- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Pohybově rekreační přestávky na 1. stupni základních škol
Příspěvek se zabývá pohybově rekreačními přestávkami, včetně návrhů již v praxi realizovaných pohybových činností, které jsou pro názornost doplněny fotografiemi.
Rychlost a vytrvalost, soutěž a spolupráce
Příspěvek obsahuje námět na integrační aktivitu ve vyučovací hodině tělesné výchovy. Žáci se účastní štafetového závodu s tím, že zohledňují pohybové možnosti svého zdravotně postiženého spolužáka.
Průvodce tvorbou učebních osnov Tělesné výchovy ve ŠVP(2. část) - aktualizovaná verze
Jak pojmenovat vyučovací předmět, který vzniká na úrovni ŠVP ze vzdělávacího oboru Tělesná výchova? Obsahové, časové a organizační vymezení vyučovacího předmětu aneb Co všechno patří do charakteristiky vyučovacího…
WebQuest.cz
Příspěvek popisuje učitelem připravenou aktivitu nebo lekci, která komplexně podporuje samostatnou práci žáků a ve všech fázích plně využívá technické prostředky, zvláště internet.
Národní standardy tělesné výchovy v USA
Článek přináší informace o vzniku a současné podobě standardů tělesné výchovy v USA. Inspiruje k otázkám podílu učitelů na přípravě standardů daného typu a vede k zamyšlení nad přípravou výstupů tělesné výchovy…
Jak moc se v průběhu dne pohybuješ?
Vlastní sledování pohybového režimu v průběhu týdne s následným vyhodnocením a intervencí do vlastního pohybového režimu.
Nové argumenty pro obhajobu denní kvalitní tělesné výchovy
Článek je zasvěcenou obhajobou pohybu (cílené pohybové aktivity). Přináší výzkumné argumenty pro příznivý vliv pohybu na rozvoj mozku a na procesy učení. Příspěvek vede k zamyšlení nad tím, proč u dětí a mládeže…
Průvodce tvorbou učebních osnov Tělesné výchovy ve ŠVP(5. část)
Jak rozpracovat očekávané výstupy vzdělávacího oboru do učebních osnov?
Průvodce tvorbou učebních osnov Tělesné výchovy ve ŠVP(4. část)
Jak rozpracovat vzdělávací obsah vyučovacího předmětu v učebních osnovách?
Průvodce tvorbou učebních osnov Tělesné výchovy ve ŠVP(3. část)
Jak vymezit výchovné a vzdělávací strategie v charakteristice vyučovacího předmětu?
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
22.1.2021 21:21
Pepánek
fórum Primární prevence
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
22.1.2021 17:41
Pepínek
fórum Primární prevence
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
22.1.2021 1:08
Uvilínek
fórum Profese učitele
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|