RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 65

Kolonizace a bohatství ve výuce integrovaného předmětu Člověk a společnost

Do učebního plánu ZŠ a MŠ Angel je zařazen i integrovaný vyučovací předmět Člověk a společnost. Ten propojuje vzdělávací obsahy vzdělávacích oborů Dějepis a Výchova k občanství. Příspěvek ukazuje koncepci tohoto…

Alena Hesová, publikováno 19.8.2011 10:25, zhlédnuto 47472×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 4

Rozvojové cíle tisíciletí ve výuce integrovaného předmětu Globální výchova

Rámcové vzdělávací programy přinesly školám možnost profilace. Školy dnes mají možnost zařadit do svých školních vzdělávacích programů nové předměty, které akcentují aktuální témata, přinášejí nové pohledy,…

Jiřina Svobodová, publikováno 18.8.2011 15:08, zhlédnuto 7715×, hodnocení: Hodnocení: 4

Integrace ve výuce

Jaké možnosti pro integrovanou výuku přinesly rámcové vzdělávací programy? Co všechno je spjato s integrovanými vyučovacími předměty? Jak na integraci nahlížejí sami učitelé?

Alena Hesová, publikováno 27.5.2011 14:54, zhlédnuto 16117×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Rozkvetlá louka

Příspěvek popisuje mezipředmětový tematický blok propojující vyučovací předměty Český jazyk a literatura, Matematika, Hudební výchova a Člověk a jeho svět, který realizují v málotřídní základní škole Rozsochy.

Blanka Havelková, publikováno 25.3.2008 0:00, zhlédnuto 11308×

Cesta za dobrodružstvím

Pětidenní projekt, který uskutečnila málotřídní ZŠ Olomouc - Droždín v rámci celoškolního výjezdu na konci školního roku 2004 - 2005. Projekt je vyvrcholením a zakončením celoročního tématu "Cesta za dobrodružstvím".

Marie Vyjídáková, publikováno 23.3.2006 0:00, zhlédnuto 14048×

61 — 65 z celkem 65
«« « 1 2 3 4 5 6 7


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.9.2020 20:53
Snad Budoucí Učitel
Zdravím, chtěl bych se zeptat na několik důležitých věcí. Chtěl bych, až vystuduji…
29.9.2020 18:48
Co umožňuje tzv. plánování pozpátku, kdy od jasného cílového stavu plánujeme postupné…
30.9.2020 9:56
Kde je ČŠI se svým Moodle? (InspIS E-learning).  Pouze nevyužitá šance ČŠI pozitivně…
30.9.2020 18:37
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 30. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.9.2020 10:05
Olga Svátavská
Dobrý den, obracím se na vás jelikož už jsem zoufalá a nevím si rady. Na internetu ani…
28.9.2020 9:00
Článek představuje inspiraci, jak zapojit téma osobností do výuky o sociálně…
27.9.2020 7:09
Nejnovější vývoj popisuje osobně Musk: Neuralink Progress Update, Summer 2020. Přesto, že…
29.9.2020 17:29
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 29. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.9.2020 22:30
Jan Maršák
Zde je vysvětlení od pana docenta Josefa Hubeňáka z University Hradec Králové: Paralyzér…
28.9.2020 8:00
Článek přináší ohlédnutí za sedmou minikonferencí odborného panelu pro matematickou…
24.9.2020 15:26
Hybridní vzdělávání je technicky v našich možnostech. Vyžadovalo by to ale úplné…
25.9.2020 10:42
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 22. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…