RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 145

Příběhy z Anglie/Vakeribena andal e Anglija: 1. část - Rozhodnutí

Déšť tloukl do skla okýnek, já seděla v autobuse a jela do nové země. Přemýšlela jsem, proč jsem se na tu cestu vydala. Hlavou se mi pořád dokola honila myšlenka, jestli jsem udělala dobře. Neznám jazyk, neznám tamní…

Ilona Ferková, publikováno 12.3.2014 9:08, zhlédnuto 4336×

Na křtinách/Pre boňa: 2. část - Pohostinnost

Pokračování článku a příběhu Na křtinách/Pre boňa.

Andrej Giňa, publikováno 11.3.2014 8:55, zhlédnuto 3838×

Hádanka

Článek nabízí praktické cvičení rozvíjející slovní zásobu s využitím romské hádanky.

Jana Hejkrlíková, publikováno 6.3.2014 9:12, zhlédnuto 7600×

Potřebuji takovou školu?/Kampel mange ajsi škola?

Článek nabízí praktická cvičení zaměřující se na čtení s porozuměním a školní motivaci.

Jana Hejkrlíková, publikováno 5.3.2014 13:12, zhlédnuto 4523×

Jak jsem chodila do školy/Sar me phiravas andre škola: 2. část - Ve třídě

Pokračování metodiky práce s příběhem Jak jsem chodila do školy/Sar me phiravas andre škola.

Tera Fabiánová, publikováno 4.3.2014 9:54, zhlédnuto 3727×

Jak jsem chodila do školy/Sar me phiravas andre škola: 1. část - Do školy

Článek nabízí praktické cvičení k tématu škola a romská kultura zaměřující se na čtení s porozuměním a školní motivaci.

Tera Fabiánová, publikováno 3.3.2014 11:13, zhlédnuto 4235×

Domov/Andre amaro kher

Článek předkládá jednoduchou aktivitu zaměřenou na jazyk a porozumění textu.

Vlado Oláh, publikováno 27.2.2014 9:29, zhlédnuto 5094×

Na pastvě/Paštiris

Následující článek obsahuje cvičení určené pro rozvoj čtení, poznání vlastní kultury a základních zeměpisných znalostí u romských žáků.

Vlado Oláh, publikováno 26.2.2014 9:35, zhlédnuto 4332×

Příběh o hranicích a prolínání - závěr

Tento článek je ohlédnutím a kritickým zamyšlením nad výsledky projektu.

Mgr. Ivan Bauer, Mgr. Ivo Farský, publikováno 6.2.2014 9:18, zhlédnuto 3177×

Hranice a prolínání: scénář 4. projektového setkání (2–3 VH)

Během předešlého setkání se žáci věnovali tomu, kdo jsou, co je pro ně cenné, co je pojí s ostatními, co ostatním chtějí ukázat a co si chrání. Čtvrté setkání je koncipováno jako setkání žáků s jejich třídním…

Mgr. Ivan Bauer, Mgr. Ivo Farský, publikováno 5.2.2014 10:44, zhlédnuto 3631×

41 — 50 z celkem 145
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.7.2020 16:09
fórum KLUB
Vyplnene.
4.8.2020 12:09
Příběh nabízí možnost otevřít s dětmi téma využívání i zneužívání moderních…
13.7.2020 10:21
Dobrý den, trvalý odkaz by neměl být problém např. u služby jdem.cz …
17.7.2020 14:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 11. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
27.7.2020 17:29
JulieC
Dobrý den. Chtěla bych dceři koupit klávesy nebo klavír…
28.7.2020 15:26
Pomocí příběhu nahlédnete společně s robůtkem TIO a Michalem do historie. Dozvíte se,…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
17.7.2020 14:26
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.6.2020 21:24
romne
fórum KLUB
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
17.7.2020 15:54
 V současné době není úplně jasný pohled na to, jak a kdy odměňovat děti. Některé…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…