RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 99

Scratch – univerzální nástroj ICT na ZŠ I

Článek se zabývá aplikací online nástroje Scratch ve výuce informatiky, konkrétně jeho využitím k rozvoji informatického myšlení žáků na ZŠ na příkladu animovaného příběhu tučňáka.

Petr Němec, publikováno 27.6.2018 9:28, zhlédnuto 3463×, hodnocení: Hodnocení: 3

Digitální technologie a výuka přírodních věd – na co se zaměřuje světový výzkum

Článek se věnuje možnostem rozvoje digitálních kompetencí žáků v rámci výuky přírodních věd. Předkládané informace jsou výsledkem analýzy odborných článků publikovaných na téma digitální kompetence v…

Martin Rusek, publikováno 17.5.2018 10:46, zhlédnuto 3665×

Google a vzdělávání 2

Seriál Google a vzdělávání pojednává o využitelnosti služeb společnosti Google ve vzdělávací oblasti. Druhý díl volně navazuje na díl předchozí a uvádí nás do problematiky použití nástrojů Youtube, Google mapy,…

Mgr. Karel Šimeček, publikováno 13.3.2018 9:55, zhlédnuto 3330×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Druhá minikonference odborného panelu digitální gramotnosti

Článek přináší shrnutí druhé minikonference odborného panelu projektu Podpora práce učitelů (PPUČ) pro digitální gramotnost, která se konala 24. listopadu 2017 v Liberci. Setkání se zúčastnili učitelé a zástupci vedení…

Mgr. Michala Podrázká, publikováno 19.1.2018 10:03, zhlédnuto 2154×

Výuka programování ve Scratch zaměřená na vytváření pojmů

Článek nabízí všem učitelům informatiky na ZŠ nový pohled na výuku programování. Chceme-li, aby se žáci naučili programovat a zároveň pochopili různé programovací pojmy a příkazy, je třeba připravit pro učitele…

Kristýna Holečková, publikováno 6.12.2017 9:27, zhlédnuto 2912×, hodnocení: Hodnocení: 4

Jak na internet: Na co si dát pozor u poskytovatele připojení

Hledáte-li vhodného poskytovatele připojení k Internetu, vězte, že ne všichni poskytují skutečně neomezené připojení. Český telekomunikační úřad (ČTÚ) na počátku roku 2014 v rámci pravidel síťové neutrality určil,…

Akademie CZ.NIC, publikováno 25.5.2016 11:36, zhlédnuto 4683×

Příspěvek češtináře k vytvoření počítačové gramotnosti žáků

Počítač a jeho využití otvírají možnost přístupu k obrovskému množství informací a různých textů, s nimiž by se vzdělaný člověk měl umět vypořádat, měl by umět s nimi pracovat, využít je pro své záměry. K…

doc. PhDr. Eva Hájková CSc., publikováno 13.1.2016 9:15, zhlédnuto 3903×, 5 komentářů

Kolik a čeho vlastně kupujeme?

Text je příspěvkem do seriálu Digitální technologie ve výuce přírodních věd. V úvodu otvírá problematiku ICT obecně, dále se stáčí již k výuce chemie. Pro širší možnost využití námětu učiteli jsou v návrhu…

Martin Rusek, publikováno 25.11.2015 9:57, zhlédnuto 9305×

Digitální technologie v didaktice přírodních věd

Článek se v teoretické rovině zabývá potenciálem využívání digitálních technologií v přírodovědné výuce. Uvádí možné přínosy využívání digitálních technologií vzhledem k podpoře kvality přírodovědné výuky…

Jakub Holec, publikováno 16.11.2015 9:39, zhlédnuto 5898×, 1 komentář

Jak na internet: Jak bezpečně nakupovat

Nakupování na Internetu má několik nesporných výhod. Nemusíte nikam běhat, máte velký výběr, ceny většinou bývají lepší, než v kamenných obchodech a také Vám zboží dorazí až před dveře. Nakupování přes Internet…

Akademie CZ.NIC, publikováno 10.12.2014 9:34, zhlédnuto 4597×

81 — 90 z celkem 99
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
23.10.2020 9:41
Martin Šujan
Dobrý den, v distanční výuce často používáme obrázky z https://obrazky.rv p.c z/. Právě…
23.10.2020 14:33
Setkání se bude věnovat zkušenostem učitelů se vzdálenou výukou. Seznámíme se s tím,…
23.10.2020 8:27
No dobře, tedy malá oprava. Je nepředstavitelné, aby "to bylo legální". V Anglii si…
21.10.2020 19:10
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 21. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
22.10.2020 17:28
Martin
Ahoj, jdu na s.š zemědělskou a nevím se rozhodnout mezi oborem přírodovědné lyceum nebo…
22.10.2020 8:30
Jak moc jsou aktivní učitelé na sociálních sítích? Je mezioborová spolupráce možná? To…
22.10.2020 22:31
...je pro nás dnes nepředstavitelné, aby někdo měl 16hodinovou pracovní dobu a…
20.10.2020 17:43
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
22.10.2020 8:57
Škola Online- nedoporučuji Pomalá Na telefonu nepoužitelná Nesrozumitelný interface
19.10.2020 17:05
Letošní Učitel In byl výjimečný. Stejně jako mnoho jiných workshopů a kurzů, které se…
22.10.2020 13:45
Dobrý den, děkujeme za Vaší reakci na obsah webináře. Stávající technické možnosti…
20.10.2020 17:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…