RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 728

Potřebuji takovou školu?/Kampel mange ajsi škola?

Článek nabízí praktická cvičení zaměřující se na čtení s porozuměním a školní motivaci.

Jana Hejkrlíková, publikováno 5.3.2014 13:12, zhlédnuto 3897×

Jak jsem chodila do školy/Sar me phiravas andre škola: 2. část - Ve třídě

Pokračování metodiky práce s příběhem Jak jsem chodila do školy/Sar me phiravas andre škola.

Tera Fabiánová, publikováno 4.3.2014 9:54, zhlédnuto 3304×

Jak jsem chodila do školy/Sar me phiravas andre škola: 1. část - Do školy

Článek nabízí praktické cvičení k tématu škola a romská kultura zaměřující se na čtení s porozuměním a školní motivaci.

Tera Fabiánová, publikováno 3.3.2014 11:13, zhlédnuto 3765×

Domov/Andre amaro kher

Článek předkládá jednoduchou aktivitu zaměřenou na jazyk a porozumění textu.

Vlado Oláh, publikováno 27.2.2014 9:29, zhlédnuto 4452×

Na pastvě/Paštiris

Následující článek obsahuje cvičení určené pro rozvoj čtení, poznání vlastní kultury a základních zeměpisných znalostí u romských žáků.

Vlado Oláh, publikováno 26.2.2014 9:35, zhlédnuto 3723×

Environmentální výchova pro ZŠ a SŠ

Co potřebuji já, co potřebuješ ty - tak se jmenuje ukázka z knihy Enviromentální výchova na ZŠ a SŠ. Popisuje konkrétní realizovanou lekci na jedno z možných témat EVVO. V tom případě se zabývá chovem a potřebami…

P. Šimonová; P. Šebešová (eds.), publikováno 12.2.2014 9:07, zhlédnuto 5421×

Příběh o hranicích a prolínání - závěr

Tento článek je ohlédnutím a kritickým zamyšlením nad výsledky projektu.

Mgr. Ivan Bauer, Mgr. Ivo Farský, publikováno 6.2.2014 9:18, zhlédnuto 2949×

CLIL: La personnalité – le tempérament

V pořadí čtvrtý výukový plán seriálu CLIL v praxi přináší integraci z průřezového tématu Osobnostní a sociální výchovy s francouzštinou.

Eliška Navrátilová, publikováno 6.2.2014 9:17, zhlédnuto 4697×

Hranice a prolínání: scénář 4. projektového setkání (2–3 VH)

Během předešlého setkání se žáci věnovali tomu, kdo jsou, co je pro ně cenné, co je pojí s ostatními, co ostatním chtějí ukázat a co si chrání. Čtvrté setkání je koncipováno jako setkání žáků s jejich třídním…

Mgr. Ivan Bauer, Mgr. Ivo Farský, publikováno 5.2.2014 10:44, zhlédnuto 3239×

Hranice a prolínání: scénář 3. projektového setkání (2–3 VH)

Třetí setkání je koncipováno tak, aby se zpočátku žáci seznámili s tématem „všichni máme něco společného“, pak se zaměřili na téma „co si chráním, čeho si cením, co jsem já, ...“ a zakončili uvažováním o…

Mgr. Ivan Bauer, Mgr. Ivo Farský, publikováno 4.2.2014 8:36, zhlédnuto 3481×

101 — 110 z celkem 728


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
17.7.2019 13:51
Eva Smrčková
Nás zaujal areál https://www.jitrav a.c z/ . Jakožto střední sportovní škola se nám líbí…
20.7.2019 14:02
v blogu peutel
         Znáte to – v každém antikvariátě najdete poblíž pokladny nebo u vchodu…
22.7.2019 17:49
"Čte se vůbec? Knihy jsou drahé, zní nejčastější námitka." Já se zase divím, jak se…
17.7.2019 11:37
Skupina Společné vzdělávání
Rozcestník pro společné vzdělávání na Metodickém portálu RVP.CZ Pohled vždy zobrazíte…
17.7.2019 10:49
Jana Dostálová
fórum Akce v MŠ
Velmi zajímavé a netradiční tipy na výlet s dětmi. Mrkněte i na další akcičky na webu,…
17.7.2019 10:59
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
28.6.2019 19:03

Moc se mi materiály líbí, chválím jak zpracování, tak obsah. Srozumitelné a…

16.7.2019 14:51
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
2.7.2019 22:16
Sajmen
No to je docela vtipný tahle debata já na tu školu chodím a je docela v pohodě. Pokud…
11.7.2019 11:22
Už jste zaregistrovali prázdninovou akci pro učitele, kterou organizuje Spomocník s Elixírem…
26.6.2019 20:29

V zadání úkolu máte uvedeno nepřesně, že děti z Lidic byly dány na převýchovu do…

16.7.2019 14:45
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV