a literární…
|
|