RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 229

Migrace – kdo a za jakých podmínek může vstoupit a pobývat na území ČR?

Na základě konkrétních příběhů žáci analyzují, jak stát upravuje, kdo a za jakých podmínek může překročit státní hranice a pobývat a pracovat na jeho území. Žáci také zjišťují, jak funguje volný pohyb osob v…

Zuzana Švajgrová, publikováno 10.1.2018 10:15, zhlédnuto 3506×

Důvody a dopady migrace

Žáci zkoumají migraci jako součást procesu globalizace – její příčiny, negativní dopady (ohrožení) i pozitivní dopady (příležitosti). Navrhují možnosti, jak negativní dopady zmírnit a pozitivní dopady podpořit,…

Zuzana Švajgrová, publikováno 9.1.2018 12:01, zhlédnuto 9138×

Rádi bychom věděli, co přináší štěstí – ČTYŘLÍSTEK

Přináší čtyřlístek štěstí? Dozvíme se o něm mnoho zajímavých informací, tvoříme slova složená, procvičujeme dělení a zjišťujeme, co máme se spolužáky společného. Připomeneme si i populární stejnojmenný komiks.

Hana Kleisová, publikováno 1.8.2016 8:08, zhlédnuto 6316×, hodnocení: Hodnocení: 3

OSV: Konkretizace obsahu tematického okruhu Komunikace - 5. část

Dílčí téma (výklad obsahový a didaktický/jak se téma má/dá učit): efektivní strategie: asertivní komunikace, dovednosti komunikační obrany proti agresi a manipulaci, otevřená a pozitivní komunikace; pravda, lež a…

Josef Valenta, publikováno 30.6.2016 9:06, zhlédnuto 3123×

OSV: Konkretizace obsahu tematického okruhu komunikace - 4. část

Dílčí téma (výklad obsahový a didaktický/jak se téma má/dá učit): specifické komunikační dovednosti: monologické formy – vstup do tématu „rétorika“; dialog (vedení dialogu, jeho pravidla a řízení, typy dialogů);…

Josef Valenta, publikováno 28.6.2016 11:24, zhlédnuto 2861×

OSV: Konkretizace obsahu tematického okruhu komunikace - 3. část

Dílčí téma (výklad obsahový a didaktický/jak se téma má/dá učit): řeč těla, řeč zvuků a slov, řeč předmětů a prostředí vytvářeného člověkem, řeč lidských skutků; cvičení pozorování a empatického a…

Josef Valenta, publikováno 21.6.2016 9:13, zhlédnuto 2835×

OSV: Konkretizace obsahu tematického okruhu komunikace - 2. část

Organizační formy výuky OSV a rozvíjení komunikativních dovedností

Josef Valenta, publikováno 16.6.2016 9:06, zhlédnuto 3462×

OSV: Konkretizace obsahu tematického okruhu komunikace - 1. část

Nová obsahová podpora rozpracovává a aktualizuje dílčí témata a náměty tematického okruhu Komunikace. Díky tomuto kroku se podoba zpracování OSV více přibližuje zpracování vzdělávacího obsahu vzdělávacích oborů v RVP…

Josef Valenta, publikováno 14.6.2016 9:16, zhlédnuto 3957×

Pocity, nálady

Materiál je určen pro samostatnou, případně skupinovou práci dětí: č. 1 Pracovní list, kde děti přiřazují názvy pocitů a nálad k jednotlivým obrázkům; č. 2 Každé dítě si vystřihne všechny 4 obličeje a na…

Mgr. Vendula Dovole, publikováno 11.5.2016 9:00, zhlédnuto 3280×, hodnocení: Hodnocení: 4

Slavné dny pro ZŠ: Den, kdy byla otevřena Eiffelova věž

Žáci se seznámí s historií výstavby Eiffelovy věže, symbolu moderní francouzské historie, dokáží vysvětlit, co a proč řadě Pařížanů na věži vadilo. Zamyslí se nad funkcí a významem architektonických dominant,…

Monika Stehlíková, publikováno 2.5.2016 9:12, zhlédnuto 4479×

21 — 30 z celkem 229
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.9.2020 10:05
Olga Svátavská
Dobrý den, obracím se na vás jelikož už jsem zoufalá a nevím si rady. Na internetu ani…
27.9.2020 9:00
Rádi bychom pozvali odbornou veřejnost na online konferenci s názvem Vzdělávání…
27.9.2020 7:09
Nejnovější vývoj popisuje osobně Musk: Neuralink Progress Update, Summer 2020. Přesto, že…
25.9.2020 10:42
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 22. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.9.2020 22:30
Jan Maršák
Zde je vysvětlení od pana docenta Josefa Hubeňáka z University Hradec Králové: Paralyzér…
25.9.2020 12:17
Zveme Vás na 7. minikonferenci odborného panelu digitální gramotnosti s podtitulem…
24.9.2020 15:26
Hybridní vzdělávání je technicky v našich možnostech. Vyžadovalo by to ale úplné…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
22.9.2020 11:29
zúza
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak to chodí u vás na škole. My poslední dva roky máme…
23.9.2020 18:34
Pravděpodobně takovým způsobem by reagoval robůtek TIO, pokud by nahlédl do příběhů o…
24.9.2020 8:54
Za normálních časů budeme učit hybridně a plně přitom využívat všech výhod osobního…
14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…