RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 106

Začínáme se školním parlamentem IV.

Chcete mít ve škole dobře fungující žákovský parlament? Nevíte kde začít? Hledáte konkrétní aktivity, které by podpořily jeho vznik a činnost? Zde naleznete kroky vedoucí k založení školního parlamentu s konkrétními…

Kamila Petrovská, publikováno 30.1.2009 9:44, zhlédnuto 7871×

Začínáme se školním parlamentem III.

Chcete mít ve škole dobře fungující žákovský parlament? Nevíte kde začít? Hledáte konkrétní aktivity, které by podpořily jeho vznik a činnost? Zde naleznete kroky vedoucí k založení školního parlamentu s konkrétními…

Kamila Petrovská, publikováno 30.1.2009 9:23, zhlédnuto 7039×

Definování pojmu diskriminace

Aktivita pomáhá definovat, objasnit a představit si role oběti, násilníka a nezúčastněného diváka a pomáhá nám pochopit, že čas od času každý z nás vystupuje ve všech těchto rolích.

Miroslava Ludvíková, publikováno 29.1.2009 11:46, zhlédnuto 9847×

Perzekuce Židů v Protektorátu Čechy a Morava

Žáci hledají odpovědi na otázky spojené s perzekucí Židů v Protektorátu Čechy a Morava, zamýšlí se nad širšími souvislostmi a projevy rasové nesnášenlivosti v současnosti.

Marie Zahradníková, publikováno 27.1.2009 17:17, zhlédnuto 11465×

Začínáme se školním parlamentem I.

Chcete mít ve škole dobře fungující žákovský parlament? Nevíte kde začít? Hledáte konkrétní aktivity, které by podpořily jeho vznik a činnost? Zde naleznete kroky vedoucí k založení školního parlamentu s konkrétními…

Kamila Petrovská, publikováno 26.1.2009 8:55, zhlédnuto 8060×

Kresby terezínských dětí

Aktivita pomáhá pochopit, z jaké potřeby a v jakých podmínkách vznikaly kresby terezínských dětí a co svým autorům přinášely. Žáci se zamýšlejí nad životem dětí v Terezíně a srovnávají jej s vlastními prožitky a…

Miroslava Ludvíková, publikováno 1.1.2009 0:00, zhlédnuto 10786×

Dokumenty ve výuce: První projev Klementa Gottwalda v parlamentu

Žáci pracují s dokumentem, který znamenal přelom ve vývoji Komunistické strany Československa. Žáci vyhledávají informace v textu, učí se vnímat nejen stránku obsahovou, ale také jazykovou.

Zdeněk Sotolář, publikováno 9.12.2008 15:02, zhlédnuto 6918×

Průřezové téma Výchova demokratického občana ve školní praxi

Článek nabízí několik námětů, jak je možno začít pracovat s žákovským parlamentem. Je určen především pro ty, kteří chtějí na své škole vytvořit podmínky pro žákovskou participaci.

Marek Václavík, publikováno 23.11.2008 20:12, zhlédnuto 4768×

Komunikace – Paragraf 11/55

V rámci projektu Paragraf 11/55 pro podporu zvyšování právního vědomí dětí a mládeže vznikl v občanském sdružení AISIS tento materiál věnující se problematice komunikace. Komunikací rozumíme přenos informací (z…

Aisis o.s., publikováno 19.11.2008 13:35, zhlédnuto 13672×

Řešení problémů – Paragraf 11/55

V rámci projektu Paragraf 11/55 pro podporu zvyšování právního vědomí dětí a mládeže vznikl v občanském sdružení AISIS tento materiál věnující se problematice řešení problémů. Jeho součástí je popis…

Aisis o.s., publikováno 19.11.2008 13:35, zhlédnuto 8881×

41 — 50 z celkem 106
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
16.10.2019 12:00
fórum Aktuality
- online setkání - čtvrtek 24. 5. 2019, 20:00 Jak vzbudit zájem, zvýšit výkon a zapojit…
18.10.2019 15:31
v blogu peutel
         Ten příběh začal v roce 1995. To jsem už devátým rokem nebyla učitelkou na…
19.10.2019 14:33
výborné
18.10.2019 16:00
Skupina Průvodce RVP PV
16.10.2019 11:57
Webinář Čtení, to je zábava odvysíláme 24. 10. 2019. Dotazy můžete psát sem, ale…
18.10.2019 10:34
Na dubnový webinář k matematické gramotnosti navazuje webinář s tématem čtenářské…
19.10.2019 5:00
Autor otevírá problém, o kterém se v Česku mluví více jak 50 let - přiměřenost učiva…
18.10.2019 15:58
Skupina Průvodce RVP PV
13.10.2019 19:06
Vladimír
Potřeboval bych poradit s přehráváním notového záznamu. Kde se to dá v tomto programu…
16.10.2019 9:54
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
15.10.2019 15:21
Dobrý den, osobně učím na osmiletém, tedy více méně navazuji na Vámi popsanou fázi 1.…
18.10.2019 15:56
Skupina Průvodce RVP PV