RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 749

Nová mapa zobrazuje potenciál evropských regionů pro výrobu elektřiny ze solárních článků

Informace o nové mapě publikované EK.

Zastoupení Evropské komise v ČR, publikováno 11.4.2007 0:00, zhlédnuto 7227×

Jak na průřezová témata?

Jak se zorientovat v problematice průřezových témat?

Pavel Červený, publikováno 10.4.2007 0:00, zhlédnuto 7130×

Zkušenosti ZŠ Máj II České Budějovice s průřezovými tématy

Zpracování Osobnostní a sociální výchovy a Environmentální výchovy do soustavy projektů pro 1. a 2. stupeň ZŠ ve vazbě na rozvíjení klíčových kompetencí a týmovou práci učitelů.

Marie Nedvědová, publikováno 22.3.2007 0:00, zhlédnuto 8051×

Školní parlament

Možnosti využití školních (žákovských) parlamentů k aktivizaci žáků a jejich seznámení s demokratickými zásadami života ve společnosti.

Jan Hoštička, publikováno 15.3.2007 0:00, zhlédnuto 8688×

Školní parlament - proč ano?

Proč na základních školách vytvářet školní parlamenty? Kterými znalostmi, dovednostmi a postoji můžeme žáky ve školním parlamentu vybavit?

Jan Hoštička, publikováno 15.3.2007 0:00, zhlédnuto 7572×

Co se stalo 19. ledna

Vzorová hodina si klade za cíl přivést žáky ke zjištění, že zpravodajství je výsledkem vysoce selektivní a rutinní práce a že o zveřejnění zprávy rozhodují takové parametry, jako je negativita, jednoznačnost,…

Marek Mičienka, publikováno 5.3.2007 0:00, zhlédnuto 9588×

Vetřelci

Jak lze seznámit žáky hravou formou s částí Všeobecné deklarace lidských práv. Žáci si uvědomí důležitost tohoto dokumentu a dodržování lidských práv.

Marek Mičienka, publikováno 1.3.2007 0:00, zhlédnuto 8174×

Možnosti tu jsou...

Příspěvek představuje vzorovou hodinu (například Výchovy k občanství) s integrací průřezového tématu Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech. Může také sloužit jako inspirace pro hodinu samostatné…

Ondřej Nádvorník, publikováno 14.2.2007 0:00, zhlédnuto 7101×

Dvacet mýtů o Osobnostní a sociální výchově

Co činí z určitého postoje k OSV "mýtus"? Většinou odmítání některých základních didaktických principů OSV. Příspěvek shrnuje tyto spontánně vznikající výklady toho, co je OSV, jak se má dělat a kdo ji má dělat,…

Josef Valenta, publikováno 30.1.2007 0:00, zhlédnuto 8962×

Zážitkový kurz

Charakteristika zážitkového kurzu a realizace OSV v programu Zážitkového kurzu.

Michaela Rybářová, publikováno 17.1.2007 0:00, zhlédnuto 4750×

661 — 670 z celkem 749


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.7.2020 16:09
fórum KLUB
Vyplnene.
4.8.2020 12:09
Příběh nabízí možnost otevřít s dětmi téma využívání i zneužívání moderních…
13.7.2020 10:21
Dobrý den, trvalý odkaz by neměl být problém např. u služby jdem.cz …
17.7.2020 14:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 11. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
27.7.2020 17:29
JulieC
Dobrý den. Chtěla bych dceři koupit klávesy nebo klavír…
28.7.2020 15:26
Pomocí příběhu nahlédnete společně s robůtkem TIO a Michalem do historie. Dozvíte se,…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
17.7.2020 14:26
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.6.2020 21:24
romne
fórum KLUB
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
17.7.2020 15:54
 V současné době není úplně jasný pohled na to, jak a kdy odměňovat děti. Některé…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…