Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 5

Rozvoj gramotností v uměleckých oborech v bodech

Text uvádí za každý umělecký obor (hudební, výtvarnou, dramatickou, filmovou/audiovizuální, taneční a pohybovou výchovu) v několika bodech základní teze, kterými mohou tyto obory přispívat k rozvíjení gramotností.…

PaedDr. Markéta Pastorová, publikováno 7.8.2019 13:20, zhlédnuto 2207×

Videotvorba a klíčové kompetence

Školní televize jako nástroj rozvoje klíčových kompetencí – tak zní název projektu, jehož hlavním cílem je rozvíjet klíčové kompetence žáků prostřednictvím videotvorby, a v rámci kterého vznikla tato příručka.

Michal Přibyl, publikováno 8.10.2012 9:56, zhlédnuto 3560×

Proč zavádět videotvorbu do škol

Ukázka pochází z příručky Videotvorba ve škole. Videotvorba v kontextu této příručky není chápána jako napodobování profesionálních postupů či usilování o zpracovávání technicky dokonalých filmů. Primárním cílem…

Michal Přibyl, publikováno 4.10.2012 12:24, zhlédnuto 2565×

Filmová/audiovizuální výchova. Proč a jak

Cílem následujícího textu je seznámit učitele základních škol, gymnázií a další zájemce o filmové a audiovizuální vzdělávání s východisky filmové/audiovizuální výchovy pro základní školy a gymnázia, jež byla…

Prof. Rudolf Adler, publikováno 14.3.2011 15:25, zhlédnuto 9094×, 1 komentář

Filmová/audiovizuální výchova; metodická podpora – informační zdroje

V dokumentu, který je metodickou podporou k filmové/audiovizuální výchově, najde čtenář rozsáhlou databázi informačních zdrojů k této problematice s jejich stručným popisem.

PaedDr. Markéta Pastorová, publikováno 28.1.2011 14:55, zhlédnuto 6448×

1 — 5 z celkem 5


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
2.12.2020 19:09
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 2. 12. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
2.12.2020 18:58
Skupina PPUČ
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
2.12.2020 12:33
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 1. 12. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…