V seriálu o AI ve vzdělávání přinášíme zajímavosti pro učitele a ředitele. Dnešní článek se věnuje tomu, zda AI může tvořit autorská díla, a fenoménu multimodální AI.
Aktivita je vhodná pro žáky třetího ročníku nebo začátečníky v digitální tvorbě. Žáci fotí změny v podzimní přírodě kolem školy a učí se pracovat s digitálními zařízeními a tvořit ve skupinách.
Místní region nabízí skvělou příležitost k rozvoji geografických dovedností. Aktivita má za cíl naučit žáky šestého ročníku orientaci v prostoru pomocí digitálních map a poznat okolí jejich školy.
Cílem aktivity pro žáky gymnázia je naučit je pracovat s podprogramy s parametry a návratovými hodnotami s důrazem na podmíněné ukončení. Dalším cílem je upevnění práce se dvěma synchronizovanými seznamy v Pythonu 3.
Poslechněte si podcasty z magazínu EduRevue, které přinášejí rozhovory s odborníky na aktuální témata z oblasti vzdělávání. Získáte nové pohledy na vedení škol, práci se speciálními potřebami dětí a inovace ve vzdělávacím procesu.