- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Využití služby Posterous
Ukázka možností použití webové služby Posterous ve výuce. Tento způsob práce se nemusí omezit pouze na výuku informatiky, ale je snadno realizovatelný v každém předmětu.
Nácvik asertivního chování na pozadí psychologické interpretace kresby.
Pohybová hra barev „Najdi a dotkni se“, psychologický test barev, interpretace kresby, extrovert či introvert, seznámení s pojmem asertivita, řešení modelových situací s využitím asertivního chování, odmítání…
Rozpoznání potenciálně rizikových kontaktů online
Virtuální prostředí internetu a jeho služeb umožňuje velice rychlé navazování kontaktů mezi lidmi a komunikaci. Jak ale poznat kontakt, který pro uživatele představuje přínos, od toho, který je pro něj rizikem? Neexistuje…
Vlastní hodnocení referátu
Materiál se zabývá vlastním hodnocením referátu žákem, přičemž je hodnocení rozloženo na různé složky referátu – obsah, formu a zdroje referátu. Také klade otázky o hodnotě informací, které jsou touto formou žákovy…
ZOO Jižní Amerika
Hra slouží k zábavnému utřídění znalostí o zvířatech Asie. Žáci se je učí poznávat podle jejich charakteristických rysů a zároveň dostávají informaci, na kterém kontinentu se s těmito zvířaty mohou setkat.
ZOO Austrálie
Hra slouží k zábavnému utřídění znalostí o zvířatech Austrálie. Žáci se je učí poznávat podle jejich charakteristických rysů a zároveň dostávají informaci, na kterém kontinentu se s těmito zvířaty mohou setkat.
ZOO Afrika
Hra slouží k zábavnému utřídění znalostí o zvířatech Afriky. Žáci se je učí poznávat podle jejich charakteristických rysů a zároveň dostávají informaci, na kterém kontinentu se s těmito zvířaty mohou setkat.
Didaktická hra Vetřelec
Žáci se prostřednictvím této hry učí tolerovat přirozené odlišnosti spolužáků-cizinců. Hra rozvíjí empatii a nutí k zamyšlení nad problematikou přistěhovalců. Žáci s učitelem o problematice diskutují, využívají…
Tlumočník – pomocník v práci učitele
Rozdělím se o zkušenosti, které jsem během roku nasbírala při práci s žáky-cizinci, popíšu situace, kdy bylo nezbytné zajistit pomoc tlumočníka, ať profesionálního nebo laického. Vesměs jde o konkrétní věci, kdy nešlo…
Ropné látky v půdě
Prakticky zaměřená vyučovací jednotka k tématu znečištění životního prostředí. Simulace možného rizika ovlivnění přirozených procesů v půdě působením přítomné ropné látky. Praktický pokus pro jednotlivce i malé…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.2.2021 21:54
Emma
fórum Ostatní témata
Nechali jste si někdy zpracovat podklad pro svoji školní práci od firem, které se na toto…
|
25.2.2021 14:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Přihlaste se na první čtyři společenství praxe. Přihlašovací formulář najdete na…
|
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
25.2.2021 9:48
Ivule
fórum Akce
My jsme také začali pomalinku najíždět na takové to školné a děláme ho zdarma, protože…
|
25.2.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Aktivita Adama Cvika „Imaginární elektronická tužka“ vám napomůže k rozvíjení…
|
12.2.2021 15:56
Webový server zdarma i placený pro Mac: https://www.mamp.i nf o/ Pro výuku a prezentaci…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|
24.2.2021 16:44
xhusf001
fórum KLUB
Dobrý den, právě se zabývám bakalářskou prací na téma Reklama. V praktické části se…
|
24.2.2021 12:34
v blogu Modernizujeme Metodický portál
Téměř každý materiál na Metodickém portálu je možné hodnotit a komentovat. Zakládáme…
|
11.2.2021 15:52
Bořivoji, mockrát Vám děkuji za pozitivní zpětnou vazbu! Já stále vidím nedostatky a…
|
15.2.2021 15:41
Skupina PPUČ
Přinášíme Vám poslední ohlédnutí za podzimním společenstvím praxe 2020. Jako všechny…
|
|