RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 228

E-book Climate zones

Cílem je získat pozitivní vztah ke čtení tím, že se děti stanou autory vlastní elektronické knihy. V oblasti digitální gramotnosti využijeme pro tvorbu knihy aplikaci Chekhov app, která je volně ke stažení v Microsoft store.…

Martina Dvořáková, publikováno 3.3.2020 11:02, zhlédnuto 343×, hodnocení: Hodnocení: 1

Efekt přihlížejících: čas na revizi

Efekt přihlížejících (bystander effect) je jedním z poměrně dobře známých pojmů sociální psychologie. Současná věda však na mnohé tradiční koncepty nahlíží kriticky, nebojí se znovu nejen zrevidovat původní…

Kateřina Machovcová, publikováno 19.11.2019 9:51, zhlédnuto 716×, hodnocení: Hodnocení: 3

Práce v programu malování

V příspěvku se čtenář dovídá informace, jak pracuji s žáky v programu malování v rámci informačních a komunikačních technologií. Dále zde může čtenář získat inspiraci, co lze v programu malování vytvářet a jak jej…

Jan Šindelář, publikováno 18.4.2019 9:46, zhlédnuto 4259×, hodnocení: Hodnocení: 3

Obyčejná tužka nebo myš?

Příspěvek popisuje dnešní situaci, kdy děti v předškolním (případně v mladším školním) věku poznávají kouzlo obyčejné tužky a pastelek. Naproti tomu je zde počítačový program, případně aplikace na dotykovém…

Jan Šindelář, publikováno 4.4.2019 9:28, zhlédnuto 1584×, hodnocení: Hodnocení: 3

Vlastní dotykové zařízení ve škole

Příspěvek uvádí možnosti, jak využít vlastní dotykové zařízení ve výuce. Jsou zde uvedeny i některé výhody a komplikace využití právě vlastního dotykového zařízení (mobilní telefon, tablet).

Jan Šindelář, publikováno 27.3.2019 9:22, zhlédnuto 1870×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Podnebné pásy – skupinová práce

Příspěvek je zaměřen na konkrétní skupinovou práci, která se týká podnebných pásů. V příspěvku je uveden postup, jak skupinová práce probíhala: začátek, samotné prezentování a vyhodnocení. Pro čtenáře může být…

Jan Šindelář, publikováno 5.2.2019 9:35, zhlédnuto 2313×, hodnocení: Hodnocení: 2

Skupinová práce na ZŠ

Skupinová práce jako metoda a forma práce s žáky na základní škole bývá občas opomíjena. Ve školách by měli žáci práci ve skupině zažít. Během ní dochází k socializaci skupiny a ke spolupráci, mohou vzniknout i nové…

Jan Šindelář, publikováno 31.1.2019 9:14, zhlédnuto 3150×, hodnocení: Hodnocení: 1

Post-it lístečky ve výuce

4 + 1 námět na využití post-it lístečků ve výuce (nejen) na 1. stupni ZŠ – poznámky při/po čtení, anketa, trénink dovednosti hodnocení nebo tzv. Terapie post-it.

Pavlína Hublová, publikováno 22.1.2019 9:53, zhlédnuto 2292×, hodnocení: Hodnocení: 2

6 tipů na ledolamky

Krátké rozehřívací aktivity, které „lámou ledy“ při seznamování (nového) kolektivu.

Pavlína Hublová, publikováno 4.12.2018 11:02, zhlédnuto 4655×, hodnocení: Hodnocení: 3

Řešení netradičních úloh v hodinách přírodovědy 2

Článek se zabývá dalšími třemi netradičními úlohami, které žáci 5. ročníku řešili v rámci mého výzkumného šetření. Rovněž se dovídáme, jaké byly nejčastější chyby žáků a k jakým miskoncepcím mohlo…

Jan Šindelář, publikováno 27.11.2018 9:16, zhlédnuto 1835×, hodnocení: Hodnocení: 2

1 — 10 z celkem 228
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
31.3.2020 19:19
Děkuji, ano takto jsem si to také přečetla.
30.3.2020 12:08
Jaké to asi je pracovat pro organickou společnost? Společnost, ve které každý nese…
1.4.2020 7:34
Vytvořte online kurz, ve kterém naučíte druhé ... Zatímco profesionálnímu učiteli trvá…
31.3.2020 12:53
Skupina Společné vzdělávání
31.3.2020 18:59
Dominik Raška
Milí kolegové, toto fórum rozšiřuje také o téma posledního úkolu, tedy Vaše rady a tipy…
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
1.4.2020 7:20
Dobré jitro, paní Kovaříková. Předznamenávám, že posuzuji hyperlin ko vé psaní z…
30.3.2020 23:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…
31.3.2020 18:57
ne, ředitel toto určovat nemůže, viz. zákon o pedag. prac. zákon o pedagogických…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
31.3.2020 20:34
Dobrý den, pane Marku, děkuji za komentář i upozornění na rozdílnost činností.…
30.3.2020 23:07
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.