RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 737

Jak jsem chodila do školy/Sar me phiravas andre škola: 2. část - Ve třídě

Pokračování metodiky práce s příběhem Jak jsem chodila do školy/Sar me phiravas andre škola.

Tera Fabiánová, publikováno 4.3.2014 9:54, zhlédnuto 3451×

Jak jsem chodila do školy/Sar me phiravas andre škola: 1. část - Do školy

Článek nabízí praktické cvičení k tématu škola a romská kultura zaměřující se na čtení s porozuměním a školní motivaci.

Tera Fabiánová, publikováno 3.3.2014 11:13, zhlédnuto 3946×

Domov/Andre amaro kher

Článek předkládá jednoduchou aktivitu zaměřenou na jazyk a porozumění textu.

Vlado Oláh, publikováno 27.2.2014 9:29, zhlédnuto 4697×

Na pastvě/Paštiris

Následující článek obsahuje cvičení určené pro rozvoj čtení, poznání vlastní kultury a základních zeměpisných znalostí u romských žáků.

Vlado Oláh, publikováno 26.2.2014 9:35, zhlédnuto 3947×

Environmentální výchova pro ZŠ a SŠ

Co potřebuji já, co potřebuješ ty - tak se jmenuje ukázka z knihy Enviromentální výchova na ZŠ a SŠ. Popisuje konkrétní realizovanou lekci na jedno z možných témat EVVO. V tom případě se zabývá chovem a potřebami…

P. Šimonová; P. Šebešová (eds.), publikováno 12.2.2014 9:07, zhlédnuto 5618×

Příběh o hranicích a prolínání - závěr

Tento článek je ohlédnutím a kritickým zamyšlením nad výsledky projektu.

Mgr. Ivan Bauer, Mgr. Ivo Farský, publikováno 6.2.2014 9:18, zhlédnuto 3032×

CLIL: La personnalité – le tempérament

V pořadí čtvrtý výukový plán seriálu CLIL v praxi přináší integraci z průřezového tématu Osobnostní a sociální výchovy s francouzštinou.

Eliška Navrátilová, publikováno 6.2.2014 9:17, zhlédnuto 4951×

Hranice a prolínání: scénář 4. projektového setkání (2–3 VH)

Během předešlého setkání se žáci věnovali tomu, kdo jsou, co je pro ně cenné, co je pojí s ostatními, co ostatním chtějí ukázat a co si chrání. Čtvrté setkání je koncipováno jako setkání žáků s jejich třídním…

Mgr. Ivan Bauer, Mgr. Ivo Farský, publikováno 5.2.2014 10:44, zhlédnuto 3383×

Hranice a prolínání: scénář 3. projektového setkání (2–3 VH)

Třetí setkání je koncipováno tak, aby se zpočátku žáci seznámili s tématem „všichni máme něco společného“, pak se zaměřili na téma „co si chráním, čeho si cením, co jsem já, ...“ a zakončili uvažováním o…

Mgr. Ivan Bauer, Mgr. Ivo Farský, publikováno 4.2.2014 8:36, zhlédnuto 3613×

Putování se psem: Třídíme odpad

Článek se věnuje výstupu z projektu Klíčení, aneb rosteme s dětmi pro mladší žáky nazvané Putování se psem a představuje ukázku s názvem Třídíme odpad, která se věnuje ekologickým aktivitám.

Eva Holíková, publikováno 3.2.2014 10:39, zhlédnuto 10643×

111 — 120 z celkem 737


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
12.12.2019 12:35
Doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D. nabídne popis a rozklíčování některých situací, k…
10.12.2019 18:36
https://zsbrigadn ik u. ed upage.org/text/?t ex t= te achers/-9…
12.12.2019 9:06
Skupina Nakladatelství Dr. Josef Raabe
Dovednost dobře komunikovat a spolupracovat s dětmi, kolegy, rodiči, dalšími partnery…
10.12.2019 21:20
fórum Aktuality
a problémy učitelů s nadanými žáky - je to problém? - online setkání - středa 18. 12.…
11.12.2019 16:29
V diskuzích na webu mě zaujal termín výukový SW. Zdá se, že diskutující, kteří tento…
10.12.2019 8:54
A právě tuto schopnost  spadající do oblasti kritického myšlení Willing ha m  jako jednu z…
12.12.2019 9:06
Skupina Nakladatelství Dr. Josef Raabe
6. května 2020 proběhne v Praze každoroční konference Nakladatelství Raabe. Tentokrát se…
10.12.2019 21:18
Středa 18. 12. 2019, 20:00 Problémy nadaných žáků s učiteli a problémy učitelů s…
9.12.2019 11:01
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
9.12.2019 22:59
Ale podle obvyklých definic do kritického myšlení spadá například i (kritické) hodnocení…
11.12.2019 19:05
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 11. 12. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…