RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 131

Postavte si vlastní naučnou stezku

Malá „kuchařka”, jak s dětmi vytvořit vlastní naučnou stezku. Autorka čerpá z osobních zkušeností z tvorby NS Thomayerovy sady v Praze-Libni.

Dominika Dobrylovská, publikováno 22.6.2010 11:10, zhlédnuto 12946×, hodnocení: Hodnocení: 4

Přírodopis s Ferdou Mravencem

Efektivnější výklad o vodních bezobratlých pomocí dětské publikace Ondřeje Sekory – Knížka Ferdy Mravence.

Jana Sochorová, publikováno 18.6.2010 14:38, zhlédnuto 10001×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Ekoaktivity

Ekoaktivity slouží k zábavnému procvičování ekologických a přírodopisných pojmů. Příspěvek obsahuje pravidla hry a sadu lístečků s úkoly.

Mgr. Hana Hedbávná, publikováno 18.6.2010 10:38, zhlédnuto 7975×, hodnocení: Hodnocení: 2

Geologické éry

Výuka geologických ér projektovou metodou.

Jana Sochorová, publikováno 17.6.2010 13:59, zhlédnuto 14369×, hodnocení: Hodnocení: 2

Odpadový dotazník

Žáci pracují ve skupinách, v nichž mají za úkol oslovit nejméně 20 respondentů a zjistit jejich znalosti týkající se třídění odpadu. Získaná data žáci statisticky vyhodnotí.

Mgr. Dagmar Suchá, publikováno 10.6.2010 14:53, zhlédnuto 4111×, hodnocení: Hodnocení: 2

Důvody realizace výchovy k udržitelnému rozvoji

Článek seznamuje učitele s odbornými východisky a důvody realizace výchovy k udržitelnému rozvoji. Zabývá se tématy jako ekologická krize, stres ekosystému, nosná kapacita prostředí a altruismus. Text tvoří teoretický…

Kateřina Jančaříková, publikováno 7.6.2010 12:56, zhlédnuto 7093×, 6 komentářů, hodnocení: Hodnocení: 4

Představ si svůj dům

Realizace představy o budoucím žákově domě v rámci několika vzdělávacích oborů (přírodovědných i společenských). Námět přispěje k rozvoji posuzovacích a rozhodovacích procesů v rámci kompetencí žáků, propojí…

Pavel Červený, publikováno 4.6.2010 9:20, zhlédnuto 11471×, hodnocení: Hodnocení: 2

Výchova k udržitelnému rozvoji – model Údolí v lese

Na modelu lze vysvětlit základní pojmy výchovy k trvale udržitelnému rozvoji. Příspěvek dále nabízí zadání pro samastatnou práci studentů.

Kateřina Jančaříková, publikováno 2.6.2010 15:01, zhlédnuto 9593×, hodnocení: Hodnocení: 4

Mineralogická mapa ČR

Mineralogická a petrologická mapa ČR je učební pomůcka, kterou si žáci sami vyrobí a která jim zároveň umožní utřídit si informace o základních vlastnostech, využití a nalezištích významných šperkařských nerostů,…

Jiří Fuksa, publikováno 26.5.2010 13:36, zhlédnuto 13652×, hodnocení: Hodnocení: 3

Životní prostředí

Pracovní list, v němž žáci vymýšlí hrozby pro životní prostředí, hledají jejich příčiny, důsledky a navrhují možná řešení.

Mgr. Dagmar Suchá, publikováno 17.5.2010 10:59, zhlédnuto 4799×, hodnocení: Hodnocení: 2

71 — 80 z celkem 131


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
25.1.2020 19:11
Článek toho moc neřekne - anotace je skoro tak dlouhá (krátká) jako článek. 2 odkazy na…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV