RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 69

Lidské vlastnosti

Cílem této aktivity je prostřednictvím soch poznávat dobré a špatné lidské vlastnosti. Žáci ztvárňují sochy a učí se vlastnosti poznávat, přemýšlí o svých dobrých a špatných vlastnostech.

Iva Doubravová, publikováno 22.1.2008 0:00, zhlédnuto 32126×, 2 komentáře

Hry s látkou

Pomocí kusů látek objevujeme barvy a rozvíjíme fantazii od jednoduché improvizace ke společné hře v roli.

Ivana Honsnejmanová, publikováno 5.10.2007 0:00, zhlédnuto 10202×

Projekt

Projekt Děvčátko MOMO se zabývá rozpracováním klíčových myšlenek jednotlivých kapitol stejnojmenné knihy od autora Michaela Endeho. Odehrává se v pěti lekcích, s týdenním odstupem mezi jednotlivými lekcemi.

Jana Páčová, publikováno 18.6.2007 0:00, zhlédnuto 12994×

Výběr povolání

Realizace tématu povolání ve vyučovacím předmětu Dramatická výchova.

Pavlína Drtilová, publikováno 27.4.2007 0:00, zhlédnuto 11949×

Z mamutího deníku - hlasová rozcvička

"Režisér" natáčí nový film o pravěku - "herci" plní podmínky a nároky na techniku řeči.

Pavlína Drtilová, publikováno 7.3.2007 0:00, zhlédnuto 14091×

Obraz bez názvu

Inspirace na posílení osobnostního a sociálního rozvoje žáků pomocí umění (vytváření živých obrazů).

Zuzana Pipková, publikováno 22.6.2006 0:00, zhlédnuto 14658×

Podíl dramatické výchovy na utváření a rozvíjení klíčových kompetencí

Autor se v příspěvku zabývá vymezením podstaty Dramatické výchovy jako svébytného oboru oblasti Umění a kultura, zamýšlí se nad jejími podobami ve škole a jejím přínosem pro utváření a rozvíjení klíčových kompetencí.

Jaroslav Provazník, publikováno 29.11.2005 0:00, zhlédnuto 15618×

Dramatická výchova v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání

Příspěvek je zaměřen na pojetí vzdělávacího oboru Dramatická výchova na základní škole. Dramatická výchova rozšiřuje u žáků schopnost citlivějšího vnímání lidí kolem sebe, vede je k srozumitelnějšímu…

Silva Macková, publikováno 17.10.2005 0:00, zhlédnuto 16358×

Začátek jazykové výuky - 2. stupeň

Každý věk má určité přednosti i deficity, což platí i při jazykové výuce. Kromě jejich přehledu je součástí tohoto článku i několik námětů na počáteční hodiny výuky němčiny.

Milena Zbranková, publikováno 22.7.2005 0:00, zhlédnuto 6576×

61 — 69 z celkem 69
«« « 1 2 3 4 5 6 7


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
26.11.2020 11:49
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje souhrnný soubor vzdělávacího programu projektu Cesta k…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
26.11.2020 10:06
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
25.11.2020 11:00
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 25. 11. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…