Newsletter Metodického portálu RVP.CZ 9/2024
|
|
|
|
Změny v RVP pro gymnázia
|
Zjistěte, odkdy platí revidované revize vzdělávacích programů pro gymnázia a jaký vliv na ně má AI.
|
|
|
|
|
|
|
|
Planning a trip (2. stupeň ZŠ)
|
Jak navrhnout pomocí internetu a dalších aplikací plán školního výletu, včetně plánu, mapy a grafiky.
|
|
|
|
|
|
|
|
Online simulace starověké civilizace
|
Simulační hra žákům 2. stupně ZŠ nabízí rozsáhlou paletu možností, jak se zapojit do poznávání minulosti.
|
|
|
|
|
|
|
|
Programování v Pythonu
|
Aktivní práce s programem Python 3 směřuje k získání dovedností zaměřených na práci s podprogramy s parametry a návratovými hodnotami.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pedagogický leadership
|
PODCAST Ředitelka, která staví mosty. Jak vyjednat podporu a respekt se zřizovatelem
|
|
|
|
|
|
|
Práce s heterogenní třídou
|
PODCAST Jak funguje škola pro zrakově postižené žáky při zavádění inkluze
|
|
|
|
|
|
|
Digitalizace školství
|
PODCAST Při výuce informatiky klademe důraz na práci s daty, říká Miroslav Kotlas z Gymnázia Česká
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aby se děti těšily do školy a učitelé měli tu nejlepší práci na světě.
|
|
|
|
|
Národní pedagogický institut České republiky