RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 72

Scratch – univerzální nástroj ICT na ZŠ II

Článek se zabývá aplikací online nástroje Scratch ve výuce informatiky, konkrétně jeho využitím k rozvoji informatického myšlení žáků na ZŠ na příkladu animovaného příběhu tučňáka.

Petr Němec, publikováno 16.7.2018 10:07, zhlédnuto 2992×, hodnocení: Hodnocení: 3

Scratch – univerzální nástroj ICT na ZŠ I

Článek se zabývá aplikací online nástroje Scratch ve výuce informatiky, konkrétně jeho využitím k rozvoji informatického myšlení žáků na ZŠ na příkladu animovaného příběhu tučňáka.

Petr Němec, publikováno 27.6.2018 9:28, zhlédnuto 3461×, hodnocení: Hodnocení: 3

Kouzlo jako dramatická metoda ve výuce

Metody dramatické výchovy mohou sloužit k výuce celé řady předmětů a předání různých vzdělávacích obsahů. Článek představuje vybranou aktivitu dramatické výchovy, která se zaměřuje především na vztahy v třídním…

Filip Horák, publikováno 7.3.2018 8:54, zhlédnuto 2973×, hodnocení: Hodnocení: 2

Jak jsme animovali na ZUŠ Čakovice

Popis výukové aktivity v podobě výroby počítačové animace uskutečněné studentkami UK PedF v rámci pedagogické praxe na ZUŠ.

Markéta Slachová, publikováno 13.8.2012 0:00, zhlédnuto 3914×

Zrakové a hmatové signály neverbální komunikace

Cílem příspěvku je nejenom upozornit na význam neverbální komunikace, ale dále seznámit žáky s dělením neverbálních signálů a s jejich různými funkcemi. Jde o blok tří vyučovacích hodin.

Zdeněk Sotolář, publikováno 2.9.2011 16:27, zhlédnuto 10250×, hodnocení: Hodnocení: 4

Rozvoj komunikativních kompetencí v předmětu Informatika a informační a komunikační technologie

Článek informuje o možnostech rozvoje komunikativních dovedností v jiném předmětu, než jsou jazyky. Ukazuje možnost začlenění rozvoje těchto dovedností do výuky informatiky a výpočetní techniky.

Petra Babková, publikováno 2.9.2011 16:15, zhlédnuto 8402×, hodnocení: Hodnocení: 4

7 tipů, jak použít myšlenkové mapy

Myšlenkové mapy jsou nesporným fenoménem v učení i osobním rozvoji, o kterém se stále více mluví a píše. V následujícím článku se pokusíme ukázat sedm zajímavých možností, jak využít myšlenkové mapy ve výuce –…

Monika Černá, publikováno 29.8.2011 9:04, zhlédnuto 18665×, 3 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

CLIL - jazykové roviny a porozumění odbornému předmětu

V integrované výuce (CLIL) je klíčová je dualita cílů, tedy učitel se má vědomě věnovat jak odbornému předmětu a rozvíjení kompetencí v něm, tak cizímu jazyku. Tento článek poukazuje na různé roviny cizího jazyka,…

Lenka Tejkalova, publikováno 17.2.2011 15:59, zhlédnuto 14191×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 5

Slavnost čtení

Slavnost čtení je celoškolní projekt žáků a učitelů jedné vesnické školy, kde učitelé místo tradiční výuky nabídli žákům možnost pracovat po celý jeden den v žánrových literárních skupinách.

Monika Olšáková, publikováno 21.1.2011 14:08, zhlédnuto 9869×, hodnocení: Hodnocení: 3

Zkušenosti o jiných kulturách na Czechkid I.

Pomocí následujících aktivit si vám dovolujeme představit Czechkid, komplexní internetový a interaktivní nástroj pro zavedení multikulturní výchovy (dále jen MKV) do škol. Na stránkách se žáci setkávají prostřednictvím…

Mgr. Jiří Kocourek, publikováno 19.1.2011 9:18, zhlédnuto 9305×, hodnocení: Hodnocení: 4

1 — 10 z celkem 72
1 2 3 4 5 6 7 8 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
23.10.2020 9:41
Martin Šujan
Dobrý den, v distanční výuce často používáme obrázky z https://obrazky.rv p.c z/. Právě…
23.10.2020 14:33
Setkání se bude věnovat zkušenostem učitelů se vzdálenou výukou. Seznámíme se s tím,…
23.10.2020 8:27
No dobře, tedy malá oprava. Je nepředstavitelné, aby "to bylo legální". V Anglii si…
21.10.2020 19:10
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 21. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
22.10.2020 17:28
Martin
Ahoj, jdu na s.š zemědělskou a nevím se rozhodnout mezi oborem přírodovědné lyceum nebo…
22.10.2020 8:30
Jak moc jsou aktivní učitelé na sociálních sítích? Je mezioborová spolupráce možná? To…
22.10.2020 22:31
...je pro nás dnes nepředstavitelné, aby někdo měl 16hodinovou pracovní dobu a…
20.10.2020 17:43
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
22.10.2020 8:57
Škola Online- nedoporučuji Pomalá Na telefonu nepoužitelná Nesrozumitelný interface
19.10.2020 17:05
Letošní Učitel In byl výjimečný. Stejně jako mnoho jiných workshopů a kurzů, které se…
22.10.2020 13:45
Dobrý den, děkujeme za Vaší reakci na obsah webináře. Stávající technické možnosti…
20.10.2020 17:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…