RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 739

Nová mapa zobrazuje potenciál evropských regionů pro výrobu elektřiny ze solárních článků

Informace o nové mapě publikované EK.

Zastoupení Evropské komise v ČR, publikováno 11.4.2007 0:00, zhlédnuto 7152×

Jak na průřezová témata?

Jak se zorientovat v problematice průřezových témat?

Pavel Červený, publikováno 10.4.2007 0:00, zhlédnuto 6802×

Zkušenosti ZŠ Máj II České Budějovice s průřezovými tématy

Zpracování Osobnostní a sociální výchovy a Environmentální výchovy do soustavy projektů pro 1. a 2. stupeň ZŠ ve vazbě na rozvíjení klíčových kompetencí a týmovou práci učitelů.

Marie Nedvědová, publikováno 22.3.2007 0:00, zhlédnuto 7894×

Školní parlament

Možnosti využití školních (žákovských) parlamentů k aktivizaci žáků a jejich seznámení s demokratickými zásadami života ve společnosti.

Jan Hoštička, publikováno 15.3.2007 0:00, zhlédnuto 8586×

Školní parlament - proč ano?

Proč na základních školách vytvářet školní parlamenty? Kterými znalostmi, dovednostmi a postoji můžeme žáky ve školním parlamentu vybavit?

Jan Hoštička, publikováno 15.3.2007 0:00, zhlédnuto 7411×

Co se stalo 19. ledna

Vzorová hodina si klade za cíl přivést žáky ke zjištění, že zpravodajství je výsledkem vysoce selektivní a rutinní práce a že o zveřejnění zprávy rozhodují takové parametry, jako je negativita, jednoznačnost,…

Marek Mičienka, publikováno 5.3.2007 0:00, zhlédnuto 9287×

Vetřelci

Jak lze seznámit žáky hravou formou s částí Všeobecné deklarace lidských práv. Žáci si uvědomí důležitost tohoto dokumentu a dodržování lidských práv.

Marek Mičienka, publikováno 1.3.2007 0:00, zhlédnuto 7862×

Možnosti tu jsou...

Příspěvek představuje vzorovou hodinu (například Výchovy k občanství) s integrací průřezového tématu Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech. Může také sloužit jako inspirace pro hodinu samostatné…

Ondřej Nádvorník, publikováno 14.2.2007 0:00, zhlédnuto 6894×

Dvacet mýtů o Osobnostní a sociální výchově

Co činí z určitého postoje k OSV "mýtus"? Většinou odmítání některých základních didaktických principů OSV. Příspěvek shrnuje tyto spontánně vznikající výklady toho, co je OSV, jak se má dělat a kdo ji má dělat,…

Josef Valenta, publikováno 30.1.2007 0:00, zhlédnuto 8799×

Zážitkový kurz

Charakteristika zážitkového kurzu a realizace OSV v programu Zážitkového kurzu.

Michaela Rybářová, publikováno 17.1.2007 0:00, zhlédnuto 4664×

651 — 660 z celkem 739


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
17.1.2020 11:30
Díky za skvělý článek, mám zcela stejný názor.
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
16.1.2020 18:29
Vážená paní Karvaiová. Opět i v tomto případě musím upozornit na body v komentáří…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
16.1.2020 18:01
Vážený pane Wagnere. Lépe si přečtěte, co jsem napsal (už podruhé na sebe narážíme,…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV