RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 99

Metody a formy práce Začít spolu vedoucí ke klíčovým kompetencím

Závěrečná práce vzniklá v rámci studia k výkonu specializovaných činností Koordinátor školního vzdělávacího programu.

Olga Novotná, publikováno 19.9.2008 15:13, zhlédnuto 11263×

Hodnocení klíčových kompetencí v rámci projektu Zlepšuji se v pravopisu

Metoda je založena na procentuálním hodnocení testů a na slovním hodnocení testů a celkové práce žáka na zlepšování vlastního pravopisu. Součástí jsou také hodnotící konzultace učitele s jednotlivými žáky.

VÚP Praha, publikováno 11.9.2008 0:00, zhlédnuto 12315×

Soubor indikátorů pro hodnocení klíčových kompetencí žáků

Příklad dobré praxe obsahuje Soubor 18 indikátorů vytvořených k hodnocení rozvoje klíčových kompetencí žáků.

VÚP Praha, publikováno 10.9.2008 0:00, zhlédnuto 12585×

Absolventské práce žáků 9. ročníku

Příspěvek přibližuje význam a podobu absolventských prací v ZŠ Plaňany v posledních třech letech. Jedná se o podrobný popis aktivity žáků 8. a 9. ročníku. Jsou zde uvedena také konkrétní pravidla, kterými se žáci…

Lukáš Istenčin, publikováno 5.8.2008 13:20, zhlédnuto 11368×

Co je soutěž, co je hra a kdy je soutěž hrou? Co přináší soutěž do života žáků?

Úvodní text k seriálu příspěvků hledající odpovědi na položené otázky.

Lenka Prýmasová, publikováno 22.5.2008 0:00, zhlédnuto 12450×

Co je soutěž?

První díl seriálu příspěvků, hledající odpovědi na otázky: Co je soutěž, co je hra a kdy je soutěž hrou? Co přináší soutěž do života žáků?

Lenka Prýmasová, publikováno 22.5.2008 0:00, zhlédnuto 7443×

Co přináší soutěž do života žáků?

Třetí díl seriálu příspěvků, hledající odpovědi na otázky: Co je soutěž, co je hra a kdy je soutěž hrou? Co přináší soutěž do života žáků?

Lenka Prýmasová, publikováno 22.5.2008 0:00, zhlédnuto 4316×

Co je hra a kdy je soutěž hrou?

Druhý díl seriálu příspěvků, hledající odpovědi na otázky: Co je soutěž, co je hra a kdy je soutěž hrou? Co přináší soutěž do života žáků?

Lenka Prýmasová, publikováno 22.5.2008 0:00, zhlédnuto 10856×

Hodnocení komunikačních kompetencí ve Finsku

V rámci projektu Pilot G se VÚP věnuje mapování problematiky hodnocení klíčových kompetencí na gymnáziích ve světě. Jednou ze zemí, ve kterých vývoj hodnocení KK sledujeme, je Finsko.

Tarja Valkonen, publikováno 12.5.2008 0:00, zhlédnuto 14073×

Příručka Klíčové kompetence v základním vzdělávání

Je pro vás téma „Klíčové kompetence“ stále plné otazníků?

VUP Praha, publikováno 6.3.2008 0:00, zhlédnuto 8281×

71 — 80 z celkem 99
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
3.6.2020 20:59
Dobrý den, bude tento webinář někde ke stažení, prosím? Měla jsem zájem se přihlásit,…
4.6.2020 18:50
Mgr. Helena Kumperová se tentokrát zaměří na skryté a nevědomé obsahy vzdělávání,…
3.6.2020 19:56
Otázky, které lektoři nestihli zodpovědět v průběhu semináře, jsou spolu s odpověďmi…
3.6.2020 18:27
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 3. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
3.6.2020 17:54
fórum Aktuality
aneb co škola neučí, a přesto nikdy nezapomeneme - online setkání - středa 10. 6. 2020,…
4.6.2020 18:44
V průběhu webináře se dozvíte jak docílit efektivní komunikace mezi školou a rodinou.…
1.6.2020 16:18
Vážený pane Klimeši, ve svém komentáři narážíte na soustu zajímavých témat, které…
3.6.2020 12:10
Skupina PPUČ
3.6.2020 17:50
Středa 10. 6. 2020, 20:00 Skryté kurikulum aneb co škola neučí, a přesto nikdy nezapomeneme…
3.6.2020 18:00
Při příležitosti speciálu České televize „Země v nouzi - ponaučení z krize“…
1.6.2020 15:19
Domnívám se, že on-line výuka je tak nepřirozená, že motivovat většinu dětí je spíš…
2.6.2020 12:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…