RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 728

Ústecký kraj

Publikace je v první části zaměřena na interaktivní výklad. Žáci se seznamují s hornictvím, s energetikou, chemickým průmyslem, rekultivacemi, s výrobou porcelánu, zemědělstvím, ale i s krásami Ústeckého kraje a jeho…

Zdeněk Hanzelín, publikováno 20.9.2017 8:44, zhlédnuto 1045×, hodnocení: Hodnocení: 2

Výchova demokratického občana - konkretizace tematického okruhu Občan, občanská společnost a stát

Obsahová podpora pro průřezové téma Výchova demokratického občana konkretizuje a tematizuje tematický okruh Občan, občanská společnost a stát. Konkrétní témata jsou rozpracováním doporučených očekávaných výstupů…

Mgr. Petra Slámová, publikováno 14.12.2016 1:55, zhlédnuto 2157×, hodnocení: Hodnocení: 3

Stavíme mosty 1

Článek popisuje projekt uskutečněný v rámci projektových dnů na ZŠ Dr. Beneše. Je zároveň součástí mezinárodního eTwinningového projektu Staviame mosty – Stavíme mosty, na kterém spolupracují žáci ze ZŠ a MŠ…

Petra Boháčková, publikováno 15.9.2016 5:26, zhlédnuto 7072×, hodnocení: Hodnocení: 3

Rádi bychom věděli, co přináší štěstí – ČTYŘLÍSTEK

Přináší čtyřlístek štěstí? Dozvíme se o něm mnoho zajímavých informací, tvoříme slova složená, procvičujeme dělení a zjišťujeme, co máme se spolužáky společného. Připomeneme si i populární stejnojmenný komiks.

Hana Kleisová, publikováno 1.8.2016 8:08, zhlédnuto 5029×, hodnocení: Hodnocení: 3

OSV: Konkretizace obsahu tematického okruhu Komunikace - 5. část

Dílčí téma (výklad obsahový a didaktický/jak se téma má/dá učit): efektivní strategie: asertivní komunikace, dovednosti komunikační obrany proti agresi a manipulaci, otevřená a pozitivní komunikace; pravda, lež a…

Josef Valenta, publikováno 30.6.2016 9:06, zhlédnuto 2522×

OSV: Konkretizace obsahu tematického okruhu komunikace - 4. část

Dílčí téma (výklad obsahový a didaktický/jak se téma má/dá učit): specifické komunikační dovednosti: monologické formy – vstup do tématu „rétorika“; dialog (vedení dialogu, jeho pravidla a řízení, typy dialogů);…

Josef Valenta, publikováno 28.6.2016 11:24, zhlédnuto 2376×

OSV: Konkretizace obsahu tematického okruhu komunikace - 3. část

Dílčí téma (výklad obsahový a didaktický/jak se téma má/dá učit): řeč těla, řeč zvuků a slov, řeč předmětů a prostředí vytvářeného člověkem, řeč lidských skutků; cvičení pozorování a empatického a…

Josef Valenta, publikováno 21.6.2016 9:13, zhlédnuto 2346×

OSV: Konkretizace obsahu tematického okruhu komunikace - 2. část

Organizační formy výuky OSV a rozvíjení komunikativních dovedností

Josef Valenta, publikováno 16.6.2016 9:06, zhlédnuto 2949×

OSV: Konkretizace obsahu tematického okruhu komunikace - 1. část

Nová obsahová podpora rozpracovává a aktualizuje dílčí témata a náměty tematického okruhu Komunikace. Díky tomuto kroku se podoba zpracování OSV více přibližuje zpracování vzdělávacího obsahu vzdělávacích oborů v RVP…

Josef Valenta, publikováno 14.6.2016 9:16, zhlédnuto 3301×

Jak na Internet: Jak nenaletět internetovým podvodníkům

Podvodníci na Internetu vymýšlejí stále nové triky, jak se uživatelům dostat na kobylku. Proto je potřeba být při práci na počítači stále ve střehu. To však neznamená, že bychom se měli bát počítač používat. V…

Akademie CZ.NIC, publikováno 17.5.2016 9:19, zhlédnuto 4231×

41 — 50 z celkem 728
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
21.5.2019 14:52
NevimXD
Jak se odůvodňují párové souhlásky????? Prosím o odpověď..
16.5.2019 19:34
Na dubnový webinář k matematické gramotnosti navazuje webinář s tématem čtenářské…
20.5.2019 12:55
Kratičký, ale dle mého soudu zcela zásadní text. Myslím, že ukazuje, že binární…
21.5.2019 12:29
Skupina PPUČ
Jarní setkání Společenství praxe vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura
20.5.2019 11:13
Jana Dostálová
Nevím v jaké jste fázi, ale mohu vám přidat zajímavý ozkoušený tip na školní výlet:…
16.5.2019 10:52
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
16.5.2019 10:15
Já využívám ve výuce více simulace, ale tyhle kostičky by mě asi jako žáka bavily…
21.5.2019 11:55
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
16.5.2019 14:21
barachovancova
Nemůžu nikde vyhledat a názory lektorů se liší. Má být v ŠVP PV uvedena použitá…
16.5.2019 9:57
Můžete ho nějak využít ve výuce? Jasně že ano! A co takhle k tématu média a reklama?…
7.5.2019 18:04
Co si ovšem představit pod pojmem \"pokud se s tím neztotožní\". Žáci se často s…
21.5.2019 11:51
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV