RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 148

Využití služby Posterous

Ukázka možností použití webové služby Posterous ve výuce. Tento způsob práce se nemusí omezit pouze na výuku informatiky, ale je snadno realizovatelný v každém předmětu.

Jitka Rambousková, publikováno 14.6.2011 13:10, zhlédnuto 5889×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

Rozpoznání potenciálně rizikových kontaktů online

Virtuální prostředí internetu a jeho služeb umožňuje velice rychlé navazování kontaktů mezi lidmi a komunikaci. Jak ale poznat kontakt, který pro uživatele představuje přínos, od toho, který je pro něj rizikem? Neexistuje…

Vojtěch Bednář, publikováno 13.6.2011 9:04, zhlédnuto 3771×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Nuda. Počátek kybernetické šikany

Nepřeberné množství moderních technologií, snažících se nás zabavit, má někdy právě opačný účinek a vnitřně nás ubíjí. Neschopnost zbavit se nudy může vést až k agresi, násilí a kybernetické šikaně.

Jan Bartoněk, publikováno 12.5.2011 15:13, zhlédnuto 2650×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Cena televizní reklamy

Lekce umožňuje žákům kriticky hodnotit obsah reklamy, identifikovat její cíle a poznat její cenu (ve finanční i metaforické rovině). Zároveň motivuje žáky, aby se zajímali o potřeby a životní styl druhých lidí. Tato…

PhDr. Zuzana Zejdová, publikováno 2.5.2011 14:47, zhlédnuto 9698×, hodnocení: Hodnocení: 4

Kyberšikana na vzestupu – 2. část

Článek se zamýšlí nad aspekty, které zapříčiňují rychlý růst a šíření kyberšikany.

Veronika Krejčí, publikováno 1.2.2011 13:24, zhlédnuto 6050×

Kyberšikana na vzestupu – 1. část

Článek se zamýšlí nad aspekty, které zapříčiňují rychlý růst a šíření kyberšikany.

Veronika Krejčí, publikováno 31.1.2011 10:38, zhlédnuto 7775×, 1 komentář

Tvorba videa mimo výuku

Článek ukazující, jak by mohl vypadat blokový kurz tvorby videa na ZŠ s ukázkou.

Rosana Zvelebilová, publikováno 20.1.2011 0:00, zhlédnuto 4599×

Animační techniky digitálním fotoaparátem

Příspěvek obsahuje praktický námět na výuku tematiky animačních technik digitálním fotoaparátem v rámci tematického okruhu Využití digitálních technologií. Námět je určen pro žáky 6.–9. třídy ZŠ. Časový rámec…

Mgr. Jan Krotký, publikováno 14.1.2011 14:35, zhlédnuto 11308×, 2 komentáře

Nebezpečí zvané kybergrooming III – osobní schůzka

Příspěvek se zaměřuje na finální etapy internetové manipulace vedoucí k osobní schůzce – kybergrooming.

Kamil Kopecký, publikováno 2.12.2010 17:26, zhlédnuto 5618×, hodnocení: Hodnocení: 3

Nebezpečí zvané kybergrooming II – metody manipulace

Příspěvek se zaměřuje na techniky manipulace nezletilých obětí v rámci tzv. kybergroomingu.

Kamil Kopecký, publikováno 30.11.2010 16:56, zhlédnuto 6142×

61 — 70 z celkem 148
«« « 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
3.6.2020 20:59
Dobrý den, bude tento webinář někde ke stažení, prosím? Měla jsem zájem se přihlásit,…
4.6.2020 18:50
Mgr. Helena Kumperová se tentokrát zaměří na skryté a nevědomé obsahy vzdělávání,…
3.6.2020 19:56
Otázky, které lektoři nestihli zodpovědět v průběhu semináře, jsou spolu s odpověďmi…
3.6.2020 18:27
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 3. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
3.6.2020 17:54
fórum Aktuality
aneb co škola neučí, a přesto nikdy nezapomeneme - online setkání - středa 10. 6. 2020,…
4.6.2020 18:44
V průběhu webináře se dozvíte jak docílit efektivní komunikace mezi školou a rodinou.…
1.6.2020 16:18
Vážený pane Klimeši, ve svém komentáři narážíte na soustu zajímavých témat, které…
3.6.2020 12:10
Skupina PPUČ
3.6.2020 17:50
Středa 10. 6. 2020, 20:00 Skryté kurikulum aneb co škola neučí, a přesto nikdy nezapomeneme…
3.6.2020 18:00
Při příležitosti speciálu České televize „Země v nouzi - ponaučení z krize“…
1.6.2020 15:19
Domnívám se, že on-line výuka je tak nepřirozená, že motivovat většinu dětí je spíš…
2.6.2020 12:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…