- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Übungstypologie zum kommunikativen Unterricht (anhand eines Lesetextes)
Text je určen pro žáky základních škol nebo víceletých gymnázií, je autentický a ukazuje možnost, jak učitel na základě jednoduchého textu a jednotlivých cvičení může přivést žáky na jazykové úrovni A2 k vlastní…
Vzdělávání k udržitelnému rozvoji – náměty do hodin s využitím práce s textem
Desetiletí OSN pro vzdělávání k udržitelnosti je ve své polovině, v českém vzdělávacím systému je ovšem stále pojmem poměrně novým. Možnosti začlenění témat udržitelného rozvoje do výuky je přitom celá řada.…
Aktivita: Vezmi si chlebíček
Pro práci s vnímáním kultury a kulturních rozdílů může sloužit jako zdroj inspirace metodický materiál Czechkid, který je volně přístupný na internetu (www.czechkid.cz). V této aktivitě se zaměříme na to, jak lze projekt…
Postavte si vlastní naučnou stezku
Malá „kuchařka”, jak s dětmi vytvořit vlastní naučnou stezku. Autorka čerpá z osobních zkušeností z tvorby NS Thomayerovy sady v Praze-Libni.
Přírodopis s Ferdou Mravencem
Efektivnější výklad o vodních bezobratlých pomocí dětské publikace Ondřeje Sekory – Knížka Ferdy Mravence.
Geologické éry
Výuka geologických ér projektovou metodou.
Jednoduché a složené úročení
Článek vysvětluje podstatu jednoduchého a složeného úročení a upozorňuje na rozdíly mezi nimi. V článku jsou pro řešení motivačních úloh odvozeny vzorce pro jednorázové vklady v obou typech úročení. Tyto vzorce jsou…
Aktivita: Necháme vás v lese
Aktivita z publikace „Dvakrát měř, jednou řež – od multikulturní výchovy ke vhledu”, která je vystavěna na srovnávání různých verzí pohádky Perníková chaloupka. Zaměřuje se na problematiku hodnot, genderu,…
Aktivita: Když se ztratí kouzelná hůlka
Aktivita z publikace Dvakrát měř, jednou řež – od multikulturní výchovy ke vhledu autorek Dany Moree a Petry Morvayové vám může pomoci naplňovat cíle multikulturní výchovy.
Výchova k udržitelnému rozvoji – model Údolí v lese
Na modelu lze vysvětlit základní pojmy výchovy k trvale udržitelnému rozvoji. Příspěvek dále nabízí zadání pro samastatnou práci studentů.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
10.12.2019 22:23
canyla
fórum Interaktivní tabule
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
|
9.12.2019 11:01
v blogu Referát Metodického portálu
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
10.12.2019 18:36
https://zsbrigadn ik u. ed upage.org/text/?t ex t= te achers/-9…
|
10.12.2019 18:37
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 10. 12. 2019. Metodický portál RVP.CZ využívá…
|
|
10.12.2019 21:20
fórum Aktuality
a problémy učitelů s nadanými žáky - je to problém? - online setkání - středa 18. 12.…
|
6.12.2019 12:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Spoustu zajímavých nápadů týkajících se digitálních technologií lze načerpat na…
|
10.12.2019 8:54
A právě tuto schopnost spadající do oblasti kritického myšlení Willing ha m jako jednu z…
|
8.12.2019 17:03
Skupina PPUČ
Byl pátek 22. listopadu 2019 a v odpoledních hodinách se sešli v ZŠ a MŠ Besednice lidé se…
|
|
10.12.2019 21:18
fórum Online setkávání
Středa 18. 12. 2019, 20:00 Problémy nadaných žáků s učiteli a problémy učitelů s…
|
5.12.2019 13:28
v blogu Referát Metodického portálu
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
|
9.12.2019 22:59
Ale podle obvyklých definic do kritického myšlení spadá například i (kritické) hodnocení…
|
8.12.2019 16:16
Skupina PPUČ
V pátek 15.11. 2019 se kromě společenství praxe v oblasti Cizí jazyky konalo v ZŠ a MŠ…
|
|