|
|||||
Podívejte se na vybrané záznamy online setkání, která proběhla v roce 2022 |
|||||
Jak vidět „neviditelné“ nadané žáky Myslíte si, že se o naše nadané a mimořádně nadané žáky staráme dostatečně? Je vůbec potřeba podporovat nadané žáky, nebo se o sebe postarají sami? Setkáním provázejí lektoři Anna Doubková a Karel Tomek. Jana Rohová nás seznámí se specifickými potřebami dítěte-cizince, dítěte předškolního věku. Doporučí podporující zdroje a provede nás základními kroky k integraci cizojazyčného dítěte v mateřské škole. Učitel jako tvůrce audiovizuálních didaktických prostředků Může / měl by si učitel vytvářet své vlastní učební podklady do výuky? Kde najít motivaci, inspiraci a odvahu? Třeba na webináři Zdeňka Hromádky. Dyslexie a rozumové nadání – názorně a prakticky Hlavním cílem seminářů a webinářů vedených Dagmar Rýdlovou je podpora porozumění a přijetí odlišností. Připojte se, pokud souzníte s jejím mottem. Role učitele ve vzdělávacím procesu Jak lze otevřenou a nenásilnou komunikaci uplatnit při třídnických hodinách nebo jednání se třídou obecně? Nad touto a dalšími podobnými otázkami se můžete zamyslet spolu s Jitkou Gabašovou. Služba pro vás: Chcete být informováni o aktuálním online setkání? Nechte si zasílat upozornění na webináře e-mailem. Stačí pouze zadat vaši e-mailovou adresu. Zasílání upozornění můžete kdykoli zrušit. |
|||||
Výběr aktuálních příspěvků |
|||||
Odborné články |
Materiály do výuky |
Z ostatních aktivit |
|||
Kalendář digitálního wellbeingu 2023 Kalendář digitálního wellbeingu obsahuje 12 aktivit, které mohou učitelé vyzkoušet se svými žáky v průběhu roku, například ve formě třídních projektů anebo úplně jinak. PBS LearningMedia – zdroj pro kreativní učitele Článek nabízí informace o tom, jak mohou učitelé využívat americký web PBS LearningMedia a jaké jsou jeho možné přínosy pro výuku a učení. Obsahuje digitální vzdělávací zdroje jako videa, obrázky, výukové lekce a další materiály. Rozvoj tvořivosti u dětí mladšího školního věku Článek se zabývá rozvojem tvořivosti u dětí mladšího školního věku. Definuje tvořivost a zabývá se rozvojem tvořivosti, následně čtenáře seznamuje s aktivitami zaměřenými na rozvoj tvořivosti u dětí mladšího školního věku. |
Minerální vody v ČR Materiál je podporou k aktivitě směřující k práci žáků na téma minerální vody na českém trhu. Je plánovaný k využití v geografii pro žáky nižších ročníků střední školy. Lois Lowryová: Dárce (čtenářská dílna) Ukázky pro věkovou skupinu 12–15 let ze slavné knihy Lois Lowryové reflektujeme prostřednictvím řízené diskuze. Akcentována je nutnost možnosti volby a to, aby náš svět zůstal „barevný“. Odpor vodiče – interaktivní webová stránka Interaktivní materiál pro výpočet elektrického odporu vodiče vhodný do výuky odborného vzdělávání pro studenty 16–19 let. Zvolí se jeden z materiálů, délka a průřez vodiče. Při změně parametru dojde k výpočtu elektrického odporu vodiče. Obsahuje tabulku s hodnotami měrného elektrického odporu. |
Kolekce |
|||
Sixteen. Unsplash.com: [online]. 2020-10-05 [cit. 2022-11-25]. Dostupný pod licencí Unsplash.com na WWW: |
|||||
Newsletter Metodického portálu RVP.CZ vydává Národní pedagogický institut České republiky (NPI ČR). |
Weilova 1271/6, 102 00 Praha 10 |