RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 99

Metody a formy práce Začít spolu vedoucí ke klíčovým kompetencím

Závěrečná práce vzniklá v rámci studia k výkonu specializovaných činností Koordinátor školního vzdělávacího programu.

Olga Novotná, publikováno 19.9.2008 15:13, zhlédnuto 11024×

Hodnocení klíčových kompetencí v rámci projektu Zlepšuji se v pravopisu

Metoda je založena na procentuálním hodnocení testů a na slovním hodnocení testů a celkové práce žáka na zlepšování vlastního pravopisu. Součástí jsou také hodnotící konzultace učitele s jednotlivými žáky.

VÚP Praha, publikováno 11.9.2008 0:00, zhlédnuto 12194×

Soubor indikátorů pro hodnocení klíčových kompetencí žáků

Příklad dobré praxe obsahuje Soubor 18 indikátorů vytvořených k hodnocení rozvoje klíčových kompetencí žáků.

VÚP Praha, publikováno 10.9.2008 0:00, zhlédnuto 12361×

Absolventské práce žáků 9. ročníku

Příspěvek přibližuje význam a podobu absolventských prací v ZŠ Plaňany v posledních třech letech. Jedná se o podrobný popis aktivity žáků 8. a 9. ročníku. Jsou zde uvedena také konkrétní pravidla, kterými se žáci…

Lukáš Istenčin, publikováno 5.8.2008 13:20, zhlédnuto 11202×

Co přináší soutěž do života žáků?

Třetí díl seriálu příspěvků, hledající odpovědi na otázky: Co je soutěž, co je hra a kdy je soutěž hrou? Co přináší soutěž do života žáků?

Lenka Prýmasová, publikováno 22.5.2008 0:00, zhlédnuto 4208×

Co je soutěž?

První díl seriálu příspěvků, hledající odpovědi na otázky: Co je soutěž, co je hra a kdy je soutěž hrou? Co přináší soutěž do života žáků?

Lenka Prýmasová, publikováno 22.5.2008 0:00, zhlédnuto 7224×

Co je hra a kdy je soutěž hrou?

Druhý díl seriálu příspěvků, hledající odpovědi na otázky: Co je soutěž, co je hra a kdy je soutěž hrou? Co přináší soutěž do života žáků?

Lenka Prýmasová, publikováno 22.5.2008 0:00, zhlédnuto 10625×

Co je soutěž, co je hra a kdy je soutěž hrou? Co přináší soutěž do života žáků?

Úvodní text k seriálu příspěvků hledající odpovědi na položené otázky.

Lenka Prýmasová, publikováno 22.5.2008 0:00, zhlédnuto 12360×

Hodnocení komunikačních kompetencí ve Finsku

V rámci projektu Pilot G se VÚP věnuje mapování problematiky hodnocení klíčových kompetencí na gymnáziích ve světě. Jednou ze zemí, ve kterých vývoj hodnocení KK sledujeme, je Finsko.

Tarja Valkonen, publikováno 12.5.2008 0:00, zhlédnuto 13993×

Příručka Klíčové kompetence v základním vzdělávání

Je pro vás téma „Klíčové kompetence“ stále plné otazníků?

VUP Praha, publikováno 6.3.2008 0:00, zhlédnuto 8236×

71 — 80 z celkem 99
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 10:08

Děkujeme za upozornění, poznámka byla podlněna do zadání dotyčného úkolu. Tým…

15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV