RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 745

Domov/Andre amaro kher

Článek předkládá jednoduchou aktivitu zaměřenou na jazyk a porozumění textu.

Vlado Oláh, publikováno 27.2.2014 9:29, zhlédnuto 4844×

Na pastvě/Paštiris

Následující článek obsahuje cvičení určené pro rozvoj čtení, poznání vlastní kultury a základních zeměpisných znalostí u romských žáků.

Vlado Oláh, publikováno 26.2.2014 9:35, zhlédnuto 4128×

Environmentální výchova pro ZŠ a SŠ

Co potřebuji já, co potřebuješ ty - tak se jmenuje ukázka z knihy Enviromentální výchova na ZŠ a SŠ. Popisuje konkrétní realizovanou lekci na jedno z možných témat EVVO. V tom případě se zabývá chovem a potřebami…

P. Šimonová; P. Šebešová (eds.), publikováno 12.2.2014 9:07, zhlédnuto 5783×

Příběh o hranicích a prolínání - závěr

Tento článek je ohlédnutím a kritickým zamyšlením nad výsledky projektu.

Mgr. Ivan Bauer, Mgr. Ivo Farský, publikováno 6.2.2014 9:18, zhlédnuto 3083×

CLIL: La personnalité – le tempérament

V pořadí čtvrtý výukový plán seriálu CLIL v praxi přináší integraci z průřezového tématu Osobnostní a sociální výchovy s francouzštinou.

Eliška Navrátilová, publikováno 6.2.2014 9:17, zhlédnuto 5126×

Hranice a prolínání: scénář 4. projektového setkání (2–3 VH)

Během předešlého setkání se žáci věnovali tomu, kdo jsou, co je pro ně cenné, co je pojí s ostatními, co ostatním chtějí ukázat a co si chrání. Čtvrté setkání je koncipováno jako setkání žáků s jejich třídním…

Mgr. Ivan Bauer, Mgr. Ivo Farský, publikováno 5.2.2014 10:44, zhlédnuto 3489×

Hranice a prolínání: scénář 3. projektového setkání (2–3 VH)

Třetí setkání je koncipováno tak, aby se zpočátku žáci seznámili s tématem „všichni máme něco společného“, pak se zaměřili na téma „co si chráním, čeho si cením, co jsem já, ...“ a zakončili uvažováním o…

Mgr. Ivan Bauer, Mgr. Ivo Farský, publikováno 4.2.2014 8:36, zhlédnuto 3704×

Putování se psem: Třídíme odpad

Článek se věnuje výstupu z projektu Klíčení, aneb rosteme s dětmi pro mladší žáky nazvané Putování se psem a představuje ukázku s názvem Třídíme odpad, která se věnuje ekologickým aktivitám.

Eva Holíková, publikováno 3.2.2014 10:39, zhlédnuto 11032×

Hranice a prolínání: scénář 2. projektového setkání (2–3 VH)

Ve druhém setkání se žáci pokusí generovat dohodu o pravidlech návštěvy „zakázaného“ místa a vybrané místo navštíví. Ve hře a v rozhovoru pak proběhne reflexe celé akce i její přípravy.

Mgr. Ivan Bauer, Mgr. Ivo Farský, publikováno 30.1.2014 18:03, zhlédnuto 3057×

O dvou kočičkách - Pal o duj mačkici

Metodická doporučení pro práci s romskou pohádkou na 1. stupni ZŠ.

Eva Danišová, publikováno 28.1.2014 9:05, zhlédnuto 4531×

121 — 130 z celkem 745


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
31.3.2020 19:19
Děkuji, ano takto jsem si to také přečetla.
30.3.2020 12:08
Jaké to asi je pracovat pro organickou společnost? Společnost, ve které každý nese…
31.3.2020 20:34
Dobrý den, pane Marku, děkuji za komentář i upozornění na rozdílnost činností.…
31.3.2020 12:53
Skupina Společné vzdělávání
31.3.2020 18:59
Dominik Raška
Milí kolegové, toto fórum rozšiřuje také o téma posledního úkolu, tedy Vaše rady a tipy…
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
31.3.2020 13:04
Largest Career Counselling Company- Largest Career Counselling Company
30.3.2020 23:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…
31.3.2020 18:57
ne, ředitel toto určovat nemůže, viz. zákon o pedag. prac. zákon o pedagogických…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
31.3.2020 10:36
Dobrý den, chtěla bych se zeptat. zkoušela jsem ZOOM a je výborný, poněvadž se dá docela…
30.3.2020 23:07
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.