- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Průřezové téma Multikulturní výchova aplikované do výtvarné části oboru Umění a kultura
Článek se zabývá implementací průřezového tématu Multikulturní výchova do vzdělávací oblasti Výtvarná výchova. Klade do souvislostí kompetence, které tyto dvě oblasti přinášejí.
Bohatství kultur – projekt Velká světová náboženství
Cílem tohoto projektu je seznámení žáků s pěti tzv. velkými světovými náboženstvími a kulturou z nich vyrůstající.
Moje krajina
Co pro mladší žáky vůbec znamená krajina? V průběhu terénních programů zaměřených na téma krajiny se ukázalo, že pro mladší žáky je vnímání krajiny jako celku obtížné a abstraktní. Uvedený příspěvek se snaží…
Svět chudoby
Příspěvek přináší námět, jak zapracovat do výuky jeden z největších globálních problémů – chudobu. Interaktivní forma výuky pomůže žákům pochopit hloubku a šíři tohoto problému. Žáci budou mít možnost…
Projekt integrované tematické výuky na téma „globální problémy“
Příspěvek je ukázkou projektu integrované tematické výuky na téma „globální problémy“, který je v maximální míře orientován na žáka (možnost výběru zaměření projektu, podíl žáků na formulaci kritérií,…
Logo firmy
Zadání fiktivní objednávky cestovní kanceláře na vytvoření názvu, sloganu a loga CK. Práce je zaměřena na rozdělení a plnění různých rolí v realizačním týmu (3-5 členů) a kooperaci. Dílčí aktivity jsou zadávány v…
Jaká stopa po nás zůstane?
Příspěvek představuje tři navazující vyučovací hodiny na téma nakupování a ekologické stopy, které byly vytvořeny v rámci programu Ekoškola (www.ekoskola.cz). Všechny hodiny jsou vytvořeny dle třífázového modelu učení…
Školní muzikál „Ludvík“
Příspěvek seznamuje s celoškolním projektem Gymnasia Jižní Město – školním muzikálem Ludvík.
Kam směřujeme a jak tam můžeme dospět?
Článek se zabývá zjištěními, která byla získána v rámci průzkumu UNESCO “Youth Media Education Survey 2001“
Jak můžeme pomoci aneb Adopce na dálku
Článek popisuje projekt Základní školy Petřiny–sever, která se zapojila do akce Adopce na dálku® Arcidiecézní charity Praha.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
9.4.2021 10:09
fórum KLUB
Modul odkazy má svého zástupce v podobě postavičky, kterou můžete nyní vidět například…
|
12.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Co je nového na metodickém portálu RVP.CZ, jak využít produkt Učitel 21 pro zhodnocení…
|
6.4.2021 14:44
Rozhodně souhlasím. Děti se dnes rodí do světa plného technologií a v takovém světe je…
|
8.4.2021 9:41
Skupina PPUČ
Společenství praxe i nadále rozšiřují svojí popularitu jak dokazuje setkání…
|
|
8.4.2021 20:26
fórum Tipy do výuky
Dovolila bych si rozšířit o tip na cvičebnici "Vyjmenovaná slova s čertíkem Kvítkem"[…
|
8.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Mnozí z vás znají blog Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím Petry Boháčkové a…
|
31.3.2021 9:22
Pánové, zdravíme a děkujeme za podněty. Vyhodnotíme a dáme vědět. Tým Metodického…
|
7.4.2021 13:08
Skupina PPUČ
Setkání ve společenství praxe pro učitelky a učitele českého jazyka a literární…
|
|
1.4.2021 8:30
Zdravíme, můžete nám prosím poslat název konkrétního webináře, nebo odkaz, který Vám…
|
6.4.2021 14:31
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
31.3.2021 9:03
Tak je to. Té moderní pedagogice říkáme digitální. Hodně bych se divil, kdyby heutagogika…
|
30.3.2021 14:39
Skupina PPUČ
Přečtěte si další ohlednutí za společenstvím praxe! Tentokrát máte možnost zjistit co…
|
|