RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 749

Hádanka

Článek nabízí praktické cvičení rozvíjející slovní zásobu s využitím romské hádanky.

Jana Hejkrlíková, publikováno 6.3.2014 9:12, zhlédnuto 7606×

Potřebuji takovou školu?/Kampel mange ajsi škola?

Článek nabízí praktická cvičení zaměřující se na čtení s porozuměním a školní motivaci.

Jana Hejkrlíková, publikováno 5.3.2014 13:12, zhlédnuto 4524×

Jak jsem chodila do školy/Sar me phiravas andre škola: 2. část - Ve třídě

Pokračování metodiky práce s příběhem Jak jsem chodila do školy/Sar me phiravas andre škola.

Tera Fabiánová, publikováno 4.3.2014 9:54, zhlédnuto 3729×

Jak jsem chodila do školy/Sar me phiravas andre škola: 1. část - Do školy

Článek nabízí praktické cvičení k tématu škola a romská kultura zaměřující se na čtení s porozuměním a školní motivaci.

Tera Fabiánová, publikováno 3.3.2014 11:13, zhlédnuto 4239×

Domov/Andre amaro kher

Článek předkládá jednoduchou aktivitu zaměřenou na jazyk a porozumění textu.

Vlado Oláh, publikováno 27.2.2014 9:29, zhlédnuto 5103×

Na pastvě/Paštiris

Následující článek obsahuje cvičení určené pro rozvoj čtení, poznání vlastní kultury a základních zeměpisných znalostí u romských žáků.

Vlado Oláh, publikováno 26.2.2014 9:35, zhlédnuto 4334×

Environmentální výchova pro ZŠ a SŠ

Co potřebuji já, co potřebuješ ty - tak se jmenuje ukázka z knihy Enviromentální výchova na ZŠ a SŠ. Popisuje konkrétní realizovanou lekci na jedno z možných témat EVVO. V tom případě se zabývá chovem a potřebami…

P. Šimonová; P. Šebešová (eds.), publikováno 12.2.2014 9:07, zhlédnuto 5992×

Příběh o hranicích a prolínání - závěr

Tento článek je ohlédnutím a kritickým zamyšlením nad výsledky projektu.

Mgr. Ivan Bauer, Mgr. Ivo Farský, publikováno 6.2.2014 9:18, zhlédnuto 3180×

CLIL: La personnalité – le tempérament

V pořadí čtvrtý výukový plán seriálu CLIL v praxi přináší integraci z průřezového tématu Osobnostní a sociální výchovy s francouzštinou.

Eliška Navrátilová, publikováno 6.2.2014 9:17, zhlédnuto 5356×

Hranice a prolínání: scénář 4. projektového setkání (2–3 VH)

Během předešlého setkání se žáci věnovali tomu, kdo jsou, co je pro ně cenné, co je pojí s ostatními, co ostatním chtějí ukázat a co si chrání. Čtvrté setkání je koncipováno jako setkání žáků s jejich třídním…

Mgr. Ivan Bauer, Mgr. Ivo Farský, publikováno 5.2.2014 10:44, zhlédnuto 3634×

121 — 130 z celkem 749


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
13.8.2020 19:26
Fas
Chci se zeptat někoho zkušeného na elektřinu.Už dlouho řeším jeden problém.Když je…
14.8.2020 9:30
v blogu Vzdělavatel
OBSAH Úvod   Recenze: Svobodová, H. (2019). Outdoor Education in Geography: A Specific…
13.7.2020 10:21
Dobrý den, trvalý odkaz by neměl být problém např. u služby jdem.cz …
17.7.2020 14:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 11. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
13.8.2020 9:24
Dobrý den, nechci kvůli tomu zakládat nové téma. Je toto dobrý překladač…
12.8.2020 14:47
Můžeme v lese najít houbu Vožobuli? Jak poznáme, která houba je jedlá a která jedovatá?…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
17.7.2020 14:26
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
28.7.2020 16:09
fórum KLUB
Vyplnene.
12.8.2020 10:29
Obsah webináře bude zaměřen na získání informací o symptomatice Poruch autistického…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…