RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 128

Fyzika a environmentální výchova 2 – energie Slunce

Článek seznamuje čtenáře s možnostmi, jak pracovat ve vyučování fyziky s učivem Obnovitelné a neobnovitelné zdroje energie, konkrétně s tématem solární energie. Po obecnějším úvodu do problematiky se autor zaměřuje na…

Zdeněk Hromádka, publikováno 10.9.2019 9:46, zhlédnuto 527×, hodnocení: Hodnocení: 3

Fyzika a environmentální výchova 1 – energie a doprava

Článek pojednává o způsobu, jakým lze začlenit položku „doprava a životní prostředí“ z tematického okruhu „lidské aktivity a problémy životního prostředí“ průřezového tématu Environmentální výchova do…

Zdeněk Hromádka, publikováno 3.9.2019 9:56, zhlédnuto 645×, hodnocení: Hodnocení: 4

Environmentální vzdělávání a výuka venku

Článek reflektuje současný trend v oblasti environmentálního vzdělávání „učení venku“. Po teoretickém úvodu seznamuje čtenáře s některými prvky učení venku, a to na základě zkušeností z praxe.

Zdeněk Hromádka, publikováno 13.3.2019 9:45, zhlédnuto 1280×, hodnocení: Hodnocení: 3

Komplementární přístup k environmentálnímu vzdělávání

Článek v první části shrnuje několik teoretických východisek environmentálního vzdělávání, ze kterých autor vychází ve své vlastní koncepci. V další části článku reflektuje svoji osobní zkušenost s realizací…

Zdeněk Hromádka, publikováno 14.11.2018 9:39, zhlédnuto 1325×, hodnocení: Hodnocení: 3

Ochrana člověka za běžných rizik a mimořádných událostí – varování

Od zavedení nových kurikulárních dokumentů se problematika ochrany člověka za běžných rizik a mimořádných událostí (OČMU) stala nedílnou součástí vzdělávání od mateřských až po střední školy. V roce 2013 v rámci…

Martina Talichová, publikováno 11.10.2018 9:37, zhlédnuto 952×

Ochrana člověka za běžných rizik a mimořádných událostí – radiační havárie

Od zavedení nových kurikulárních dokumentů se problematika Ochrany člověka za běžných rizik a mimořádných událostí (OČMU) stala nedílnou součástí vzdělávání od mateřských až po střední školy. V roce 2013 v rámci…

Martina Talichová, publikováno 5.10.2018 9:53, zhlédnuto 1736×

Taxonomie a demografický model podle spirálového kurikula v 6. a v 9. ročníku

Článek je zařazen do seriálu Demografický model, spirálové kurikulum a SOLO taxonomie. V tomto textu se zaměřím na konkrétní využívání tématu demografický model s využitím SOLO taxonomie a revidované Bloomovy taxonomie…

Jaroslav Vávra, publikováno 7.6.2018 9:26, zhlédnuto 2549×, hodnocení: Hodnocení: 4

Srnčí sluch

Výuková aktivita v přírodě se zaměřuje na rozvoj smyslů, zejména sluchu, při vnímání přírody a orientaci v přírodě. Jedná se o hru, v níž vždy jeden žák hraje srnu, která se snaží za pomoci svého dokonalého sluchu…

Jakub Holec, publikováno 5.4.2018 9:04, zhlédnuto 3627×, hodnocení: Hodnocení: 3

Místní Agenda 21 jako nástroj ke zlepšování kvality veřejné správy

MŠMT informace pro školy Pro radnice měst a obcí, realizující Místní Agendu 21, jsou partnery také děti a mládež – ve městech pracují dětské a studentské parlamenty, jsou organizována „mladá fóra“. Školy…

Ing. arch. Marie Petrová, publikováno 1.3.2018 9:36, zhlédnuto 1653×

Environmentální výchova pro ZŠ a SŠ

Co potřebuji já, co potřebuješ ty - tak se jmenuje ukázka z knihy Enviromentální výchova na ZŠ a SŠ. Popisuje konkrétní realizovanou lekci na jedno z možných témat EVVO. V tom případě se zabývá chovem a potřebami…

P. Šimonová; P. Šebešová (eds.), publikováno 12.2.2014 9:07, zhlédnuto 5531×

1 — 10 z celkem 128
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
16.10.2019 12:00
fórum Aktuality
- online setkání - čtvrtek 24. 5. 2019, 20:00 Jak vzbudit zájem, zvýšit výkon a zapojit…
18.10.2019 15:31
v blogu peutel
         Ten příběh začal v roce 1995. To jsem už devátým rokem nebyla učitelkou na…
15.10.2019 15:21
Dobrý den, osobně učím na osmiletém, tedy více méně navazuji na Vámi popsanou fázi 1.…
18.10.2019 16:00
Skupina Průvodce RVP PV
16.10.2019 11:57
Webinář Čtení, to je zábava odvysíláme 24. 10. 2019. Dotazy můžete psát sem, ale…
18.10.2019 10:34
Na dubnový webinář k matematické gramotnosti navazuje webinář s tématem čtenářské…
15.10.2019 10:30

Dobrý den, služba pro generování náhladů přestala správně fungovat, proto jsme ji…

18.10.2019 15:58
Skupina Průvodce RVP PV
13.10.2019 19:06
Vladimír
Potřeboval bych poradit s přehráváním notového záznamu. Kde se to dá v tomto programu…
16.10.2019 9:54
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
12.10.2019 8:18
Hezké vysvětlení stylů:Learning styles & the importance of critical self-reflection | Tesia…
18.10.2019 15:56
Skupina Průvodce RVP PV