RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 401

Komentář k úloze „DÁREK“ – otázka 31

Tento článek je sedmým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku 15…

Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze, publikováno 20.5.2011 14:52, zhlédnuto 2642×

Komentář k úloze „DÁREK“ – otázka 30

Tento článek je šestým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku…

Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze, publikováno 19.5.2011 12:48, zhlédnuto 3511×

Komentář k úloze „PRÁCE“ – otázka 19

Tento článek je pátým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku 15…

Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze, publikováno 18.5.2011 13:28, zhlédnuto 2925×

Čtenářská gramotnost – anotované odkazy

Článek obsahuje anotované informační zdroje k tématu čtenářské gramotnosti. Text byl převzat z kapitoly Čtenářská gramotnost, která je součástí publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický…

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 18.5.2011 11:51, zhlédnuto 6990×

Čtenářská gramotnost – Inspirace pro výuku: Úloha 2

Článek přináší druhou komentovanou úlohu z kapitoly Čtenářská gramotnost, která je součástí publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 18.5.2011 11:45, zhlédnuto 7093×

Komentář k úloze „PRÁCE“ – otázka 18

Tento článek je čtvrtým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku…

Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze, publikováno 17.5.2011 12:39, zhlédnuto 2817×

Komentář k úloze „PRÁCE“ – otázka 17

Tento článek je třetím komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku…

Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze, publikováno 16.5.2011 16:50, zhlédnuto 2901×

Komentář k úloze „PRÁCE“ – otázka 16

Tento článek je druhým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku 15…

Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze, publikováno 13.5.2011 13:17, zhlédnuto 2547×

Komentář k úloze „PRÁCE“ – otázka 15

Tento článek je prvním komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku 15…

Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze, publikováno 13.5.2011 13:10, zhlédnuto 2949×

Úvod ke komentářům k vybraným úlohám PISA

Tento článek je úvodním článkem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku 15…

Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze, publikováno 13.5.2011 13:06, zhlédnuto 5205×, 2 komentáře

311 — 320 z celkem 401


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
26.11.2020 11:49
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje souhrnný soubor vzdělávacího programu projektu Cesta k…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
26.11.2020 10:06
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
23.11.2020 10:14
EMA je především skvělý KATALOG, shromažďující informace o otevřených materiálech,…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
25.11.2020 11:00
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 25. 11. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…