RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 68

Arif Hossein - integrace průřezových témat do práce s dokumentárním filmem

Příspěvek představuje vzorovou hodinu (například Výchovy k občanství) nebo materiál na samostatný projekt s uplatněním průřezového tématu Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech. Popis aktivit může…

Lenka M. Pekařová, publikováno 3.11.2006 0:00, zhlédnuto 11630×

Novodobé otroctví

Druhy moderního otroctví a možnosti, jak tomuto jevu čelit. Uvedeny jsou i konkrétní příklady zneužitých lidí a žáci sami se mohou pokusit navrhnout řešení jejich situace.

Petra Kutálková, publikováno 2.11.2006 0:00, zhlédnuto 24766×

Bohoušovy džíny

Žáci na populárním produktu odhalí propojenost a závislosti ve světovém obchodě.

Petr Chára, publikováno 8.9.2006 0:00, zhlédnuto 14428×

Bohatí chudí, chudí bohatí

Odvození různých definic chudoby na základě shrnutých faktů z textu. Skupinová práce a prezentace.

Petr Chára, publikováno 30.8.2006 0:00, zhlédnuto 8707×

Otevřené hranice

Diskusní aktivita s tematikou imigrace do ČR a Evropy. Žáci jsou vedeni k vyjádření názorů na politickou a ekonomickou migraci. Pedagog má k dispozici diskusní scénář - zásobník argumentů k tématu.

Jan Buryánek, publikováno 18.7.2006 0:00, zhlédnuto 16400×

Smysl průřezového tématu Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech (VMEGS)

Několik podnětů, jak uplatnit výše zmíněné průřezové téma ve výuce tak, aby dalo žákům návod, jak se vyrovnat se současnými globalními problémy, tykajícími se migrace obyvatelstva, a utvořit si neskreslené názory…

Ondřej Nádvorník, publikováno 27.6.2006 0:00, zhlédnuto 7635×

Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech – I. část

První ze série článků k Výchově k myšlení v evropských a globálních souvislostech, který se zaobírá politickými a pedagogickými východisky tohoto průřezového tématu.

Eliška Walterová, publikováno 27.10.2005 0:00, zhlédnuto 11110×

Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech – II

Článek objasňuje, jak pracovat se základními pojmy při realizaci Výchovy k myšlení v evropských a globálních souvislostech. Navazuje na text, který se věnoval politickým a pedagogickým východiskům tohoto průřezového tématu.

Eliška Walterová, publikováno 27.10.2005 0:00, zhlédnuto 12821×

61 — 68 z celkem 68
«« « 1 2 3 4 5 6 7


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
22.9.2020 11:29
zúza
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak to chodí u vás na škole. My poslední dva roky máme…
21.9.2020 18:03
Vyhoření se v naší společnosti stává stále častějším jevem. Je možné tomuto stavu…
21.9.2020 17:51
Odpovědi z chatu, na které se nedostalo v době webináře, nabízíme v blogovém příspěvku…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
22.9.2020 2:06
A co si prostě udělat nějaký test, který vám potvrdí, že jste na úrovni rodilého…
21.9.2020 17:57
Vymezíme si pojmy pedagogická diagnostika, sumativní hodnocení, formativní hodnocení a…
20.9.2020 10:08
Skutečnost, že znevýhodnění žáci nevystačí s rovným přístupem ke vzdělání bývá v…
14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…
22.9.2020 1:55
Dobrý den, nechci kvůli tomu zakládat nové téma. Je toto dobrý překladač…
21.9.2020 9:00
Článek se zaměřuje na rozvoj čtenářské gramotnosti v hodinách Literární výchovy…
14.9.2020 10:16

Paní Havířová, děkujeme za upozornění, víme o tom, s problematikou typografie x…

13.9.2020 22:01
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.