RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 57

Vymezení pojmu přírodovědná gramotnost

Článek přináší kapitolu Vymezení pojmu přírodovědná gramotnost z publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 17.6.2011 14:55, zhlédnuto 4646×

Přírodovědná gramotnost – Úvod

Úvod ke kapitole Přírodovědná gramotnost, která je součástí publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010. Uvedená kapitola i celá publikace bude postupně zveřejněna na Metodickém…

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 16.6.2011 12:29, zhlédnuto 5792×

Přírodovědná gramotnost – srovnávací analýza, 2. část

Druhá část srovnávací analýzy se týká pojmu přírodovědné gramotnosti v kurikulárních dokumentech vybraných zemí: Kanada, USA. Předkládá závěry plynoucí ze srovnávací analýzy, tabulku srovnání v užívání pojmu…

RNDr. Jan Maršák, CSc., publikováno 4.3.2011 11:58, zhlédnuto 7221×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 5

Přírodovědná gramotnost – srovnávací analýza, 1. část

První část srovnávací analýzy se týká pojmu přírodovědné gramotnosti v kurikulárních dokumentech vybraných zemí: Česká republika, Anglie, Skotsko, Irská republika, Finsko, Belgické království – Vlámská komunita,…

RNDr. Jan Maršák, CSc., publikováno 3.3.2011 15:23, zhlédnuto 8747×, hodnocení: Hodnocení: 5

Jak jsou na tom skotští školáci s přírodovědnými znalostmi?

Minulý týden byla ve Skotsku zveřejněna studie zpracovávající výsledky žáků základních škol v přírodních vědách, přírodovědné gramotnosti a v základních dovednostech.

Anna Valouchová, publikováno 24.6.2008 22:50, zhlédnuto 3542×

Čím to, že se norští žáci a žákyně zhoršují v testech PISA?

Norsko vydalo podrobnou zprávu o výsledcích norských žáků v mezinárodním hodnocení PISA.

Anna Valouchová, publikováno 25.4.2008 0:00, zhlédnuto 7666×, hodnocení: Hodnocení: 1

Výsledky výzkumu PISA 2006

Dne 4. 12. 2007 byly na semináři Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy prezentovány výsledky mezinárodního projektu PISA (Programme for International Student Assesement), který proběhl pod záštitou organizace OECD…

VUP Praha, publikováno 11.1.2008 0:00, zhlédnuto 14449×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

51 — 57 z celkem 57
«« « 1 2 3 4 5 6


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
18.2.2020 11:32
fórum Aktuality
- online setkání - středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství a jeho „druhý život“,…
19.2.2020 10:41
Jak přistupovat k naší historii, aby byla výuka dějepisu zajímavá a aktuální? Již…
19.2.2020 20:53
Vznik života asi jednoduchým experimentem neukážeme. Záleží proto velice na komentáři,…
18.2.2020 21:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 18. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.2.2020 11:27
Středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství, „druhý život“ a paměťová výuka dějepisu Jak…
18.2.2020 14:35
Globální rozvojové vzdělávání je i o aktivním zapojení žáků a my jsme velmi rádi,…
16.2.2020 21:01
Kreacionismus a české školy:…
12.2.2020 18:54
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 12. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
13.2.2020 14:29
Jak je to s mobilními telefony ve škole? Názor A: „Neřízené používání mobilů a…
14.2.2020 15:35
Na tuto otázku určitě přikyvují v září učitelé prvních tříd základní školy, ale…
14.2.2020 12:28
Zdravíme, prezentaci naleznete zde. Děkujeme za Váš zájem. Tým Metodického portálu RVP.CZ
9.2.2020 21:21
Srdečně vás zveme na 17. ročník konference Počít ač ve škole, která se koná od 2.…