RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 149

Videotutoriály pro i se studenty

Příspěvek se zaměřuje na postupy a nástroje, které jsou spojené s tvorbou videotutoriálů, které jsou tvořené ze záznamů z obrazovky. Ukazuje, jakým způsobem je možné s nimi pracovat ve školním prostředí, ať již z…

Michal Černý, publikováno 31.8.2020 9:41, zhlédnuto 1261×, hodnocení: Hodnocení: 5

Virtuální duet

Výuková úloha Virtuální duet je mezipředmětová aktivita zacílená na interpretaci informací, které (ne)jsou obsažené v hudebním videoklipu. Aktivita je zaměřená na práci s mediálním sdělením, obsahovou analýzu a…

Vanda Vaníčková, publikováno 30.3.2020 12:37, zhlédnuto 1795×, hodnocení: Hodnocení: 4

Poznámky ke kritickému myšlení a mediální gramotnosti na základní škole – 4. část

Text je čtvrtým a posledním ze série příspěvků věnovaných problematice kritického myšlení (Poznámky ke kritickému myšlení a mediální gramotnosti na základní škole, 1.–4. část). Článek se tentokrát věnuje…

Zdeněk Hromádka, publikováno 25.2.2020 12:12, zhlédnuto 1165×, hodnocení: Hodnocení: 5

Poznámky ke kritickému myšlení a mediální gramotnosti na základní škole – 3. část

Text navazuje na články Poznámky ke kritickému myšlení a mediální gramotnosti na základní škole 1. a 2. část. Opět se zaměřuje na problematiku kritického myšlení (přesněji na problematiku kritického přístupu k…

Zdeněk Hromádka, publikováno 18.2.2020 12:03, zhlédnuto 1219×, 1 komentář

Poznámky ke kritickému myšlení a mediální gramotnosti na základní škole – 2. část

Článek „Poznámky ke kritickému myšlení a mediální gramotnosti na základní škole 2. část“ je dalším příspěvkem k tématu kritického myšlení. Tentokrát se zaměřuje na některé oblasti mediální gramotnosti…

Zdeněk Hromádka, publikováno 30.1.2020 9:34, zhlédnuto 1550×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Poznámky ke kritickému myšlení a mediální gramotnosti na základní škole – 1. část

Článek „Poznámky ke kritickému myšlení a mediální gramotnosti na základní škole“ dává dvě témata uvedená v názvu textu do souvislosti jako žádoucí nástroje orientace žáků ve světě informací. První část…

Zdeněk Hromádka, publikováno 22.1.2020 12:26, zhlédnuto 1512×, hodnocení: Hodnocení: 4

Cizí zeď

Výuková aktivita Cizí zeď je zaměřená na reflexi hudebního videoklipu s přesahem k rozvoji čtenářské, digitální a mediální gramotnosti. Aktivitu je možné realizovat ve dvou úrovních; první se zaměřuje na chování…

Vanda Vaníčková, publikováno 4.12.2019 13:38, zhlédnuto 2725×, hodnocení: Hodnocení: 5

Čtenářský deník v aplikaci OneNote

Příspěvek uvádí možnost využití aplikace OneNote, která je k dispozici v rámci balíčku služeb Microsoft Office 365. Tato aplikace je hojně využívána jako poznámkový blok, ve školní praxi je možné využít tuto aplikaci…

Jan Šindelář, publikováno 25.3.2019 9:33, zhlédnuto 2498×, hodnocení: Hodnocení: 2

Příklad výchovně-dramatické aktivity rozvíjející osobnost žáků a jejich vztahy

Dramatická výchova je vhodným prostředkem ke komplexnímu rozvoji osobnosti žáků. V rámci vybrané výchovně-dramatické aktivity „What are you doing?“ dochází k vývoji komunikativních a sociálních kompetencí. Aktivitu je…

Martina Strnadová, publikováno 17.1.2018 9:13, zhlédnuto 4161×, hodnocení: Hodnocení: 2

Stavíme mosty 1

Článek popisuje projekt uskutečněný v rámci projektových dnů na ZŠ Dr. Beneše. Je zároveň součástí mezinárodního eTwinningového projektu Staviame mosty – Stavíme mosty, na kterém spolupracují žáci ze ZŠ a MŠ…

Petra Boháčková, publikováno 15.9.2016 5:26, zhlédnuto 9665×, hodnocení: Hodnocení: 3

1 — 10 z celkem 149
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
26.11.2020 11:49
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje souhrnný soubor vzdělávacího programu projektu Cesta k…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
26.11.2020 10:06
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
23.11.2020 10:14
EMA je především skvělý KATALOG, shromažďující informace o otevřených materiálech,…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
25.11.2020 11:00
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 25. 11. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…