- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Vzkaz v láhvi - pracovní list
Reklamní kampaň. Úkolem pro vaši reklamní agenturu je vymyslet název kampaně, vhodný slogan a text, který bude propagovat pití kohoutkové vody. Materiál vytvořen v rámci projektu Evvoluce.cz
Úvodní setkání redakčního týmu školní televize
Žáci do kroužku vstupují s různými očekáváními. Je klíčové, aby žáky práce v redakčním týmu od začátku zaujala. Cílem úvodního setkání je prezentovat náplň a cíl kroužku, motivovat žáky a zejména položit…
Před zahájením vysílání školní televize
Před zahájením činnosti je nutné projít dále popisovanými kroky.
Utváření redakčního týmu školní televize
Pozitivní vzájemná závislost mezi všemi členy týmu při cestě za dosažením cíle, tvořivá práce, užití moderní techniky, radost z výsledku, zdokonalování v jednotlivých oblastech, spolupráce s vrstevníky, zpětná vazba,…
Práce s chybou a využití žákovského portfolia při vedení redakčního týmu školní televize
Pomůckou při práci s chybou je portfolio žáků.
Role pedagoga při vedení redakčního týmu školní televize
V porovnání s tradičním pojetím učebního procesu, kdy žáci především přijímají obsah prezentovaný učitelem, je při vedení redakčního týmu školní televize kladen maximální důraz na aktivitu a tvořivost žáků.
Školní televize a mediální výchova
Pod pojmem školní televize rozumíme tvoření videí členy redakčního týmu nejen o životě školy. Školní televize nachází uplatnění ve formě zájmového kroužku, možností je také integrace do výuky – zejména v…
Videotvorba a týmová práce
Při videotvorbě žáci obvykle pracují v menších týmech, kde každý člen zastává určitou funkci. Tímto způsobem vzniká pozitivní vzájemná závislost mezi žáky. Ti vědí, že případný neúspěch jednoho člena týmu…
Formy využití videotvorby ve škole
Videotvorba nachází ve škole široké uplatnění. V ukázce formulujeme a stručně nastíníme čtyři vybrané okruhy.
Videotvorba a klíčové kompetence
Školní televize jako nástroj rozvoje klíčových kompetencí – tak zní název projektu, jehož hlavním cílem je rozvíjet klíčové kompetence žáků prostřednictvím videotvorby, a v rámci kterého vznikla tato příručka.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
22.1.2021 21:21
Pepánek
fórum Primární prevence
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
22.1.2021 17:41
Pepínek
fórum Primární prevence
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
22.1.2021 1:08
Uvilínek
fórum Profese učitele
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|