RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 68

Arif Hossein - integrace průřezových témat do práce s dokumentárním filmem

Příspěvek představuje vzorovou hodinu (například Výchovy k občanství) nebo materiál na samostatný projekt s uplatněním průřezového tématu Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech. Popis aktivit může…

Lenka M. Pekařová, publikováno 3.11.2006 0:00, zhlédnuto 11069×

Novodobé otroctví

Druhy moderního otroctví a možnosti, jak tomuto jevu čelit. Uvedeny jsou i konkrétní příklady zneužitých lidí a žáci sami se mohou pokusit navrhnout řešení jejich situace.

Petra Kutálková, publikováno 2.11.2006 0:00, zhlédnuto 23569×

Bohoušovy džíny

Žáci na populárním produktu odhalí propojenost a závislosti ve světovém obchodě.

Petr Chára, publikováno 8.9.2006 0:00, zhlédnuto 13587×

Bohatí chudí, chudí bohatí

Odvození různých definic chudoby na základě shrnutých faktů z textu. Skupinová práce a prezentace.

Petr Chára, publikováno 30.8.2006 0:00, zhlédnuto 8505×

Otevřené hranice

Diskusní aktivita s tematikou imigrace do ČR a Evropy. Žáci jsou vedeni k vyjádření názorů na politickou a ekonomickou migraci. Pedagog má k dispozici diskusní scénář - zásobník argumentů k tématu.

Jan Buryánek, publikováno 18.7.2006 0:00, zhlédnuto 15359×

Smysl průřezového tématu Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech (VMEGS)

Několik podnětů, jak uplatnit výše zmíněné průřezové téma ve výuce tak, aby dalo žákům návod, jak se vyrovnat se současnými globalními problémy, tykajícími se migrace obyvatelstva, a utvořit si neskreslené názory…

Ondřej Nádvorník, publikováno 27.6.2006 0:00, zhlédnuto 7261×

Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech – I. část

První ze série článků k Výchově k myšlení v evropských a globálních souvislostech, který se zaobírá politickými a pedagogickými východisky tohoto průřezového tématu.

Eliška Walterová, publikováno 27.10.2005 0:00, zhlédnuto 10719×

Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech – II

Článek objasňuje, jak pracovat se základními pojmy při realizaci Výchovy k myšlení v evropských a globálních souvislostech. Navazuje na text, který se věnoval politickým a pedagogickým východiskům tohoto průřezového tématu.

Eliška Walterová, publikováno 27.10.2005 0:00, zhlédnuto 12288×

61 — 68 z celkem 68
«« « 1 2 3 4 5 6 7


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
18.8.2019 22:09
Dobrý den, má vedoucí vychovatelka nárok na 21 hod plného úvazku při šesti odd. družiny…
22.8.2019 11:37
Všichni víme, jak je důležité dětem číst… V dnešní době rodiče raději dají…
23.8.2019 13:39
Václav Vojtěch, výjimečný muž. Když jsem poprvé na jeho příběh narazil začátkem 70.…
23.8.2019 10:30
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…
11.8.2019 19:33
Dobrý den, mám tříletou zkušenost se studentskou firmou v rámci JACzech arch. moc mě…
17.8.2019 14:27
v blogu peutel
           Že by Domažlice ležely v mělkém dolíku? Nabyla jsem toho dojmu, během…
20.8.2019 21:12
\"To, co je důležité, je, že umělá inteligence nepracuje s žádnými dopředu danými…
22.8.2019 15:36
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
26.7.2019 10:35
Monika
Dobrý den, dívala jsem se na web školy a myslím, že tímto studiem kvalifikaci učitelky MŠ…
14.8.2019 11:35
Učíte na 1. stupni? Motivujete své žáky prostřednictvím knih nejen ke čtení, ale i k…
7.8.2019 10:55
K dalšímu studiu: China has started a grand experiment in AI education. It could reshape how…
22.8.2019 15:32
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV