Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 99

Jen dítě s dostatečnou sebedůvěrou přelstí dospělého

Ukázka jedné z možností, jak může dospělý posilovat sebedůvěru dítěte.

Alice Bílá, publikováno 26.7.2007 0:00, zhlédnuto 4444×

Využití učebních textů při realizaci výuky

Přinese výuka podle ŠVP zlepšení schopnosti žáků pracovat s textem?

Jan Boněk, publikováno 23.7.2007 0:00, zhlédnuto 8787×

Dilema u vlaštovčího hnízda

Nový školský zákon i doporučení EU podporují začlenění aktivit a programů zaměřených na rozvoj klíčových kompetencí a podporu kritického myšlení, schopnosti samostatně uvažovat a rozhodovat. Nápad pokusit se aplikovat…

Kateřina Jančaříková, publikováno 23.7.2007 0:00, zhlédnuto 9056×

Rozklíčování kompetencí pozpátku

Článek uvádí cestu hledání profilu absolventa pomocí netradičního rozklíčování kompetencí.

Jana Blažková, publikováno 19.6.2007 0:00, zhlédnuto 6613×

Osvojování klíčových kompetencí

Přehledná tabulka umožní během krátké doby zjistit, jak efektivní je naše práce při naplňování požadavků klíčových kompetencí. Článek pracuje s klíčovými kompetencemi v základním vzdělávání, ale může být…

Zdeněk Petržela, publikováno 1.3.2007 0:00, zhlédnuto 10828×

Příručka Klíčové kompetence v základním vzdělávání

Ukázky z nově vydané publikace, jež je využitelná i na nižších stupních víceletých gymnáziích.

VÚP Praha, publikováno 23.2.2007 0:00, zhlédnuto 11014×

DOPORUČENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY o klíčových kompetencích

Překlad doporučení Evropského parlamentu a Rady ke klíčovým kompetencím a jejich rozvoji na školách.

Evropská unie, publikováno 8.2.2007 0:00, zhlédnuto 19696×

Výchovné a vzdělávací strategie na úrovni školy

Článek přináší výběr dobrých příkladů rozpracování výchovných a vzdělávacích strategií, které jsou rozčleněny podle toho, kterou z klíčových kompetencí rozvíjejí především.

Jana Kargerová, publikováno 20.11.2006 0:00, zhlédnuto 20787×

Analýza výchovných a vzdělávacích strategií (2. pololetí školního roku 2005/2006)

V článku je podrobně rozpracován postup pilotních škol při vytváření výchovných a vzdělávacích strategií směrem ke klíčovým kompetencím - uvedeny jsou nejčastější chyby, kterých se školy dopouštěly, ale i…

Romana Lisnerová, publikováno 20.11.2006 0:00, zhlédnuto 11415×

Pracovní skupina klíčových kompetencí

V rámci projektu Pilot Z, který byl zaměřen na ověření možností výuky podle vlastních školních vzdělávacích programů, bylo vytvořeno několik pracovních skupin sestavených z pracovníků Výzkumného ústavu pedagogického…

Romana Lisnerová, publikováno 20.11.2006 0:00, zhlédnuto 6796×

81 — 90 z celkem 99
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.7.2021 16:08
Jan Tomsa
Vážení kolegové, stojíte o to, aby vyšla nová knihy pro studenty, která jim studium…
15.7.2021 16:38
Jak mohou spolupracovat učitelé hudební výchovy a informatiky? Jaké digitální kompetence…
21.7.2021 8:13
Vyrážíme často s přáteli na túry po celé ČR. Ne vždy spoléháme na to, že si budeme…
12.7.2021 20:11
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma, Toto téma je…
23.7.2021 10:46
Yannis
Ahoj, Moji studenti byli infikováni (14 studentů z 18). Tak jsem se o ně bál. Online lekce…
14.7.2021 17:57
V kontextu uvedených vzdělávacích modulů jsou v rámci projektu APIV A, a ve spolupráci…
20.7.2021 11:34
Otázka posluchače: Najdu někde přehledný soupis technik formativního hodnocení?…
12.7.2021 20:10
Projekt Programy pro školy – ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační…
14.7.2021 12:11
silvie113@seznam.cz
Dobrý den, my to ve škole bohužel s kolegyněmi také museli nedávno řešit a zejména v…
13.7.2021 17:20
V rámci systémového projektu APIV A vznikají také 3 výcvikové vzdělávací moduly…
10.7.2021 22:56
Na tý škole... um, parodii na školu je vás škoda.
12.7.2021 10:44
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma. Toto téma je…