- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Příběh o hranicích a prolínání - závěr
Tento článek je ohlédnutím a kritickým zamyšlením nad výsledky projektu.
CLIL: La personnalité – le tempérament
V pořadí čtvrtý výukový plán seriálu CLIL v praxi přináší integraci z průřezového tématu Osobnostní a sociální výchovy s francouzštinou.
Hranice a prolínání: scénář 4. projektového setkání (2–3 VH)
Během předešlého setkání se žáci věnovali tomu, kdo jsou, co je pro ně cenné, co je pojí s ostatními, co ostatním chtějí ukázat a co si chrání. Čtvrté setkání je koncipováno jako setkání žáků s jejich třídním…
Hranice a prolínání: scénář 3. projektového setkání (2–3 VH)
Třetí setkání je koncipováno tak, aby se zpočátku žáci seznámili s tématem „všichni máme něco společného“, pak se zaměřili na téma „co si chráním, čeho si cením, co jsem já, ...“ a zakončili uvažováním o…
Putování se psem: Třídíme odpad
Článek se věnuje výstupu z projektu Klíčení, aneb rosteme s dětmi pro mladší žáky nazvané Putování se psem a představuje ukázku s názvem Třídíme odpad, která se věnuje ekologickým aktivitám.
Hranice a prolínání: scénář 2. projektového setkání (2–3 VH)
Ve druhém setkání se žáci pokusí generovat dohodu o pravidlech návštěvy „zakázaného“ místa a vybrané místo navštíví. Ve hře a v rozhovoru pak proběhne reflexe celé akce i její přípravy.
O dvou kočičkách - Pal o duj mačkici
Metodická doporučení pro práci s romskou pohádkou na 1. stupni ZŠ.
Hranice a prolínání: scénář 1. projektového setkání (2–3 VH)
První setkání je koncipováno tak, aby došlo k seznámení žáků a lektorů, k seznámení žáků s koncepcí čtyř tematických setkání, k otevření tématu „hranice“ a ke sběru a prozkoumání prvního pracovního „materiálu“.
Příběh o hranicích a prolínání
Na začátku jsme byli dva a jedna zajímavá a přitažlivá nabídka. Přitažlivá proto, že nám umožňovala propojit naše zkušenosti s přípravou a realizací vzdělávacích programů s PT Multikulturní výchova a…
Udržitelná spotřeba: scénář 2. projektového setkání
Žáci reflektují průběh předchozího setkání. Nejprve si představíme produkt, který žáci vytvořili v rámci předchozích setkání, prostřednictvím vernisáže, během které si žáci dávají zpětnou vazbu. Poté se…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
|
8.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Jste učitelka mateřské školy? Zajímá vás, jak rozvíjet digitální gramotnost u dětí…
|
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
|
7.3.2021 9:37
v blogu Vzdělavatel
Text se zaměřuje na škrt jednoho očekávaného výstupu v RVP ZV v rámci „malé“ revize.…
|
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 19:55
bradacovaj
fórum Online setkávání
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
|
4.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|