Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 145

Příběhy z Anglie/Vakeribena andal e Anglija: 1. část - Rozhodnutí

Déšť tloukl do skla okýnek, já seděla v autobuse a jela do nové země. Přemýšlela jsem, proč jsem se na tu cestu vydala. Hlavou se mi pořád dokola honila myšlenka, jestli jsem udělala dobře. Neznám jazyk, neznám tamní…

Ilona Ferková, publikováno 12.3.2014 9:08, zhlédnuto 5669×

Na křtinách/Pre boňa: 2. část - Pohostinnost

Pokračování článku a příběhu Na křtinách/Pre boňa.

Andrej Giňa, publikováno 11.3.2014 8:55, zhlédnuto 5092×

Hádanka

Článek nabízí praktické cvičení rozvíjející slovní zásobu s využitím romské hádanky.

Jana Hejkrlíková, publikováno 6.3.2014 9:12, zhlédnuto 9934×

Potřebuji takovou školu?/Kampel mange ajsi škola?

Článek nabízí praktická cvičení zaměřující se na čtení s porozuměním a školní motivaci.

Jana Hejkrlíková, publikováno 5.3.2014 13:12, zhlédnuto 6045×

Jak jsem chodila do školy/Sar me phiravas andre škola: 2. část - Ve třídě

Pokračování metodiky práce s příběhem Jak jsem chodila do školy/Sar me phiravas andre škola.

Tera Fabiánová, publikováno 4.3.2014 9:54, zhlédnuto 5100×

Jak jsem chodila do školy/Sar me phiravas andre škola: 1. část - Do školy

Článek nabízí praktické cvičení k tématu škola a romská kultura zaměřující se na čtení s porozuměním a školní motivaci.

Tera Fabiánová, publikováno 3.3.2014 11:13, zhlédnuto 5740×

Domov/Andre amaro kher

Článek předkládá jednoduchou aktivitu zaměřenou na jazyk a porozumění textu.

Vlado Oláh, publikováno 27.2.2014 9:29, zhlédnuto 6398×

Na pastvě/Paštiris

Následující článek obsahuje cvičení určené pro rozvoj čtení, poznání vlastní kultury a základních zeměpisných znalostí u romských žáků.

Vlado Oláh, publikováno 26.2.2014 9:35, zhlédnuto 5387×

Příběh o hranicích a prolínání - závěr

Tento článek je ohlédnutím a kritickým zamyšlením nad výsledky projektu.

Mgr. Ivan Bauer, Mgr. Ivo Farský, publikováno 6.2.2014 9:18, zhlédnuto 3911×

Hranice a prolínání: scénář 4. projektového setkání (2–3 VH)

Během předešlého setkání se žáci věnovali tomu, kdo jsou, co je pro ně cenné, co je pojí s ostatními, co ostatním chtějí ukázat a co si chrání. Čtvrté setkání je koncipováno jako setkání žáků s jejich třídním…

Mgr. Ivan Bauer, Mgr. Ivo Farský, publikováno 5.2.2014 10:44, zhlédnuto 4645×

41 — 50 z celkem 145
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
9.9.2021 13:17
Dominika
Dobrý den, nevíte prosím, zda má mateřská škola, kterou dítě navštěvovalo před…
20.9.2021 15:20
Projekt PPUČ zve všechny zájemce o rozvoj gramotností na krátké vzdělávací akce, na…
20.9.2021 23:23
As you can see, I wasn't the only one from the Czech Republic among the 11,000 registered…
19.8.2021 21:19
Skupina PPUČ
Digifolio náleží týmu workshopu „Oborové dny na Skálovce“. Workshop proběhl na…
9.9.2021 11:37
michelle.fechtnerova@seznam.cz
Dobrý den,chci se zeptat, Jestli může jet s 10 předškolními dětmi vlakem pouze 1…
15.9.2021 9:32
Středoškoláci si vyzkouší práci marketéra nebo projekťáka. Začínají oblíbené…
20.9.2021 23:20
This is an outstanding article. Thanks for giving this sort of amazing information blog live,…
12.7.2021 20:11
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma, Toto téma je…
8.9.2021 20:43
Návštěvník (maminka)
Dobrý den, můžete mi prosím někdo znalý zákonů odpovědět, kolik může být akt. max.…
13.9.2021 10:08
Možná už jste viděli některé díly seriálu Ochránce. Lukáš Vaculík jako školský…
20.9.2021 23:19
The article is lovely, the existing one is stunning, the possibility is intriguing, and the…
12.7.2021 20:10
Projekt Programy pro školy – ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační…