RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 752

Ovzduší – téma pro environmentální výchovu v zimě

Článek nabízí jako inspiraci způsob, jak v průběhu roku soustavně působit na žáky prostřednictvím vhodně zvolených environmentálních témat v oblastech, které jdou mimo vyučovací předměty. Ve své druhé části se…

Zdeněk Hromádka, publikováno 19.11.2020 9:17, zhlédnuto 437×, hodnocení: Hodnocení: 4

Síla internetu a pomoc ostatním

Výuková aktivita Síla internetu a pomoc ostatním je zaměřená na sociální přesah digitálních technologií do reálného světa, konkrétně se věnuje internetu a jeho využití jako nástroje informování a zisku podpory pro…

Vanda Vaníčková, publikováno 29.10.2020 9:51, zhlédnuto 711×, hodnocení: Hodnocení: 4

Videotutoriály pro i se studenty

Příspěvek se zaměřuje na postupy a nástroje, které jsou spojené s tvorbou videotutoriálů, které jsou tvořené ze záznamů z obrazovky. Ukazuje, jakým způsobem je možné s nimi pracovat ve školním prostředí, ať již z…

Michal Černý, publikováno 31.8.2020 9:41, zhlédnuto 1261×, hodnocení: Hodnocení: 5

Environmentální prvky ve výtvarné výchově – 1. část

Článek předkládá ukázku zařazení prvků průřezového tématu environmentální výchovy do vyučování výtvarné výchovy. V textu je čtenář seznámen s problematikou environmentálně šetrného spotřebitele, konkrétně s…

Zdeněk Hromádka, publikováno 2.7.2020 13:44, zhlédnuto 1556×, hodnocení: Hodnocení: 3

Jan Amos Komenský v digitální éře

Text reflektuje společenství praxe Českého jazyka a literatury, které proběhlo online v květnu 2020 ve spolupráci se Základní školou Maltézských rytířů – Křesťanskou ZŠ v Kladně Kročehlavech. Tématem odborného…

Petr Koubek, publikováno 23.6.2020 9:32, zhlédnuto 2060×

Nápady pro uplatnění environmentální výchovy v matematice na druhém stupni ZŠ, 2. část

Text navazuje na článek „Nápady pro uplatnění environmentální výchovy v matematice na druhém stupni ZŠ, 1. část“, také se zaměřuje na obsahovou komplementaritu vyučovacího předmětu matematiky a průřezového tématu…

Zdeněk Hromádka, publikováno 12.5.2020 9:54, zhlédnuto 2138×, hodnocení: Hodnocení: 3

Nápady pro uplatnění environmentální výchovy v matematice na druhém stupni ZŠ – 1. část

Článek se zaměřuje na obsahovou komplementaritu vyučovacího předmětu matematiky a průřezového tématu environmentální výchovy. Vyučovací předmět a průřezové téma se mohou potkávat (a obsahově doplňovat) v textu…

Zdeněk Hromádka, publikováno 7.5.2020 10:22, zhlédnuto 2615×, hodnocení: Hodnocení: 3

Virtuální duet

Výuková úloha Virtuální duet je mezipředmětová aktivita zacílená na interpretaci informací, které (ne)jsou obsažené v hudebním videoklipu. Aktivita je zaměřená na práci s mediálním sdělením, obsahovou analýzu a…

Vanda Vaníčková, publikováno 30.3.2020 12:37, zhlédnuto 1795×, hodnocení: Hodnocení: 4

E-book Climate zones

Cílem je získat pozitivní vztah ke čtení tím, že se děti stanou autory vlastní elektronické knihy. V oblasti digitální gramotnosti využijeme pro tvorbu knihy aplikaci Chekhov app, která je volně ke stažení v Microsoft store.…

Martina Dvořáková, publikováno 3.3.2020 11:02, zhlédnuto 1824×, hodnocení: Hodnocení: 2

Poznámky ke kritickému myšlení a mediální gramotnosti na základní škole – 4. část

Text je čtvrtým a posledním ze série příspěvků věnovaných problematice kritického myšlení (Poznámky ke kritickému myšlení a mediální gramotnosti na základní škole, 1.–4. část). Článek se tentokrát věnuje…

Zdeněk Hromádka, publikováno 25.2.2020 12:12, zhlédnuto 1165×, hodnocení: Hodnocení: 5

1 — 10 z celkem 752
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
26.11.2020 11:49
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje souhrnný soubor vzdělávacího programu projektu Cesta k…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
26.11.2020 10:06
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
23.11.2020 10:14
EMA je především skvělý KATALOG, shromažďující informace o otevřených materiálech,…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
25.11.2020 11:00
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 25. 11. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…